Aleksandyr 17 #1 Публикувано 19 Март, 2008 Много пари ли са 200лв за тръба Ф57+резонатор. Токава цена ми казаха в едно пловдивско сервизче където само с това се занимават ,ауспуси, и работата им е перфектна имат машина за огъване и разширяване на отвора и т.н. .. ама тия 200лв за една тръба и един резонатор ... незнам. Вие как мислите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 19 Март, 2008 Кеф цена няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Пешо #3 Отговорено 19 Март, 2008 Така е ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #4 Отговорено 19 Март, 2008 Eми горе долу за качествен звук си е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #5 Отговорено 19 Март, 2008 Е сега е момента Лукчо да качи едни снимки Да видите "Бай Данчо" как ги прави тия работи за почти същите пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #6 Отговорено 19 Март, 2008 (Редактирано) Значи е нормално ,да не се шашкам .. Реших да питам да не ме търкалят ,нещо Редактирано 19 Март, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #7 Отговорено 19 Март, 2008 тия 200лв нали включват цялата генерация от изпускателния колектор до гърнето ?сори за офф-а ама нямам никва идея тия генерации кви пари вървят пък се замислям за нещо такова ако е 200 за цялата супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #8 Отговорено 19 Март, 2008 Всичко без колекторите и крайното гърне ... демек тръбата + резонатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #9 Отговорено 19 Март, 2008 Колега на кое казваш резонатор ти на средното гърне ли ?Крайното гърне ще си оставаш ли ?Посъветвай се с някой какви колектори да си вземеш 4-2-1 или 4-1 и от там назад го знае всяко хлапе.Купи си крайно free flow гърне или проточно или както искате го наречете.На мен на 63.5 мм тръба (2.5") и то не от даунпайпа ами от меката връзка ми излезна 140лв само огъването на тръбата и заварките.Гърнето си го занесох само за да ми го сложат понеже там нямаха такива неръждавейки.Всичко излезна 250 лв .Незнам какво целиш с проекта си звук или по-добра работа на мотора в високите обороти.Грубо цени :гърне крайно проходно неръждавейка 100-120лв на 63.5мм, за 57mm цените са подобнитръба 63.5мм 19 лв метъра алуминизирана - ще ти трябват не повече от 3 метра ~60лв / за 57 мм е по- ефтина /ако сложиш и едно резонаторно гърне в средата + 40~70 лв (зависи от големината и марката)Другите пари са за труд за огъвки и заваряване .И ако им оставиш катализатора си може и да ти смъкнат поне 50-60 лв ако го харесат разбира се.Това е достатъчно мисля от тук дерзай ако те интересува нещо пиши на лично поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #10 Отговорено 19 Март, 2008 Резонатор казвам на резонатора ,не на средното гърне ... на това малкото което е след меката връзка.А иначе в началото мислех да не слагам резонатор ,а само на ремус да го карам отзад (имам си оригинален ремус за прелюда) ама реших да има и резонатор. Сменям ги не за звук ,а защото сега имам 2 резонатора единия ми е сменен вместо катализатор и един от Х23 мотор който е 2 пъти по-голям от на Ф20 и мисля че това малко ме забавя. А и без това съм си намислил да слагам по-голяма тръба. А хем и сега ще остана с 1 резонатор и колата ... надявам се ... ще тръгне малко по-добре. Колектори ще сменям ама за момента нямам пари и аз тях ,по-нататък. Звука .. не искам да е прекалено силен и затова мисля да не слагам проточно гърне. Само се чудя дали да е Ф57 или малко по-голям диаметъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #11 Отговорено 19 Март, 2008 При атмосферните коли при увеличение на диаметъра на тръбата се постиига обратен ефект.Има едни калкулатори с доста сложни сметки на база на които се смята диаметъра на исходящата тръба.Моят съвет е намери из форума колеги с прелюд като твоя и ги разпитай за кво става дума.Така само можеш да влошиш нещата с тия големи тръби най малкото че ламбда сондата ще ти отчита бедни смеси и ще казва на компа :обогатявай обогатявай в общи линии това е не е проста работата проучи точно какво искаш да направиш не бързай и след това го направи както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #12 Отговорено 20 Март, 2008 Хаха ,да ,това за ламбда сондата не го знаех. Мерси ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #13 Отговорено 20 Март, 2008 Е сега е момента Лукчо да качи едни снимки Да видите "Бай Данчо" как ги прави тия работи за почти същите пари съвсем ги бях забравил тия снимки дръжте се довечера идват ... качествената работа си е качествена работа ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 20 Март, 2008 При атмосферните коли при увеличение на диаметъра на тръбата се постиига обратен ефект.не се заяждам , но ако имаме две коли, едната с турбина, а другата атмосферна - коя ще има по-голям и коя по-бърз изходящ поток ? и за коя ще е по-важно тръбата да е тясна в някакви граници ? т.е. коя трябва да е с по-тясна тръба ... и после се обоснови като хората, че няма да споря с " ама те така казват в тунинг.бг " ... а ламбдата е объркана от момента в който извадиш катализатора ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest honda killer #15 Отговорено 20 Март, 2008 Добре нека приемем другия краен случай да махнем и на двете коли изпускателите.