Jump to content
My Honda

С нови ал. джанти

Recommended Posts

ЗдравейтеОня ден сложих 4 нови алуминиеви джанти - италиански MAK Sport 14 и все едно колата е друга - тресе страшно, усещам всяка неравност на пътя - много неприятно. Каде може да е проблема като съм със старите гуми и джантите са си фабричния размер 14?Да не би да съм за смяна на амортисьори или нещо да са объркали при монтажа? Въобще това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега много зависи с какви гуми са новите джанти защото ако са по ниски гумите се помпят на пове4е атмосвели и можеби са и по широки и няма на4ин да не усетиш разлика !!! и от мене да знаеш кефа няма цена !!!:):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ги също така и дали са балансирани, защото някой път малоумниците от вулканизаторите смятат че не е необходимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бла-Бла ... !!! А защо не провериш, централния отвор на джантата, по диаметър дали съвпада с главината??? !!!

Редактирано от gearborn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бла-Бла ... !!! А защо не провериш, централния отвор на джантата, по диаметър дали съвпада с главината??? !!!

именно колегата е прав,ако не са ти сложили пласмасови втулки да оберат разликата е нормално след 80-90 да тресе,поне при мен е било така на 2 коли до са!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бла-Бла ... !!! А защо не провериш, централния отвор на джантата, по диаметър дали съвпада с главината??? !!!

именно колегата е прав,ако не са ти сложили пласмасови втулки да оберат разликата е нормално след 80-90 да тресе,поне при мен е било така на 2 коли до са!!!
Вярно ли бе? Интересно защо аз като нямам допълнителни втулки, а централният отвор на джантите ми е по-голям от това което трябва да бъде нямам проблем с тресене над 80-90км/ч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda
Отговорено (Редактирано)

Много благодаря за бързите отговори!1. Гумите са ми старите летни TOYO F08 2ра година - не са нископрофилни а каквито са по книжка, с които преди возеше много добре - англичанките имат прилична возия.2. За колегата с баланса - мисля че не си прочел - джантите са чисто нови и мисля че поне новите не се балансират 3. Колата тресе при всякаква скорост.4. В сервиза казаха че няма нужда от втулки (може да са се объркали)5. Първото и най лесно нещо беше да проверя налягането - 2.2 и ги спаднах на 2.0 - няма голяма разликаОсвен този диаметър на главината да е проблема... какъв е на Civic диаметъра?Доста ми е криво - дадох сумати пари за да ми вози колата отвратително сега !!!Ето тези са: http://www.makwheels.it/rightbrd/m_brd.asp?lang=ENMAK R-Action

Редактирано от My Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. За колегата с баланса - мисля че не си прочел - джантите са чисто нови и мисля че поне новите не се балансират 3. Колата тресе при всякаква скорост.Доста ми е криво - дадох сумати пари за да ми вози колата отвратително сега :huh:

Балансират се джантите задължително, може да искат по 10-15 грама, ама си ги искат, още повече, че си със карани гуми.Но ако е от баланса, няма да тресе при всякаква скорост. Провери, дали не са забравили да стегнат някое колело, докато не е станало късно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

За колегата с баланса - мисля че не си прочел - джантите са чисто нови и мисля че поне новите не се балансират

....и кой ти каза,че нови джанти не се балансират :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

КОЛЕГА ИДИ БАЛАНСИРАИ ДЖАНТИТЕ !!!! за друг проблем не се сещам ! гледам колегите говорят за фтулки на джантите да добавя 4е аз също карам без фтулки и до сега не съм имал никъв проблем !!!

Редактирано от Borislav_STZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прочетох че са нови джантите, но абсолютно винаги им казвай да ги балансират, взимал съм си нови джанти и съм им слагал нови гуми и като ги качат на машината за баланс показва че трябва да се слагат тежести, и то на четирите, Не казвам че при теб проблема е от това, но ако всичко друго ти е наред и нямаш баланс с по висока скорост ще ти тресе, а що се отнася до централния отвор на джантата... той е без значение, ако джантата влиза в главината няма проблем, защото джантата се води по дупките за болтовете, централния отвор на две от джантите ми е с 3мм някъде по-голям от този на главината но е без значение защото дупките за болтовете съвпадат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

незнам защо не пита гумаджията да си намери грешката ми турсиш тука отговор !или снимай гумите като се въртят да намерим проблема на забавен кадар :huh:

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей и от мен. Като за начало ще започна с това, че продавам гуми и джанти (продали сме стотици комплекти) така че: 1. Няма значение дали си с нови или стари джанти-винаги имат нужда от баланс! 2. Много напомпени гуми (но ти каза, че си ги изпуснал значи няма да е от това) 3. Всяка марка коли си имат различен диаметър на главината ( там, където ляга джантата) в случая с хонда 56,1мм. Ако джантите ти не лягат плътно, отиди там от където си ги купил и искай да ти сложат втулки, няма ли ги случай тресе. Някой по-горе беше споменал, че неговите намали и все пак не тресе - може, спасява ни това че сме със шпилки а не с болтове и все пак ако стегнеш по-яко първо едната гайка и после останалите, джантата не може да застане точно в средата. Та значи отиди там, от където си си ги взел и поискай да ти ги дадат (по принцип новите джанти си вървят с втулки). Ако няамат, отиди при някой кадърен стругар и той ще ти ги направи. И още нещо - тресенето се получава при по-висока скорост 80-120. Втулките са един много важен елемент!!! 4. Казваш, че ги гараш за втора година - обикновено на втората година гумите, които са били отпред се слагат задни а задните предни (просто тия, които са били отпред са малко или много по-износени). Ако си направил така и си обичал да си подръпваш ръчни, гумите, които са били задни имат места с прекомерно износване (огледяй ги, вижда се с просто око). В този случай или ги сменяш или го местиш пак отзад, пак ще тресе но поне няма да е на волана. 5. Имаш крива гума, но след като са едва 2 годишни е почти невъзможно, това се получава при старичките.Според мен като за начало си свали гумите и ги огледай за следи от ръчни, виж дали джантите пасват точно на главината и ако не е от това направи си баланс. Ако беше от Сливен и дойдеш при мен до 5 мин щях да ти дам диагноза но уви. От мен толкова, дано съм бил полезен!П.П. И след като си решиш проблема, сподели от какво е бил че ми стана интересно.

Редактирано от ivch0ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като единия заден амортисьор болкира се оказа, че са за смяна. Явно като са вдигнали колата да сменят джантите и нещо им е станало и са се втвърдили... утре ще я взема от сервиза и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...