Jump to content
marinovator

колата не върви както преди да сменя ангренаж

Recommended Posts

здравейте,карам акорд'99 1.8. след като смених ангренажен ремък колата не върви както беше преди това. сега е по-тромава. ремъкът е оригинален и е монтиран както трябва. всичко с мотора е ок, работи като часовник, но вървежа е по-слаб. някой да има идея как да подходя и какъв би могъл да е проблемът?поздрави,илиян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ремъка е сложен като хората няма да има разлика... да не е нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а възможно ли е да е бъркано в горивната камера или от немърливост при смяната на ремъка горивната камера да е мръдната?ако въпросът ми е много тъп се извинявам, просто не разбирам от двигатели.

ако ремъка е сложен като хората няма да има разлика... да не е нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сменян само ремъка, най-вероятно са прехвърлили зъб в сервиза (щом има осезаема разлика във вървежа) и от там ти бяга центровката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

ахам няма кво друго да е,отивай дса я праят наново,не си губи времето да търсиш под вола теле

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде и само ангренажните ремъци ли ти сменяха? Ако пак ще ходиш там за рекламация нека свалят капака на ангренажа и пред теб да огледат белезите по шайбите (включително и "номера" с чопа който трябва да ти покажат като сте под колата). Ако просто нещо почовъркат под капака и ти кажат че са го регулирали да знаеш че такъв филм няма. Доколкото знам тая кола няма ръчен режим за настроика на въздух , гориво или предварение - компютърът сам прави всички настройки според инфото от датчиците. Успех и пиши кво е станало :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hans

моя акорд-след смяна на ремьк-при Омбре обратното лети,лети,лети-200-на газ,как е колата ти при 2000 оборота, да не са осрали зацепването на балансиращия вал??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен и до центровка един френд с корд имаше същия проблем и се оказа точно това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marinovator

абе защо не ми дадете координати на някой надежден сервиз в софия например за да си нямам повече главоболия. Тук изключвам Бултрако, но в краен случай и до тях ще опра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в кой сервиз ти "провериха" колата?Със сигурност не е при Омбре, въпреки че Красьо те посъветва да отидеш при него.Моя съвет е също да отидеш при Омбре. Ако не те мързи може да прочетеш мойте проблеми с ангренажа преди да отида при него и то от Пловдив. О тогава той ми обслужва колата. Успех и пиши какъв е бил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , какво стана с тоя "ангренаж" - кво каза Омбре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде де тъкмо ми стана инересно какъв е проблема с Акорда и темата свтрши.Какво ли е "предписал" д-р Омбре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...