Jump to content

Recommended Posts

Имам едно питане към по-просветените колеги:

Публикувано изображение

 

Какъв е този Двигател? Не е нито А8 нито А9. В момента в коша на Civic 4ge.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalmara

Z5 ?

D16Z5(Basically the same engine as the D16A9, but now with a catalytic converter and lamda sensor)Found in: 1988-1992 Honda CRX (European Market) Displacement : 1590 cm³Bore and Stroke : 75 mm X 90 mmCompression : 9.5:1Power : 124 hp (92 kW) @ 6800 rpmValvetrain : DOHCCam Gear : 34 toothFuel Control : OBD-0 PGM-FIHead Code : P7Piston Code : PM7ECU Code: PM7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е Z5 колега,ако не греша това е ZC1 или ZC DOHC както му викат братята зад океана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз такъв , ама под моя кош :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ZC,слага се на CRX-1г. предимно.130к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не нито ZC, нито D16Z5.На ZC, D16Z5, А8,А9 болтовете за капака на клапаните са отстрани на капака,а не както в случая отгоре.Освен това всмукателния колектор въобще не изглежда както на снимката на горните мотори(говорим за сток).Забелязва се и ламбда сонда,която отсъства на истинския ZC, говорим за двигател,който има ZC щамповано на блока.Аз бих казал,че това е D16A1 обаче този надпис хонда го няма на капака на клапаните на D16A1 или поне аз не съм виждал до сега А1 с такъв надпис.Затова предполагам,че това е D16A2, който се слага на интегра - пак прави 130 коня.П.С. Аз не съм някой спец ама с текущите си познания правя горните заключения :) Ако греша моля да ме коригирате - с удовоствие ще науча нещо ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е ZC,слага се на CRX-1г. предимно.130к.с.

Пешо, 1ген. ZC е с кафяв капак на клапаните и болтовете са отстрани на всички DOHC ZC това е 100%.2 ген. ZC е с черен капак на клапаните и е ОБД03 ген. ZC е с черен капак и е ОБД1(слагал се след 92-) Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша за ZC-то,но този двигател не е Z5,A8 или А9 100%.Хм стана интересно,колега погледни кода на мотора и ни кажи какъв е.п.п:Всмукателния колектор е точно като на ZC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е ZC или ZC1 на 100% тоя мотор е или в Црх 1г. или в сивик 3г. Не е А8, А9, или Z5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Затова предполагам,че това е D16A2, който се слага на интегра - пак прави 130 коня.

d16a2 до колкото си спомням е едновалов ! не мисля че става дума за същия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

d16a2 до колкото си спомням е едновалов ! не мисля че става дума за същия

Противоречива информация - на страницата за двигателите на едната страница пише SOHC,а на следващата DOHC :) Все пак аз Д16А2 на живо не съм виждал(но пък съм виждал Д16А1) и не мога да кажа със сигурност.Всмукателния колектор е точно като тоя дето видях на Д16А1, обаче вече незнам дали този,който видях не е бил подменян.Затова не знам 100%.Ей,колеги, голяма мистерийка се заформи - NCN виж кода на пущината де стига ни мъчи :)П.С. Но пък аз каквото знам всеки истински ZC болтовете за капака на клапаните са отстрани,а на този са отгоре.Бах мааа Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета вижте какво открих: ЦЪКПише мотора от снимките е ZC1 и почти отговаря на този(капака на клапаните е различен и др.).Ако наистина е така благородно признавам победа на колегите :) Обаче оставам много озадачен - аз съм виждал два ZC и двата всмукатела им беше почти същия като на Д16А8/9 и капака на клапаните беше различен от този :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Басирам се,че е ZC 136 коня :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета вижте какво открих: ЦЪКПише мотора от снимките е ZC1 и почти отговаря на този(капака на клапаните е различен и др.).Ако наистина е така благородно признавам победа на колегите :) Обаче оставам много озадачен - аз съм виждал два ZC и двата всмукатела им беше почти същия като на Д16А8/9 и капака на клапаните беше различен от този :cool:

Д16А1 е слаган май само на Интегри до '87г. :blink: В САЩ CRX1 Si е модификацията с най-мощен двигател а именно с EW3/4/5, но май нямат CRX1 оригинално внасян с ZC мотор. ZC доколкото си спомням е бил само за японския и европейския пазар. И понеже Д16А1 и ZC са почти идентични често се срещат CRX1 със суапнат Д16А1. За ZC моторите доколкото съм чел има немалки разлики между моторите до '87г и след '88г. Затова предполагам си виждал ZC с различни капак на клапаните и всмукатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е така благородно признавам победа на колегите :D Обаче оставам много озадачен - аз съм виждал два ZC и двата всмукатела им беше почти същия като на Д16А8/9 и капака на клапаните беше различен от този :blink:

Колега не сме се събрали да се борим,няма победители в случая.Най-вероятно си виждал ZC след 88 година и за това всмукателния колектор изглежда като този на А8,А9 или Z5 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не сме се събрали да се борим,няма победители в случая.Най-вероятно си виждал ZC след 88 година и за това всмукателния колектор изглежда като този на А8,А9 или Z5 ;)

Имах предвид,че ако съм сгрешил си признавам ;) А за годините, виж там незнам наистина, може и да са след 88-ма.Така или иначе на мен ми стана много интересно за този двигател и вземах,че питах в d-series.org.Ето какво ми отговориха: ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах Ма--- му! К'ва тема станало пък аз се потривам! ;) Младежи, чесно не го знам какъв е моторя защото не съм го виждал на живо. В мобиле се продава една 4-ген с тоя мотор и ми направи впечатление, че не ми е познат. А колегите от Ст. Загора могат да го намерят въпросния "курник" и да погледнат на живо.Поздрави на всички маниаци и Благодарности за оказаното Инфо! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"and is missing the Cylinder sensor on the exhaust camshaft" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"and is missing the Cylinder sensor on the exhaust camshaft" ;)

И аз го четох ама докато не го постна ти не стоплих.И каква стана тя - ZC ? ;) Само ZC има без тоя сензор(всъщност го има ама той е в делкото май).На прав път ли съм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На прав път си :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...