Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги имам от скоро хонда сивик 1,5 16 вентила 90 коня но ми се мъчи до 3000 после 4ат пат се оправя карам я с 98 един пут сложих 95 ама май не го бивс6е и след него повече се спуна мойе ли да е от филтара и ландата ми светна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един колега от форума има лек за твоя проблем (BatVill) можеш да се обърнеш към него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам от скоро хонда сивик 1,5 16 вентила 90 коня но ми се мъчи до 3000 после 4ат пат се оправя карам я с 98 един пут сложих 95 ама май не го бивс6е и след него повече се спуна мойе ли да е от филтара и ландата ми светна

На бас че караш английска хондичка VTEC-E! Демек означава, че до 4000 оборота /при мен е така/ по 1 клапан на цилиндър остава затворен, като така най-малкото се пести гориво. Над тези обороти клапаните влизат в работен режим, като освен бързо ускорение на същата предавка, усещането за шофьора е сърбеж в стомаха. В града можеш да я караш нежно в диапазона 1000 - 2500 об/мин, а ако искаш да печелиш светофари ще трябва да я изрежеш на първа поне до 5000, а оттам само ще си дойде. Тази кола може спокойно да се кара между 4000 и 6000 об/мин - пише го в книжката и дори. И май не трябва да и слагаш 98, обикновения 95 / само SHELL, хехе / си е екстра. И честито, злато кола е да чукам дървото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да разгледаш тука : http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%82%D0%B8може да има нещо общо....

Май има общо, ти караш d15z3, тоест като мен. Значи проблемът всъщност не е проблем, а фабричен двигател. За какво да прецаква колата, върви си екстра така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Май има общо, ти караш d15z3, тоест като мен. Значи проблемът всъщност не е проблем, а фабричен двигател. За какво да прецаква колата, върви си екстра така.

сорка колега ама нещо не схванах :blink: Определено ако прави така както съм писал в темата НЕ е Нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако двигателя ти е VTEC-E това е нормално. ако обаче е д15б2 като моя, значи проблема е другаде. аз имах същия проблем, ето какво направих:1. смяна на въздушен филтър (не пести пари от него, цената трябва да е 30-50лв ако е за кутията)2. добавка за почистване на инжекцион в горивото и яко каране докато го изгориш. изчакваш си колата да загрее и я настъпваш докато изгориш горивото;3. смяна на горивен филтър;4. смяна на свещи.тая последователност не е случайна. добре е горивния филтър специално да го смениш СЛЕД като си свършил с добавката за прочистване. ако проблема ти не се реши, виж си катализатора. не те разбрах какво е светнало? компютъра проверил ли си го за грешки, ако да напиши тука кодовете, има колеги които са много запознати и ще ти кажат всичко което те интересува. ако си от софия можеш и да се разходиш до сервиза на Омбре. успех :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е д15б2 и аз си мислих същото да сменя въздушния филтара с K&N да сменя филтера бензиновия,свещите са ми състезателни моят майстор който е доста запознат с тези коли тои има хонда от много време ми каза че са добри дайе по добри от тея DEMSO или как се пишеха,а и неска сложих 98 и колата видемо се промени пак се чуди ама кът се сети тръгва;)дано кът смена филтъра кът си сложа новото гърне и си махна катализатора ако тогава несе оправи 6те му мисля а за това каква грешка дава кондютота;) незнам тея дни ще хода да я закачът и тогава ще знам;)мерси колеги за саветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата който "бас ловеше" че си с VTEC-Е искрено ме разсмя :angry: (1.5 90hp !VTEC! ????)

До колкото знам има vtec-e и е точно 1.5 90хп ( а може да беше и 1.4).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D15Z1 е точно 90 коня :) нищо смешно нямаедит: колегата johnyboy ме е изпреварил :angry:

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z1 е точно 90 коня :) нищо смешно нямаедит: колегата johnyboy ме е изпреварил :angry:

И D15Z3 също :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще плюете модераторите,но темата имаше решение още с втория пост(име на човек,справил се с проблема)Защо толкова време трябва да се губи в писане след като проблема на колата се решава за 2 часа.Почнахте да спорите за двигателите............много ли му помогнахте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе я аз да запитам : Задължително ли е да се сменя бензиновия филтър ако се налее добавка за чистене на инжектори ????? Че скоро сложих нов ама тогава не налях добавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

желателно е, тая добавка разтваря разни вековни гнилочи по системата и горивния филтър се пълни с боклуци :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...