NCN 0 #1 Публикувано 16 Март, 2008 Имам едно питане към по-просветените колеги: Какъв е този Двигател? Не е нито А8 нито А9. В момента в коша на Civic 4ge. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalmara #2 Отговорено 16 Март, 2008 Z5 ? D16Z5(Basically the same engine as the D16A9, but now with a catalytic converter and lamda sensor)Found in: 1988-1992 Honda CRX (European Market) Displacement : 1590 cm³Bore and Stroke : 75 mm X 90 mmCompression : 9.5:1Power : 124 hp (92 kW) @ 6800 rpmValvetrain : DOHCCam Gear : 34 toothFuel Control : OBD-0 PGM-FIHead Code : P7Piston Code : PM7ECU Code: PM7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #3 Отговорено 16 Март, 2008 Благодаря ти колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 16 Март, 2008 Не е Z5 колега,ако не греша това е ZC1 или ZC DOHC както му викат братята зад океана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 16 Март, 2008 Искам и аз такъв , ама под моя кош Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #6 Отговорено 17 Март, 2008 Това е ZC,слага се на CRX-1г. предимно.130к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #7 Отговорено 17 Март, 2008 Според мен не нито ZC, нито D16Z5.На ZC, D16Z5, А8,А9 болтовете за капака на клапаните са отстрани на капака,а не както в случая отгоре.Освен това всмукателния колектор въобще не изглежда както на снимката на горните мотори(говорим за сток).Забелязва се и ламбда сонда,която отсъства на истинския ZC, говорим за двигател,който има ZC щамповано на блока.Аз бих казал,че това е D16A1 обаче този надпис хонда го няма на капака на клапаните на D16A1 или поне аз не съм виждал до сега А1 с такъв надпис.Затова предполагам,че това е D16A2, който се слага на интегра - пак прави 130 коня.П.С. Аз не съм някой спец ама с текущите си познания правя горните заключения Ако греша моля да ме коригирате - с удовоствие ще науча нещо ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #8 Отговорено 17 Март, 2008 (Редактирано) Това е ZC,слага се на CRX-1г. предимно.130к.с.Пешо, 1ген. ZC е с кафяв капак на клапаните и болтовете са отстрани на всички DOHC ZC това е 100%.2 ген. ZC е с черен капак на клапаните и е ОБД03 ген. ZC е с черен капак и е ОБД1(слагал се след 92-) Редактирано 17 Март, 2008 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 17 Март, 2008 Може и да греша за ZC-то,но този двигател не е Z5,A8 или А9 100%.Хм стана интересно,колега погледни кода на мотора и ни кажи какъв е.п.п:Всмукателния колектор е точно като на ZC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #10 Отговорено 17 Март, 2008 Мотора е ZC или ZC1 на 100% тоя мотор е или в Црх 1г. или в сивик 3г. Не е А8, А9, или Z5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #11 Отговорено 17 Март, 2008 Затова предполагам,че това е D16A2, който се слага на интегра - пак прави 130 коня.d16a2 до колкото си спомням е едновалов ! не мисля че става дума за същия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #12 Отговорено 17 Март, 2008 (Редактирано) d16a2 до колкото си спомням е едновалов ! не мисля че става дума за същияПротиворечива информация - на страницата за двигателите на едната страница пише SOHC,а на следващата DOHC Все пак аз Д16А2 на живо не съм виждал(но пък съм виждал Д16А1) и не мога да кажа със сигурност.Всмукателния колектор е точно като тоя дето видях на Д16А1, обаче вече незнам дали този,който видях не е бил подменян.Затова не знам 100%.Ей,колеги, голяма мистерийка се заформи - NCN виж кода на пущината де стига ни мъчи П.С. Но пък аз каквото знам всеки истински ZC болтовете за капака на клапаните са отстрани,а на този са отгоре.Бах мааа Редактирано 17 Март, 2008 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #13 Отговорено 17 Март, 2008 Момчета вижте какво открих: ЦЪКПише мотора от снимките е ZC1 и почти отговаря на този(капака на клапаните е различен и др.).Ако наистина е така благородно признавам победа на колегите Обаче оставам много озадачен - аз съм виждал два ZC и двата всмукатела им беше почти същия като на Д16А8/9 и капака на клапаните беше различен от този Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #14 Отговорено 17 Март, 2008 Басирам се,че е ZC 136 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #15 Отговорено 17 Март, 2008 Момчета вижте какво открих: ЦЪКПише мотора от снимките е ZC1 и почти отговаря на този(капака на клапаните е различен и др.).Ако наистина е така благородно признавам победа на колегите Обаче оставам много озадачен - аз съм виждал два ZC и двата всмукатела им беше почти същия като на Д16А8/9 и капака на клапаните беше различен от този Д16А1 е слаган май само на Интегри до '87г. В САЩ CRX1 Si е модификацията с най-мощен двигател а именно с EW3/4/5, но май нямат CRX1 оригинално внасян с ZC мотор. ZC доколкото си спомням е бил само за японския и европейския пазар. И понеже Д16А1 и ZC са почти идентични често се срещат CRX1 със суапнат Д16А1. За ZC моторите доколкото съм чел има немалки разлики между моторите до '87г и след '88г. Затова предполагам си виждал ZC с различни капак на клапаните и всмукатели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #16 Отговорено 17 Март, 2008 Ако наистина е така благородно признавам победа на колегите Обаче оставам много озадачен - аз съм виждал два ZC и двата всмукатела им беше почти същия като на Д16А8/9 и капака на клапаните беше различен от този Колега не сме се събрали да се борим,няма победители в случая.Най-вероятно си виждал ZC след 88 година и за това всмукателния колектор изглежда като този на А8,А9 или Z5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #17 Отговорено 18 Март, 2008 Колега не сме се събрали да се борим,няма победители в случая.Най-вероятно си виждал ZC след 88 година и за това всмукателния колектор изглежда като този на А8,А9 или Z5 Имах предвид,че ако съм сгрешил си признавам А за годините, виж там незнам наистина, може и да са след 88-ма.Така или иначе на мен ми стана много интересно за този двигател и вземах,че питах в d-series.org.Ето какво ми отговориха: ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #18 Отговорено 18 Март, 2008 Бах Ма--- му! К'ва тема станало пък аз се потривам! Младежи, чесно не го знам какъв е моторя защото не съм го виждал на живо. В мобиле се продава една 4-ген с тоя мотор и ми направи впечатление, че не ми е познат. А колегите от Ст. Загора могат да го намерят въпросния "курник" и да погледнат на живо.Поздрави на всички маниаци и Благодарности за оказаното Инфо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #19 Отговорено 18 Март, 2008 "and is missing the Cylinder sensor on the exhaust camshaft" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #20 Отговорено 18 Март, 2008 "and is missing the Cylinder sensor on the exhaust camshaft" И аз го четох ама докато не го постна ти не стоплих.И каква стана тя - ZC ? Само ZC има без тоя сензор(всъщност го има ама той е в делкото май).На прав път ли съм? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #21 Отговорено 18 Март, 2008 На прав път си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове