marinovator 0 #1 Публикувано 16 Март, 2008 здравейте,карам акорд'99 1.8. след като смених ангренажен ремък колата не върви както беше преди това. сега е по-тромава. ремъкът е оригинален и е монтиран както трябва. всичко с мотора е ок, работи като часовник, но вървежа е по-слаб. някой да има идея как да подходя и какъв би могъл да е проблемът?поздрави,илиян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 16 Март, 2008 ако ремъка е сложен като хората няма да има разлика... да не е нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinovator 0 #3 Отговорено 16 Март, 2008 а възможно ли е да е бъркано в горивната камера или от немърливост при смяната на ремъка горивната камера да е мръдната?ако въпросът ми е много тъп се извинявам, просто не разбирам от двигатели. ако ремъка е сложен като хората няма да има разлика... да не е нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 16 Март, 2008 Ако е сменян само ремъка, най-вероятно са прехвърлили зъб в сервиза (щом има осезаема разлика във вървежа) и от там ти бяга центровката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest doggy #5 Отговорено 16 Март, 2008 ахам няма кво друго да е,отивай дса я праят наново,не си губи времето да търсиш под вола теле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #6 Отговорено 16 Март, 2008 Къде и само ангренажните ремъци ли ти сменяха? Ако пак ще ходиш там за рекламация нека свалят капака на ангренажа и пред теб да огледат белезите по шайбите (включително и "номера" с чопа който трябва да ти покажат като сте под колата). Ако просто нещо почовъркат под капака и ти кажат че са го регулирали да знаеш че такъв филм няма. Доколкото знам тая кола няма ръчен режим за настроика на въздух , гориво или предварение - компютърът сам прави всички настройки според инфото от датчиците. Успех и пиши кво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hans #7 Отговорено 16 Март, 2008 моя акорд-след смяна на ремьк-при Омбре обратното лети,лети,лети-200-на газ,как е колата ти при 2000 оборота, да не са осрали зацепването на балансиращия вал?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #8 Отговорено 16 Март, 2008 и според мен и до центровка един френд с корд имаше същия проблем и се оказа точно това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest marinovator #9 Отговорено 16 Март, 2008 абе защо не ми дадете координати на някой надежден сервиз в софия например за да си нямам повече главоболия. Тук изключвам Бултрако, но в краен случай и до тях ще опра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #10 Отговорено 16 Март, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278 ето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #11 Отговорено 18 Март, 2008 Колега в кой сервиз ти "провериха" колата?Със сигурност не е при Омбре, въпреки че Красьо те посъветва да отидеш при него.Моя съвет е също да отидеш при Омбре. Ако не те мързи може да прочетеш мойте проблеми с ангренажа преди да отида при него и то от Пловдив. О тогава той ми обслужва колата. Успех и пиши какъв е бил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #12 Отговорено 3 Април, 2008 Колега , какво стана с тоя "ангренаж" - кво каза Омбре ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo 0 #13 Отговорено 6 Април, 2008 Хайде де тъкмо ми стана инересно какъв е проблема с Акорда и темата свтрши.Какво ли е "предписал" д-р Омбре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове