rafalatezz 0 #1 Публикувано 24 Март, 2008 Имам някои ръждясали места по двигателя.С какво да ги третирам?Ако може направо да ми препоръчате конкретни продукти.Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 24 Март, 2008 (Редактирано) Имам някои ръждясали места по двигателя.С какво да ги третирам?Ако може направо да ми препоръчате конкретни продукти.Мерси!имам въпрос кое е ръждясало на алуминиев мотор ?!4е се заинтригувах ?!ако е алуминия(които неръждясва) се 4удя дали sonax мисля 4е се казваше за джанти препарат.. дали няма да ти свърши работа. Редактирано 24 Март, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #3 Отговорено 25 Март, 2008 Както каза колегата K1r1L, зависи какво точно ти е ръждясало. Но моя съвет е, ако говорим за железните части (например на мен ми е ръждясал картера ) -> почистване на ръждата с телена четка, шкуртка, или от тези шайби, които се прикачват към бормашини и флексове. След като се почисти грубо ръждата, намазваш с ръждопреобразовател, който се продава във всяка железария (евтин е). Намазва се 2-3 пъти през 20-на минути. И повърхонстта трябва да светне. След това има два метода: първия е 1-2 ръце грунд и след това боя, втория "антикор". Препоръчвам ти втория метод, особено ако не се вижда мястото. "Антикора" е едно черно и гъсто вещество напомня на асфалт и много цапа , другото му име, което знам е "боди". Обаче запечатва много добре. И мисля че така ще си решиш проблема. Изпитано е на старата ни астра . А ако по алуминия имаш някакъв вид корозия, тя просто не е опасна. Предимно побелява от препаратите за миене на двигателя. Но горния слой окис, който се получава по алуминия просто го предпазва от по-нататъшна корозия. Дано съм бил полезен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 25 Март, 2008 А ако по алуминия имаш някакъв вид корозия, тя просто не е опасна. Предимно побелява от препаратите за миене на двигателя. Но горния слой окис, който се получава по алуминия просто го предпазва от по-нататъшна корозия. Дано съм бил полезен .....според мен човека точно това има предвид на моята старата от Австрия двигателя и изглеждаше подобно от разните препарати които са използвали за почистване на снежната покривка по пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 25 Март, 2008 (Редактирано) Нека уточни колегата, че според мен освен по колекторите няма къде другаде да видиш ръжда като отвориш капака. Освен ако не са пластмасови Мисля, че не говори за картер, иначе щеше да спомене отдолу. Колега чакам да уточниш, че ми е интересно къде може да има ръжда. Просто аз не съм виждал явно Редактирано 25 Март, 2008 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rafalatezz 0 #6 Отговорено 26 Март, 2008 (Редактирано) Да уточня! Ръждясали са ми почти всички болтове по двигателя,помпата където отделяла съединителя(намира се точно зад радиаторната решетка,едно такова издължено ако не са ме излъгали),корозирал е и блока от който излизат газовете от двигателя.Абе има си ръжда и по алуминия.Какви са тези препарати австрийски против сняг не знам ,но много интересно как по купето няма грам ръжда а ина4е по алуминия на двигателя има корозия.Ще гледам да сложа снимка тези дни.... Редактирано 26 Март, 2008 от rafalatezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове