Jump to content
Еди Ведър

Проблем с оборотите на Втек

Recommended Posts

преди 2 дена си смених ремъка и ролката и реших да по изпъна Хондичката да видя как ускорява Втека и да я засека от 0 до 100км/ч за колко ги прави преди това не съм я изпъвал имам от 2 седмици.За жалост обаче като стигна 5000 оборота и очаквам взрива на Втека :dry: се включва прекъсвача и така на 1,2,3,4 скорост като мине 5000 и край прекъсвач.На място я изрязах даже на 4500 се включи иначе 180/190км/ч на 4-та ги прави преди да изключи.Какво може да е???...двигателя ми е d16z9

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо гнило в тия двигатели , още един колега писа наскоро , мисля беше с Z6.А моя никога незнаеш къде ще те изненада прекъсвача , ама и никога до сега не си е стигал мястото - 7300 , винаги по-рано се включва .Имам чувството , че Vtec-а не се включва всеки път , ама за сега не съм успял да разбера от какво е , та успех :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Ако е италианка, ясна е работата :P Като сменява ремъка как изглеждаше отгоре моторчето? Чистичко ли беше :dry: Другото са ел. дреболии, лоши връзки, скъсани кабелчета :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър
Отговорено (Редактирано)

Италянка е приятел тва най много ме притесняваше като я вземах(малото в двигателя беше с 3 см. над макса източих го до нормалното).... старата ми беше от Австрия и беше перфектна,ама тая ми създава дребни проблеми двигателя не беше измит ако питаш за това незнам майстора като го сменя отначло като разкачаше ме нямаше каза ми ,че е била зацепена с един зъб грешно после като отидох да му помагам за слагането преди смяната на ремъка оборотите бяха ниски 5009мислих да ги увелича малко),но като го зацепи правилно се нормализираха на 900 на пр.ход

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Бивша З9-ка винаги удряше прекъсвач на 7200 ;) В-тека се усещаше мн добре,при теб нз какъв е проблема,но все си мисля че има някъф проблем при Ел.инсталацията :rolleyes: Може и да греша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

към 7200 го удря прекъсвача моита,втека се чува ясно,когато я обслужа(понеделник се надявам маистора наи сетне да я приеме)очаквам да се усети доста по силно втека,прави ми впечатление че количката е доста лека, и при изпъване на 1ва да кажем,като вкарам втора колата направо подскача(от радост) и се втурва,но тази лека дестабилизация леко ме притеснява?

Редактирано от Dzenky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Къде се намира тоя прекъсвач,може ли да се регулира кога да изключи.Проверявах всеки кабел всичко е ок няма скъсано хлабаво.Направих снимка на ДВГ-то,ако някой може да отбележи на нея къде се намира

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

ECUто прекъсва подаването на гориво, та малко трудно ще ти го покажем прекъсвача ;) Не че е невъзможно ама няма да ти е интересно ;) Ако си сигурен че жиците са ок ( вкл. и намотката на клапана) сваляш и чистиш. Без шкурки, ножове и всякакви други нараняващи повърхностите щуротии!!! Успех :rolleyes:п.п. Прекъсвача се задейства на 5000об/мин. заради неработещия витек. Като го оправиш, всичко ще си дойде на място ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен проблема още не е открит... супер странно защото като ходих да я закача на стробоскоп или там както се нарича за да сравня оборотите, се оказа че си работи нормално.. данните в компютъра отговарят с тези на оборотомера... реших че се е оправило... но уви, днес обърнах внимание, и пак има разлика... според мен някъде има смущения или некачествена връзка... ще се разследва, и при намиране на проблема ще споделя... както и ти ако намериш нещо :thumbs1:Между другото, на място прекъсвача е по нисък - 6500 ... проблема е че оборотомера не ти показва правилно или компютъра не отчита верните обороти.

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера чистих соленоида той не беше и мръсен,но не помогна преди забелязвах,че скоростомера ми малко прекъсваше ту се включваше ту изключваше разглобих таблото проверих кабелите вадих пъхах наново днес само един път ми направи тоя номер,но не мисля,че ще е от това другите уреди работят префектно оборотомера си отчита нормално.Казаха ми ,че може ако термостата не бачка и държи колата студена затова компа да изключва по рано,но той работи и колата има супер парно,споменаха ми да не е от центровката ама колата пали от раз и до 5000 об. дърпа доста добре.Мислех да проверя бензиновия филтър да не би да не е запушен и да не достига горивото и затова да изключва.Майстора ми регулира клапаните като сменяхме ремъка защото малко тракаха,но едва ли може да е от това.Нямам и пари да отида на някой майстор да я замерят пък и в Русе едва ли има специалисти по Хонда с Втек.Засега я карам на половин мощност :hondarulez: и се е образувала опашка от записани да се дърпаме някой и без Втека ще ми гледат стоповете,ама ще чакат докато я оправя,че искам да ги заболи много ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианка... и моята е Италианка, но по думите на JohnyBoy колата била идеална. :hondarulez: Аз нямам проблеми с V-tec-а и с прекъсвача, удря си наистина някъде 7200-7300, както си трябва. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iNFECTED

Хммм странен проблем имаш трябва да я види някой разбирач ... а може и да е нещо съвсем простичко незнам.Но незнам как чак сега си го забелязал ?като я купи не я ли тества ?При мойта всичко си е ОК след 4000 об/мин се усеща японската сила а вече към 6500 е лудница, и си удря прекъсвач 7300.Успех пич, данно да не е нещо сериозно ! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак, както написах по горе, провери дали изобщо оборотомера ти показва вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...днес ми хрумна да си поразмърдам делкото разхлабих 3 болтчета загрях колата и почнах леко да мърдам в двете посоки оставям на едно положение и отивам да я порязкам малко да видя как е и забелязвам,че вече изключва на 6000 об. интересното е,че както и да оставя делкото все там си изключва явно от само себе си компа е решил да изключва малко по късно вече има напредък 1000 об. подобрение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа пичове аз също съм с V-TEC Купе Z9 и имам подобен проблем колата като загрее оборотомера пада почти до 0-та малко над 0-та стои стрелката а колата си работи нормално мотора не вибрира като за толкова ниски обороти които показва оборотомера и регулатора ми удря на 7000 аз си мисля че моя проблем е в оборотомера и съм отварял таблото на колата на платката на оборотомера има 2 потенциометъра може би ако се разбазикат може да се настрои да работи вярно но ако някои знае дали моето предположение е вярно да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам D16Y8 VTECСвържи се с Бранко (0899995628) и ще намерите проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега като заделя пари ще го потърся той в сервиз ли работи или на частно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...