Едната я оставаме само по турбо и от чугуна назад няма нищо а другата да я оставим само по колектор примерно.Според теб дали газовете ще успяват да излизат достатъчно бързо за да не се "затапи" мотора?Е аз ще ти отговоря на другия въпрос - Перката в турбинната част няма да среща никакво съпротивление и ще се развърта колкото и душа саканяма бек прешър няма и съпротивление на перката.И от тук ми идва един друг въпрос - Защо се правят на спортните автомобили плетени колектори ?айде със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #16 Отговорено 20 Март, 2008 Колега, лаMбдата на Ф20А4 е само една и е бодната на самия колектор. Генерация на 64мм за прелюдец е повече от перфектна. Ако смениш заедно с нея и колектора и освободиш пътя на газовете с проходно крайно гърне, и резонатор вместо катализатор, резултата е ОСЕЗАЕМ! Практически примери във форума колкото искаш. Със свестни колектори и генерация на 64мм (с топлоизолация), 10% увеличение на мощността са напълно постижими. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest honda killer #17 Отговорено 20 Март, 2008 Колега 10% увеличение на мощността само от махането на катализатора и слагането на free flow гърнета?Я стига лъжете момчето, че той и тунинг чип да си сложи 10% на атмосферна кола трудно ще качи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #18 Отговорено 20 Март, 2008 (Редактирано) А казвате "проходно крайно" и си мисля този ремус да го оставям ли защото на скоро си го взех и му се радвам ,а пък не ми се разделя с него ,толкова бързо. Той играе ли същата роля като "проходното" или по-скоро е като сток гърнето ? Редактирано 20 Март, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda killer 0 #19 Отговорено 20 Март, 2008 Я го снимай и го покажи тука да разгледаме на кво казваш ти ремус. Проходно гърне е такова на което няма никакви чупки вътре в него а има една или 2 тръби които са с перфорирани стени.Около тези надупчени тръби има обем изпълнен най често с вата.Ей такова е free flow гърне или още проходно или правопоточно или квото и ще да е тва е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #20 Отговорено 20 Март, 2008 (Редактирано) Remus-а е този ... http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdF...uctMotor=349171е не съм чак толкова бос .. знам на кое да казвам ремус Знам и какво е проходно гърне ,ама незнам тоя ремус дали е по-отпушен от сток гърнето или само звука му е друг. И дали тоя ремус дето е толкова пари в интернет е по-добре от проходното. Редактирано 20 Март, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #21 Отговорено 20 Март, 2008 Защо се правят на спортните автомобили плетени колектори?Най-вече заради вибрациите, картингите също са с плетени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #22 Отговорено 22 Март, 2008 (Редактирано) ъп на темата ,защотото още не съм разбрал някой работи от един коментар по-нагоре П.П. ( за това ще бъда ли санкциониран? ) Редактирано 22 Март, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Димитър Коев #23 Отговорено 25 Март, 2008 Здравей, колега! ИСТИНСКИЯ Ремус (не тези за по 300 лева, които продават под път и над път) е оптимизирано гърне, с много по-малко рестриктивни елементи от сток гърнето. Може да се каже че е среден вариант между сток и фрий флоу гърне. По принцип е по-добрия вариант, ако нямаш нужните опит и знания за да си направиш права, проходна генерация, защото рискуваш да си докараш обратния ефект с неподходяща дължина и диаметър на тръбите. (изстиване, сгъстяване и забавяне на изгорелите газове, а даже и всмукване понякога) А за колегата по-горе - казах 8-12% увеличение на мощостта с КОЛЕКТОРИ, ПРАВА, ПРОХОДНА ГЕНЕРАЦИЯ БЕЗ РЕСТРИКТИВНИ ЕЛЕМЕНТИ (катализатор и прочие), 1 РЕЗОНАТОР и ПРОХОДНО КРАЙНО ГЪРНЕ. Имам предвид 8-12% общо, АКО направиш всичко това, и АКО е направено както трябва ( вкл. термоизолационна лента ). Както вече казах има достатъчно практически примери за това, включително в този форум и то доказани сдино тест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #24 Отговорено 25 Март, 2008 Здравей, колега! ИСТИНСКИЯ Ремус (не тези за по 300 лева, които продават под път и над път) е оптимизирано гърне, с много по-малко рестриктивни елементи от сток гърнето. Може да се каже че е среден вариант между сток и фрий флоу гърне. По принцип е по-добрия вариант, ако нямаш нужните опит и знания за да си направиш права, проходна генерация, защото рискуваш да си докараш обратния ефект с неподходяща дължина и диаметър на тръбите. (изстиване, сгъстяване и забавяне на изгорелите газове, а даже и всмукване понякога) А за колегата по-горе - казах 8-12% увеличение на мощостта с КОЛЕКТОРИ, ПРАВА, ПРОХОДНА ГЕНЕРАЦИЯ БЕЗ РЕСТРИКТИВНИ ЕЛЕМЕНТИ (катализатор и прочие), 1 РЕЗОНАТОР и ПРОХОДНО КРАЙНО ГЪРНЕ. Имам предвид 8-12% общо, АКО направиш всичко това, и АКО е направено както трябва ( вкл. термоизолационна лента ). Както вече казах има достатъчно практически примери за това, включително в този форум и то доказани сдино тест.абс. павилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове