Jump to content
Guest JeepersCreepers

Закупуване на Honda Accord 1.8 136ps

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

колега много е важно колко пари отделяш колкото повече отделиш толкова ще е по добра колата повярвай ми ,не напразно хората искат пара за колите :hondarulez: ако е по евтиничка обезателно в сервиз ако неразбираш много !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALLSOME

Наблюдавайки предлагането мисля, че съм отделил в горната граница за споменатия модел и година. Забравих да добавя, че ще търся с АГУ или аз ще си сложа, защото колата ще се кара много ~ 100 км на ден. В случая аз парите ги имам, ами насрещната престация не ми е много ясна. Затова търся помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюдавайки предлагането мисля, че съм отделил в горната граница за споменатия модел и година. Забравих да добавя, че ще търся с АГУ или аз ще си сложа, защото колата ще се кара много ~ 100 км на ден. В случая аз парите ги имам, ами насрещната престация не ми е много ясна. Затова търся помощ.

ако не напишеш откъде си (най-добре в профила) ще е трудно да те насочим :hondarulez:Поогледай форума - има раздел сервизи и магазини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в технически въпроси има много хубав раздел "какво да гледаме при покупка на автомобил" ако не си го прочел хвърли един поглед..Виж тук!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега трябва на теб да ти хареса,те запазените коли си личят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALLSOME

Що не добавиш .....

В моя случай ако си нямам късмет и на 8 да ги отварям все тая. Затова търся съвет, иначе направо ми напълниха главата с глупости от рода на: "аз тази за жената я бях вкарал", "тази е чудесна - взимаш и караш, нищо няма да сменяш", "от един дядо я купих", "виж тези чисто нови кормило, скоростен лост и ключове - виж как не са изтъркани"...пък аз знам какво ще стане като я купя, айде-е-е-е смяна на радиятор, климатика не работи, ел системата си прави каквото иска, а газоватауредба се нуждае от сериозен ремонт, следват тампони на двигател, спирачки, накладки, акумулатора дава утечки......нямаш ли си късмет и голям разбирач да си...Според вас каква е разумната цена на такава кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не си карал Ауди до сега, че така говориш? :) Много здрави са тези Акорди. Няма нещо особено, което трябва да гледаш. Трябва да провериш дали му работят основните неща- климатик, абс, фарове, вентилатори, ел пакет. Да чуеш да не тропа окачването, каретата при пълен ляв и десен да не тропат, да провериш съединителя да не буксува, да не пропушва от аспуха, да работи равномерно студена и топла както и с пуснат климатик, да не вдига прекалено висока температура- да се включва перката, да не се виждат следи в разширителния съд от добавки за запушване на течове- обикновенно оцветяват казанчето. Сигурно има много неща за които не се сещам, но аз тва гледах като купувах мойта и не съм я карал на майстор. Пропуснах да пиша да огледаш добре за удари и ако установиш да е имала да я закараш задължително за професионален оглед. Ако съм познал за аудито, то е защото аз преди Хондата карах Ауди. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу колко би струвала такава кола, като описаната от мен по-горе с газов инжекцион?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито за избора :thumbs1: Тази кола е рядкост , а и се купува "по любов" . Предполагам си огледал МОБИЛЕ-тата и си наясно с предлагането , но на теб ще ти струва колкото си готов да дадеш тъй като е пазарлък (ако не - печели следващият :thumbs1: ) Километрите са неустановими ( год. на производство можеш да видиш по ВИН кода) но и "това не е най-важното" ако е читава . Мойта я взех 2004 год.- произведена е 1999г.- в движение е от 2001 г. (по километраж на 49 000 км. в което се съмнявах) но до сега саморъчно съм и добавил едва 61 000 км. Тея приказки за волана и педалите са бла бла бла (ако някой иска да те метне ще тапицира волана и ще смени "подметките" на педалите) моя волан още първата зима го съсипах с ципа на якето си "щото съм дебел" :o и сега изглежда все едно е на половин милион км. Клучовете също не са фактор , аз си ремонтирах патрона ( предстои и смяна на клеморед ) та ако предният собственник вече ги е сменял ??? Мисълта ми е че Ти купуваш колата в моментното и техническо състояние и само компетентно техн. лице може (и трябва - те са известни , огледай се из форума) да оцени дали колата е в кондиция и адекватна ли е исканата от продавача сума. Добре е че си се насочил кам горната ценова граница - в последствие това ще ти спести поне няколко хилядарки и главно невъзможно за тарифиране време и нерви. Прав е Любо - огледай се за 2.0 достойнството му не е само по-голямата мощност , макар че с тая газова :o Иначе - късмет , той за втора ръка колите си е от значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито за избора :D

Благодаря ти за отговора. Сега бързи въпросчетаКъде е ВИН кода?Разгледал съм из сайтовете разбира се, но едвали там цените се паказателни, защото много често се случва същата кола се намира за 2000 лв по-малко от обявените. Затова питам, горе-долу колко мислеш, че е реалната цена за подобна кола да речем на станалите виц култовии - 114 000 км?Такава кола много трудно би се намерила от собственик, а и не мога да разбера, какво значение има да е от "собственик" - а той откъде я е купил - от джамбазите от Горубляне разбира се. Единици са тези които са я купили от магазин или сами са си я внесли за собствено ползване. Примирил съм се, че ще е от Италия, ще е с нустановени километри, които аз след далги задушевни разговори с професионални джамбази приемам че са - 250 000 - 350 000. Свикнах и стази мисъл, че купувам кола на толкова километри. Че ще я купя от някой джамбазин вкарващ коли - ясно, мога само да си стискам палци, но все пак не искм да исипя една торба пари за нещо съвсем не сигурно, поне да дам накакво справедлива цена. Ще перафразирам въпроса: да приемем, че колата нама видими външни забележки - каква е долната граница, която бихте дали за подобна кола? Каква е горната граница?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам тамън двама мои познати с къщи за коли. Какво ми разказват те:"Мойто момче, почти няма вкарана кола, която да не е на помалко от 200 000км. Ти знаеш ли за колколко ги купуваме коли там няма значение Хонди-монди - максимум 1000 Е парчето! Там ни ги продават за старо желязо почти."И двамата подържат сервизи, колите пристигат, повечето едва ли не в кашони, насипно, минавайки през сервиза за две седмици стават...абе 99% от тези, които виждате в мобилето. Каквото и да ви говорят - това е истината. 90% от нас карат коли на по 500 000 км и отгоре - нищо, че на километража се мъдри вица - 114 000 км. Докарайте ми вашата кола и срещу 25 лв ще ви я направя на 50 км. Когото си оправях моята, минах през сервиза на единя от споменатите - няма да ви казвам какви коли имаше в халето, като си закарах моята - от 3 страни блъскани, усукани, без стъкла, купето сгънато на две, в кашони. Отивам след седмица да си прибарам моята и като ги видях наредени същите коли - ей-й-й-й - чисто нови, изпънати, боядисани, нови табла... Майко мила:D Чиктата печалба на джамбазина, след всички разходи не пада под 150 - 200 %. Това е истината за целия български пазар на употребявани автомобили - какво ти търсене, по -скоро е примиряване и стискане на очите, дърпаш една и се надаваш, че няма да исипеш още първата седмица 3000 лв за ремонт.Ами тука във форума исках да добавя нещо към статията за закупуване на автомобил на старо. Най-новия номер на джамбазите е следния: Те много бързо напипват тенденцията, че българина предпочита да купи от "собственик", а не от Горубляне да речем. Какво правят - снимат колата пред някоя къща или блок, пускат я в мобилето, все едно се продава отсобственик. Така ловят "гъдулките". Абе много коли взеха да се продават от дружбенци от 5-а част :P Като се обадиш за оглед, изкарват колата и я паркират пред предния блок до Практикер. Казвам ви го, защото живея в Горубляне и ги познавам всички по физиономия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната ми кола беше такава.Лично колегата ми я взе от единият от представителите на Хонда в Германия- FUGEL.На реални 25000 км на 14 месеца с гаранция за цяла Европа.За почти 4 години и навъртях 150 000 км без особени проблеми.Фирмата има сайт в който има раздел употребявани автомобили.Цените са малко по-високи от мобилето, но имаш гаранция, че колата е на реални километри и е обслужвана само във фирмени сервизи.Фирмите ни имат няколко Хонди купувани от там и нямаме никакви оплаквания.Според мен в зависимост от оборудването цената ще е от 11 500 да към 15 000 лв.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление от България няма как да стане.Ще трябва да се разходиш до там.На първо време огледай сайта, ако си добре с немския се обади по телефона и т.н.При всички положения ще ти отнеме време и допълнителни разходи, но не е като да се нацелиш на някой измамник от Горубляне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. ВИН кода е номера на купето на конкретния автомобил. Наи-лесно - ако колата е затворена можеш да го видиш от предното стъкло. Под шофьорската чистачка (ако е с нормален -ляв волан) в зоната на черният (непрозрачен) кант има прозорче през което се вижда въпросният номер . За 99- 2001 г. (после има фейслифт - различни брони и радиаторната решетка на предния капак) с 1.8 мотор , ръчна ск. кутия и нормалните екстри - приблизително 11 000 - 13 000 лв. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се купува автомобил втора употреба за мен лично е най-важно да преценя предишния собственик как се е грижил за колата си.Като видях моята Хонда направих две неща - външен оглед и преглед на сервизната книжка.Просто нямаше за какво да се хвана да намеря кусури,старият собственик и първи преди мен се беше грижил отлично,колата беше напълно обслужена-ABS,SRS,климатик,масло,филтри,ремъци и прочее- през месец юли,а аз я купих през септември.Единственото което направих бе да долея течност за чистачки.До ден днешен не съм стъпил в сервиз я за оглед я за нещо друго.Разбира се ще посетя такъв когато дойде време за обслужване.Хондата я купих от автосалон ,внос от Германия на 144 000 реални километри.на цена ... при оценката за автокаско по каталога на Шваке дадоха цена - 7450 евро.При една бърза проверка в нета по немските автосалони цената беше аналогична.Много съм доволен от собственика на автосалона, много коректен излезе.Доста съм обикалял по салоните но на този специално колите бяха подбрани и естествено малко по-скъпи,затова пък после не се набутваш да оправяш замаскирани дефекти.Автомобила е хубав и си заслужава дано да намериш поддържан!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги купих NISSAN ALMERA, 2003 г., седан (не от Горубляне, разбира се). Не успях да намеря подходяща Хонда, макар че бях приготвил прилична сума, късмет. Хайде, да се надяваме, че другата ще абсолютно нова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги купих NISSAN ALMERA, 2003 г., седан (не от Горубляне, разбира се). Не успях да намеря подходяща Хонда, макар че бях приготвил прилична сума, късмет. Хайде, да се надяваме, че другата ще абсолютно нова!

