JadeStudio 2 #1 Публикувано 23 Март, 2008 (Редактирано) здравейте пак на всички имам един въпрос значи пътувам извънградско събота и неделя с един познат по работа този моя познат е Професионален шофьор ако могаа така да кажа 20 годин с това си изкарва хляба та той ме помоли да я покара и аз му я дадох кара той и вика абе човек колата неможе да върви викам нали му обяснявам че това е в тек-е и ,че до 2-3000 оборота е много спъната после си се качваам аз изреждам си предавките 1-5 и на 5-та усещам че натискам и набира мн бавно но това под 3к оборота пускам педала и натискам рязко няма придърпване просто много мудна иначе като си влезне в по високи обороти е пушка мн бурза чак си ме дострашава та се питам дали трябва да е така въпроса е че понякога тр да сваля предавка и то на 3-та или дори на 2-ра да набера и да я държа в високи обороти дали трябва да е така или ?? просто ми се струва супер подкосена а все пак е 115 коня б.. сиаз така или иначе ще я водя на диагностика но все пак ако може да ми каже някой който е с такава или знае неюо по този въпрос ще съм благодарен Редактирано 23 Март, 2008 от JadeStudio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_huliganka 1 #2 Отговорено 23 Март, 2008 абсолютно нормално е Колата до 3к оборота е в икономичен режим, заради това е спъната в ниските. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naskogt 0 #3 Отговорено 23 Март, 2008 Здрасти,аз имам съшия проблем карам сртриим с двг к20а1 и при доускорение примерно на 3та м/у 2000 и 3000 забива муцуна после почва да набира чудя се дали дебитомера ми не е за чистене колата е със нови филтри.Това е първата ми хонда и незнам дали е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #4 Отговорено 23 Март, 2008 Карате икономки бре пичове не са шашкайте , нормално е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #5 Отговорено 23 Март, 2008 (Редактирано) да и аз съм с нови филтри смених въздушен смених горивен (те си бяха за смяна) но сега поне имах повод и ги смених усеща си се малко подобрение но е пак тромава в ниските ще сменям и свещи сега че и те трябва да се сменятнядявам се да е така имам предвид дано така трябва да е Редактирано 23 Март, 2008 от JadeStudio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naskogt 0 #6 Отговорено 23 Март, 2008 к20а1 не ми се види много икономичен под10/100 не е падал до сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vanko_2 #7 Отговорено 24 Март, 2008 JadeStudio, колега няма какво да се шашкаш. Съвсем нормално е да ти е мудна колата в ниските. Все пак това е умишлено така е заради икономията, а не е повреда. Аз карам д15з3, като твоя мотор ама с 25 коня надолу . И в зависимост от това как я настъпваш особено на 3-та и 4-та ВТЕК-а ми включва от 2500 до 3600 об./мин. (усеща се) ама преди това е жив ташак. И какво от това знам че така е икономична. А като ми трябва POWER, 2-рия зъб и газ, много е лесно . Просто при тая кола нещата се получават след 3800 - 4000 об./мин. (явно там има скок в кривата на мощността ) и си имаш един мегдан от около 2600 оборота в които колата ти върва наистина добре. Или и свиквай на нрава или просто я сменяй, защото няма да се промени . Аз съм се возил в БМВ 535 и то на 5-та от 1500 оборота лепи за седалките ама разхода е далеч от 1.5 ВТЕК-Е . Така че колега карай си колата и се кефи и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #8 Отговорено 24 Март, 2008 Съвсем нормално еНалагало ми се е от 5-та да върна 3-та за да изпреварвам!Особено 5-та е само "поддържаща", не се набирам много.Един пример, за да се убедиш, че всичко е ОК при теб колега:Лятото на магистралата и се наложи да спра заради един чичко на който всеки момент щеше да му падне бронята и да го предупредя.Опитвам се да се включа после, ама много коли една след друга. Тогава ми се наложи доста агресивно тръгване и се включих в колоната, така и така бях я натиснал и реших да я пробвам. 1,2,3 - та 160км. почти до прекъсвач. Вкарвам 4-та и бавно и славно до към 190-195км, вкарвам 5-та и ми беше нужно доста време и разстояние от порядъка на 1км и малко повече, педала на газта вече буташе ламарините с цел да влезе при двигателя. Достигнах максимална скорост 220км по скоростомер, но с много мъка, особено на 4-та и 5-та.Това е икономика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #9 Отговорено 24 Март, 2008 ако е 1.5 vtec-е 90к. доста ще има да чакаш до 200-аз имам такава и е доста агресивна в ниските оборотои и ниските предаваки-като сложа 4 и 5 и хич я няма - там е икономията на високите предавки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #10 Отговорено 24 Март, 2008 Можеш да погледнеш и тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry184412Мисля, че двете теми имат нещо общо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 24 Март, 2008 Можеш да погледнеш и тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry184412Мисля, че двете теми имат нещо общо.и според мен може да има нещо общо. А относно че икономиките не вървят не съм съгласен. Да върна на 3-та да изпреваря някой Че скоростите им са доста по дълги е вярно ама чак да не отлепя.... Моята съм е пробвал ускорение от 5-та Беше леко нанадолнище газ на половина(не съм я натискал до край) ускорих до 180 км/ч можеше още ама бях със зимни гуми. Преди да си отстраня проблема(който вие казвате че е нормално) наистина и беше зор да ускорява на 5-та. В момента м/у 2-3к оборота галя газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #12 Отговорено 24 Март, 2008 Вече двама колеги се чудят на написаното от Мишо. Само да уточня че неговата икономка далеч не е 90 коня. Преди може и да е била ама вече не е . С подобренията, които са и направени, няма нищо чудно в това да вдигне 220. Така че вместо да се чудим, дайте да направим и нашите да вдигат по толкоз ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio #13 Отговорено 25 Март, 2008 teror1sta какъв ти беше точно проблема че ми стана интересно между другото мерси за отговорите но все още няма насока всъщност та кали тр да е или ?? различни мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #14 Отговорено 25 Март, 2008 Можеш да погледнеш и тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry184412Мисля, че двете теми имат нещо общо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове