rafalatezz 0 #1 Публикувано 19 Март, 2008 Като форсирам на първа и искам да врътна гуми цялата предница подскача.Някой да може да ми каже от какво се получава?P.S.Появи се днес на мокро!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 19 Март, 2008 няма сцепление за това. винаги подксача предницата, само че като е сухо и колата тръгва по-бързо и не го усещаш. ако искаш да не го прави това повдигане отпред ти трябват твърди спортни пружини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #3 Отговорено 19 Март, 2008 Колеги, поправете ме ако греша, но за да не се движи купето на горе го държат амортисьорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 19 Март, 2008 Stefan Milev, до някъде си прав. само че на колегата не са му изпуснали, защото ако бяха, нямаше да се оплаква от това а щеше да има други по-неприятни проблеми твоята кола не вдига ли нос на мокро? моята вдига, а съм сигурен че амортисьорите ми работят перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sebulba #5 Отговорено 19 Март, 2008 Колеги, поправете ме ако греша, но за да не се движи купето на горе го държат амортисьорите.При положение, че има свиване на пружините, което в случая липсва. Според мен колегата "Shadow^Dancer" е прав за сцеплението и затруднената работа на диференциала... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #6 Отговорено 19 Март, 2008 амортисьор на английски е shock-absorber или само shock вярно е че има различни параметри по амортисьорите като височина, твърдост и т.н. ама в случая не става дума за такива. иначе теоритично с по-твърди спортни амортисьори също ще се получи желания ефект, ама са скъпички. даже съм чувал за такива на които можеш да им регулираш и височината, освен твърдостта. казано с други думи амортисьора обира амплитудните колебания на купето. при неравности, пружината се натяга, след което натрупаната в нея енергия я кара да се разтегне повече от колкото се е била свила. точно това обира амортисьора за да не подскачат автомобилите по 100 метра след като са излезли от дупките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rafalatezz 0 #7 Отговорено 21 Март, 2008 Колеги,пробвах въртежа на сухо и подскачането го нямаше.Интересна работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #8 Отговорено 21 Март, 2008 Колеги,пробвах въртежа на сухо и подскачането го нямаше.Интересна работа. !!!Абе пич,стига се шашка всички са така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #9 Отговорено 21 Март, 2008 Най сетне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepi 1 #10 Отговорено 21 Март, 2008 Точно така. Също зависи и от височината на гумите. При по високите се забелязва повече. И аз съм така няма страшно свикни с педала на гаста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове