z1atko 7 #1 Публикувано 17 Март, 2008 Здравейте колеги имам от скоро хонда сивик 1,5 16 вентила 90 коня но ми се мъчи до 3000 после 4ат пат се оправя карам я с 98 един пут сложих 95 ама май не го бивс6е и след него повече се спуна мойе ли да е от филтара и ландата ми светна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daka 35 #2 Отговорено 17 Март, 2008 един колега от форума има лек за твоя проблем (BatVill) можеш да се обърнеш към него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #3 Отговорено 17 Март, 2008 Здравейте колеги имам от скоро хонда сивик 1,5 16 вентила 90 коня но ми се мъчи до 3000 после 4ат пат се оправя карам я с 98 един пут сложих 95 ама май не го бивс6е и след него повече се спуна мойе ли да е от филтара и ландата ми светна На бас че караш английска хондичка VTEC-E! Демек означава, че до 4000 оборота /при мен е така/ по 1 клапан на цилиндър остава затворен, като така най-малкото се пести гориво. Над тези обороти клапаните влизат в работен режим, като освен бързо ускорение на същата предавка, усещането за шофьора е сърбеж в стомаха. В града можеш да я караш нежно в диапазона 1000 - 2500 об/мин, а ако искаш да печелиш светофари ще трябва да я изрежеш на първа поне до 5000, а оттам само ще си дойде. Тази кола може спокойно да се кара между 4000 и 6000 об/мин - пише го в книжката и дори. И май не трябва да и слагаш 98, обикновения 95 / само SHELL, хехе / си е екстра. И честито, злато кола е да чукам дървото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 17 Март, 2008 може да разгледаш тука : http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%82%D0%B8може да има нещо общо.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #5 Отговорено 17 Март, 2008 може да разгледаш тука : http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%82%D0%B8може да има нещо общо....Май има общо, ти караш d15z3, тоест като мен. Значи проблемът всъщност не е проблем, а фабричен двигател. За какво да прецаква колата, върви си екстра така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 17 Март, 2008 [Май има общо, ти караш d15z3, тоест като мен. Значи проблемът всъщност не е проблем, а фабричен двигател. За какво да прецаква колата, върви си екстра така.сорка колега ама нещо не схванах Определено ако прави така както съм писал в темата НЕ е Нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #7 Отговорено 17 Март, 2008 ако двигателя ти е VTEC-E това е нормално. ако обаче е д15б2 като моя, значи проблема е другаде. аз имах същия проблем, ето какво направих:1. смяна на въздушен филтър (не пести пари от него, цената трябва да е 30-50лв ако е за кутията)2. добавка за почистване на инжекцион в горивото и яко каране докато го изгориш. изчакваш си колата да загрее и я настъпваш докато изгориш горивото;3. смяна на горивен филтър;4. смяна на свещи.тая последователност не е случайна. добре е горивния филтър специално да го смениш СЛЕД като си свършил с добавката за прочистване. ако проблема ти не се реши, виж си катализатора. не те разбрах какво е светнало? компютъра проверил ли си го за грешки, ако да напиши тука кодовете, има колеги които са много запознати и ще ти кажат всичко което те интересува. ако си от софия можеш и да се разходиш до сервиза на Омбре. успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1atko 7 #8 Отговорено 18 Март, 2008 Двигателя е д15б2 и аз си мислих същото да сменя въздушния филтара с K&N да сменя филтера бензиновия,свещите са ми състезателни моят майстор който е доста запознат с тези коли тои има хонда от много време ми каза че са добри дайе по добри от тея DEMSO или как се пишеха,а и неска сложих 98 и колата видемо се промени пак се чуди ама кът се сети тръгвадано кът смена филтъра кът си сложа новото гърне и си махна катализатора ако тогава несе оправи 6те му мисля а за това каква грешка дава кондютота незнам тея дни ще хода да я закачът и тогава ще знаммерси колеги за саветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #9 Отговорено 18 Март, 2008 колегата който "бас ловеше" че си с VTEC-Е искрено ме разсмя (1.5 90hp !VTEC! ????)До колкото знам има vtec-e и е точно 1.5 90хп ( а може да беше и 1.4). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #10 Отговорено 18 Март, 2008 (Редактирано) D15Z1 е точно 90 коня нищо смешно нямаедит: колегата johnyboy ме е изпреварил Редактирано 18 Март, 2008 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecinside 7 #11 Отговорено 18 Март, 2008 D15Z1 е точно 90 коня нищо смешно нямаедит: колегата johnyboy ме е изпреварил И D15Z3 също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #12 Отговорено 19 Март, 2008 Пак ще плюете модераторите,но темата имаше решение още с втория пост(име на човек,справил се с проблема)Защо толкова време трябва да се губи в писане след като проблема на колата се решава за 2 часа.Почнахте да спорите за двигателите............много ли му помогнахте? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 19 Март, 2008 абе я аз да запитам : Задължително ли е да се сменя бензиновия филтър ако се налее добавка за чистене на инжектори ????? Че скоро сложих нов ама тогава не налях добавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #14 Отговорено 19 Март, 2008 желателно е, тая добавка разтваря разни вековни гнилочи по системата и горивния филтър се пълни с боклуци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове