Jump to content
AMD

Ах ,тези обороти.....

Recommended Posts

Свали и почисти EACV-то :) След смяната на всмукателния колектор обезвъздуши ли хубаво системата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

факт е че имам ново EACV, перфектно обезвъздушена самообезвъздушаваща се система, нови капачка и палец на делкото, нови свещи, нови кабели, нови филтри (сичко оригинал), леко зачистени дросел и смукателен колектор, пробвана STP добавка за гориво, зачистени клеми на акумулатора, и проблема както описания горе си го има чат пат. имам и една вечна тема отпреди по този същия въпрос. всички спекулации по всички хонда форуми съм прочел, само не съм изтърбушвал разните му там ламбди и регулатори за налягане на бензина вече. драмата е пълна.тука някакви тъмни хонда сили са замесени.

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Вдигнах ги и сега са на 900,но пак от време на време падат до към 400-двигателя притриса и /сигурно компа/ги вдига пак до към 800-900?...

Би ли казал как ги вдигна и с какво ги премери?"Моторчето" е електромагнитен клапан (EACV) управляван от ECU-то посредством ШИМ (широчинно-импулсна модулация) сигнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а-а , същия проблем при мене. Свиквай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах тоя проблем преди 2 дни. При мен се оказа от бензина. Май са сложили повечко вода от обикновенното, смених бензиностанцията, сложих бензин, разбълниках и след 40 км се оправи. Като я пуснех поинерция също си ги губеше оборотите, дори светлините ми намаляха. Въпросният воден бензин беше от ЛукОйл.

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ursus

...Вдигнах ги и сега са на 900,но пак от време на време падат до към 400-двигателя притриса и /сигурно компа/ги вдига пак до към 800-900?...

Би ли казал как ги вдигна и с какво ги премери?"Моторчето" е електромагнитен клапан (EACV) управляван от ECU-то посредством ШИМ (широчинно-импулсна модулация) сигнал.
Ми на дросела нали има едно болтче дето се върти-с него.А пък как ги замерих - уви на око. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin

С болтчето гласиш базовата "нула". Може да ти е нещо различно от 900 в зависимост от модела. Например 450 об/мин. Надбавката идва байпаса за въздух през EACVто и се управлява хавтоматично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във manual-а пише че от въпросното болтче се регулират оборотите на празен ход като преди да го пипаш трябва да откачиш един сензор.Имах същия проблем и така го разреших.Оборотите се движеха чежду 500 и 1200.. става дума за d15z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Да и аз съм го чел в някакъв менюал, но това НЕ е вярно. Е който иска може да си регулира от там оборотите, нали колите са си ваши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте че се намесвам не точно по темата но къде се намира това EACV на D14A4 че май и аз трябва да го почистя.Ако може и снимка.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може проблема да е елементарен а не в някой датчик :dry:При мен беше съсхтото положение. Свалих дроселовата клапа и почистих всико по нея ( беше доста мръсна но това е заради картерните газове което влизат преди нея ) Затова пробвай и този вариант. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ СПОДЕЛИЛИ ОПИТ И ДАЛИ СЪВЕТ! :dry:

Редактирано от ursus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглоби и изчисти EACV-то..то е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...