Jump to content
Guest puma

пастиране! С какво

Recommended Posts

Guest puma

Колеги искам да питам някой който е по запознат дали знае какво е това (киче) или дикса с който пастират по автомивките и от къде може да се купи?и това ли е най добрия вариянт за нанасяне и сваляне на шлайф и полир паста или е по добре с онези машинки които се продават в метро които са с кръгъл дунапренен диск отдоло и 2 дръжки отстрани (надявам се сте добили представа за какво горворя от тези куци пояснения ;);) )Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай за офф'а ,но с тези машинки нестава добре пастирането най добре е на ръка ако искаш да стане както трябва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, с машинка не става така добре както на ръка. Виждал съм аверчето да пастира коли в гаража си, правиго с една бяла паста която изтисква от синкава тубичка колкото тези от паста за зъби. Знам че струва около 5лв. една тубичка но не помня как се казва пастата. Изтискваш върху чиска кърпа, размазваш върху колата (измита преди това) след няколко минути забърсваш с кръгови движения. Боята става като нова с идеален гланц колкото и да е била захабена преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен най-добрата паста е на 3М с една лилава капачка!и с хубава машина за над 100лв(прилича на ъглошлаиф) иначе на ръка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази тема прегледа ли я ? http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5

Колега а ти прочете ли поста ми???? :) или само заглавието коеот съгласен съм май е тъпо :) аз знам с каква паста и по кой на4ин интересъва ме наименованието на (диска ки4ето накрайника или каквото е това там което се слага на машинката за пастиране която наподобява ъглошлайф)просто ми донесоха такова животно от германия ама няма диска и за това ми е въпроса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, пастирай с кечето, бояджията после ще я оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С други думи, въпроса на темата е: пастиране! С какво, аОтговорът: С пари!Ако някои ти иска стотачка, да ти направи колата слънце, приема се, ако ти искат по-малко, тогава може да се съмняваш.И още нещо, има скъпи ментета, но не и евтини оригинали...

Редактирано от gearborn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретен отговор:Гъбите за които питаш се продават в магазините в които се продава и пастата.edikoisi спомена вече и безспорно от 3М, по-добра и аз не знам.Паста се продава обикновено в магазините в които продават авто бои.Имам в предвид в такива в които тонират бои.Пастите на 3М са с пореден номер 1,2,3.Както има няколко вида пасти (като номер), така има и различни по качество, големина и т.н. гъби.Точно с машина за шлайф се пастира, на по-малки обороти. Накрая се претрива само с кърпа.След пастиране, ако има нужда колата се измива...от това каква гъба ще купиш, зависи и колко пъти ще можеш да я ползваш..Друго не се сещам, пък и да не изпадам в подробности.Ако искаш по-обширна информация питай, с каквото мога ще помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dilqn_Mitev

Колега ако ме питаш мен наи-добре отиди в автомивка кадето го правят на машина,аз лично си карах колата (софавто зад зимния,за софия говоря) взимат пари и нямаш кола 3 дена,ама за сметка на това се пере всичко ама всичко,и ти пастират и полират колата на мен специално ми се различаваше едната броня която беше пребоядисвана и да не кажа голяма дума но почти не си личи вече..защото и едни мои авери така самоделно пастираха на ръка с машинки от метро и накрая става мазало..а ако го правиш на ръка трябва такова яко и бързо търкане че няма на каде да не засъхва и да е равномерно,поне аз така знам като нищо може и да не съм прав..потърси някаде такава мивка дай ако можеш малко повече пари ама ще си доволен!Че много често самоинициативите после струват още по скъпо..! но това си е мое мнение,успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретен отговор:Гъбите за които питаш се продават в магазините в които се продава и пастата.edikoisi спомена вече и безспорно от 3М, по-добра и аз не знам.Паста се продава обикновено в магазините в които продават авто бои.Имам в предвид в такива в които тонират бои.Пастите на 3М са с пореден номер 1,2,3.Както има няколко вида пасти (като номер), така има и различни по качество, големина и т.н. гъби.Точно с машина за шлайф се пастира, на по-малки обороти. Накрая се претрива само с кърпа.След пастиране, ако има нужда колата се измива...от това каква гъба ще купиш, зависи и колко пъти ще можеш да я ползваш..Друго не се сещам, пък и да не изпадам в подробности.Ако искаш по-обширна информация питай, с каквото мога ще помогна.