Браво колега, няма що!!!

Жалко, че изписа толкоз истории за джамбазите. Нямат база за сравнение Примерата с Акорда, а пък за Алмерата да не говорим. А бе здраве да е, дано да ти е на късмет, но мен чак ме е яд, че не си взел Акордионче, трябваше да изчакаш. Имах преди 2 години Нисан примера и затова ти казвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: Е няма да ги сравняваме разбира се. Нямах време за изчакване, вече беше доста належащо. Аз съм оптимист, живот и здраве, следващата да е чисто новичка Хондичка, а ако остана доволен и от Нисана, защо не и Нисан..времето ще покаже, а и много харесвам и Мицубиши...въобще избор голям, само пари да има и мерак.И колеги, толкова се бях отчаял от бараки, че на-а-а-а косъм бях да си купя нова...Дачия или Рено Симбол :thumbs1: , замалко, но реших Нисана ще е и засега май не съм сбъркал. Голяма, просторна, с хубава возия, втори собственик съм, купувана от БГ, минах всички задължителни проверки - нищо не трябваше да се сменя. Казаха ми накрая на лятото да отида за едни накладки, стенд направих, но нямаше нужда. Минус е, че е с обикновенна газова, ако преценя ще и сложа "убава" - "ИнжИкцИон :rolleyes: " Ама за сега си върви безупречно и на газ и на бензин...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...