Jump to content
Radeon4o

Налях повечко масло

Recommended Posts

Имам един въпрос колеги....налях повечко масло, не съм привишил максималното ниво, но ми направи впечатление, че капачката като е развита и духа. Това нормално ли? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, то духането едва ли е от това, че си налял масло.Аз имах едно Мазде, и съм му наливал над максимума, е кво тя и без това си хвърляше, изтече си и нямаше проблем. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да приемем, че ще изплюе квото не и е нужно, но нормално ли е така да духа въздух? при вас как стоят нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се притеснявай повечето духат - газ - щом не е над максимума няма страшно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята духа и какво от това пак си варви. Не ти е от маслото това дподухване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Имам един въпрос колеги....налях повечко масло, не съм привишил максималното ниво, но ми направи впечатление, че капачката като е развита и духа. Това нормално ли? :D

Повече е над максимума, не подвеждай хората ! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Излезе все едно съм се изсрал срещу Опел и VW,а не е така.Казах ти това защото при VW например има една предпазна "коричка" на самият капак на клапаните т.е. като им отвориш капачката и виждаш въпросната "коричка" и не би трябвало от там да излизат пръски масло.При теб обаче не е така и е напълно нормално като си отовриш капачката на работещ двигател да станеш целия в пръски :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Greenwater

със сигурност не е хубаво да е повече от максимума, нито е хубаво да духа . щото колкото повече духа толкоз по зле .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, по върпоса за духането през отвора за маслото, според мен при движение на буталата няма как да не духа изобщо през отвора, тя ще си духа но трябва да е безцветно. Притесняваи се ако при студен двигател почне да духа синкаво, тогава си за ремонт. Поне на мен така са ми казвали старите майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,повъпроса за маслото над мах.по добре си пусни малко от пробката ,че ще търси място само да излезе и нее приятно ако ти избие семеринг. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи то не е над макс...просто се доближава до максималното ниво и т.к не съм много запознат дали ще има последсвтвия реших да пусна тази тема. Иначе реши направо да го сменя....и без това е на 6000 км ;) а между другото какво става като ти избие семеринг, какъв е ефекта? Какво трябва да ми направи впечатление?

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семеринг избил-започва да пропуска масло или други течности.Служи за уплътняване на валове и оси.Имаго м/у скоростна кутия и двгто другата страна на коляновия вал,абе на доста места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорд мен не трябва да се притесняваш за това че е до максимума, дори и да е МАЛКО над максимума. Ти не пълниш масло до горе в двигателя за да има някъкво налягане и заради него да ти избият гарнитурие. Бъди сигурен, че ако избият, то ще е затова, че им е дошло времето, а не че се налял масло до максимума. А все пак караш Хонда, а не Опел, да ма извинят собствениците на последните, но те най - добре знаят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...