Благодаря за из4ерпателния отговор това беше напълно достатъчнобалгодаря и за мнението на сички колегилека и със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пастиране за да стане хубаво мисля че се прави така: шкурка 2000 на вода, минаване на цялата кола много внимателно (за да не изчезне лака и да стигнем до боята че става лошо), след това машинката върши останалото, НО машинката трябва да върти на много ниски обороти и да поддържа постоянни обороти (нещо важно), както и майсторлъка вече си идва от умението да натискаш колкото трябва. Най-хубав ефект съм виждал от полиране с две пасти - по-едра и по-фина, но трябва да се внимава колко е дебел лака че ако се стигне до боята всичко остива по дяволите. Ако ти е хубава машинката и си намериш хубава гъба (тук вече не знам какви видове са) можеш да постигнеш впечатляващи резултати. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно водната шкурка колегата е прав.По принцип ако колата не е пребоядисвана не препоръчвам използването на водна шкурка.Водната само матира леко лака, а това дали ще стигне до боята и ще се прецака цялата история зависи от дебелината на лака. Аз когато пребоядисвах колата умишлено я наляхме с лак на 3 ръце (3 слоя), за да има после какво да шлайфам ако реша да я пастирам и полирам. Наистина ако човек не се е занимавал с това нещо рискува малко или много.Ако колата е пребоядисвана и е добре с лака следва.1.Минава се внимателно без натискане на водна 2000 (препоръчвам 3М). По-качествена е и се използва по-дълго, както и частиците при нея са по фини. Само движението на ръката със шкурката и поливането с вода и тя си отнема необходимото. Понякога едно перфектно пастиране и полиране е възможно да придаде на колата много по-добър блясък отколкото прясно боядисана и лакирана кола!!! Казвам го от опит в практиката.Не съм профи в тази област, но и с това съм се занимавал и съм се учил от хора които с това си изкарват хляба.2.Пастите на 3М са: 2.1. Номер 1 -едра - покрива и заличава драскотини, но не такива които са в дълбочината на лака. Стигнала ли е драскотината до боята не се препоръчват опити за оправяне.2.2. Номер 2, при добра повърхност на лака и пастиране с цел придаване на добър външен вид може директно от нея да се започне.2.3. Номер 3, ползва се само за придаване на блясък, тя е много фина и почти не шлайфа. Не мога да намеря точни думи за нея.По-горе споменах, че ако се налага след пастиране колата се измива.Ако пастата е добре обрана с памучна кърпа накрая може и да не се измива, но по-принцип пастата е леко мазна и гадно е когато остане по части от колата и после като засъхне се мие по-трудно.Ако всичко е спазено и направено както трябва, след измиване водата трябва да стои на отделни капки по колата и да не се забелязват разни "облаци" по капак, врати, калници...Изгорял от слънцето лак с пастиране не се оправя, защото пастата шлайфа самата лакова повърхност!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колiегата misho ме изпревари с отговора, но и аз да допълня. Когато има хубаво лаково покритие и използваме шкурка 2000 ще падне доста търкане докат осе стигне боята. Ако колегата има хубава машинка, хубаво лаково покритие, ползва шкурка 2000 (най-трудоемката част) и мине последователно с пасти номера 2 и 3 от по-горния пост, мога да му кажа че резултатите ще са като за изложението в Женева :-)

 

 

ЗАБЕЛЕЖКА: Когато се ползва шкурка задължително се прави на ръка и с кръгообразни движения.

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой останал ли е доволен от някое конкретно място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам според мен изобщо не е опция. Материалите, които се продават по магазините са от любителската серия. Хубавата техника също струва много пари. Освен това пастирането си е занаят като всеки друг. Изисква време, опит и постоянно самоусъвършенстване. Според мен, ако искате качествен резултат, би трябвало да потърсите професионална помощ. Този човек например е доста известен в България и може да прочетете доста добри отзиви по форумите:http://deso-car-care.comЗа пример мога да ви покажа как изглеждаше колата ми при него при първото пастиране преди 5 години. Статия с подробен снимков материал:http://asterixworks.com/articleread.php?pg=36А онзи ден бях при него за зимната подготовка. Ето как изглежда сега:http://www.facebook.com/peter.naydenov/media_set?set=a.10151927321734907.1073741826.639604906&type=3Гледах линка от поста на Foz. Там показват пастите и те са на Minzerna. Десо работи с такива.Ако все пак решите, че ще рискувате да го правите сами - гледайте съдържанието на ваксите. Избягвайте такива, в които има силикон.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коега само внимаваи с пастирането да не направиш като мен,да си оклепаш плстмасовите лементи защото пастата се набива вътре и се маха трудно после забележи прага ми на какво прилича маха се с коресилин после е трудно.https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1379226_604200046292508_641658213_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коега само внимаваи с пастирането да не направиш като мен,да си оклепаш плстмасовите лементи защото пастата се набива вътре и се маха трудно после забележи прага ми на какво прилича маха се с коресилин после е трудно.https://fbcdn-sphoto...641658213_n.jpg

Към колегата с изцапания праг. При мен нещата стояха идентично пластмасите се белнаха на места мн. грозно беше! търках с вода, но не се получи накрая с обезмаслител и памучен парцал става магия изчезва на момента ИЗПРОБВАНО !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...