Еди Ведър 135 #1 Публикувано 8 Март, 2008 (Редактирано) преди 2 дена си смених ремъка и ролката и реших да по изпъна Хондичката да видя как ускорява Втека и да я засека от 0 до 100км/ч за колко ги прави преди това не съм я изпъвал имам от 2 седмици.За жалост обаче като стигна 5000 оборота и очаквам взрива на Втека се включва прекъсвача и така на 1,2,3,4 скорост като мине 5000 и край прекъсвач.На място я изрязах даже на 4500 се включи иначе 180/190км/ч на 4-та ги прави преди да изключи.Какво може да е???...двигателя ми е d16z9 Редактирано 8 Март, 2008 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 8 Март, 2008 Има нещо гнило в тия двигатели , още един колега писа наскоро , мисля беше с Z6.А моя никога незнаеш къде ще те изненада прекъсвача , ама и никога до сега не си е стигал мястото - 7300 , винаги по-рано се включва .Имам чувството , че Vtec-а не се включва всеки път , ама за сега не съм успял да разбера от какво е , та успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #3 Отговорено 8 Март, 2008 Ако е италианка, ясна е работата Като сменява ремъка как изглеждаше отгоре моторчето? Чистичко ли беше Другото са ел. дреболии, лоши връзки, скъсани кабелчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #4 Отговорено 8 Март, 2008 (Редактирано) Италянка е приятел тва най много ме притесняваше като я вземах(малото в двигателя беше с 3 см. над макса източих го до нормалното).... старата ми беше от Австрия и беше перфектна,ама тая ми създава дребни проблеми двигателя не беше измит ако питаш за това незнам майстора като го сменя отначло като разкачаше ме нямаше каза ми ,че е била зацепена с един зъб грешно после като отидох да му помагам за слагането преди смяната на ремъка оборотите бяха ниски 5009мислих да ги увелича малко),но като го зацепи правилно се нормализираха на 900 на пр.ход Редактирано 8 Март, 2008 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #5 Отговорено 8 Март, 2008 Моята Бивша З9-ка винаги удряше прекъсвач на 7200 В-тека се усещаше мн добре,при теб нз какъв е проблема,но все си мисля че има някъф проблем при Ел.инсталацията Може и да греша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #6 Отговорено 8 Март, 2008 (Редактирано) към 7200 го удря прекъсвача моита,втека се чува ясно,когато я обслужа(понеделник се надявам маистора наи сетне да я приеме)очаквам да се усети доста по силно втека,прави ми впечатление че количката е доста лека, и при изпъване на 1ва да кажем,като вкарам втора колата направо подскача(от радост) и се втурва,но тази лека дестабилизация леко ме притеснява? Редактирано 8 Март, 2008 от Dzenky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #7 Отговорено 9 Март, 2008 Къде се намира тоя прекъсвач,може ли да се регулира кога да изключи.Проверявах всеки кабел всичко е ок няма скъсано хлабаво.Направих снимка на ДВГ-то,ако някой може да отбележи на нея къде се намира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #8 Отговорено 9 Март, 2008 ECUто прекъсва подаването на гориво, та малко трудно ще ти го покажем прекъсвача Не че е невъзможно ама няма да ти е интересно Ако си сигурен че жиците са ок ( вкл. и намотката на клапана) сваляш и чистиш. Без шкурки, ножове и всякакви други нараняващи повърхностите щуротии Успех п.п. Прекъсвача се задейства на 5000об/мин. заради неработещия витек. Като го оправиш, всичко ще си дойде на място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 9 Март, 2008 (Редактирано) При мен проблема още не е открит... супер странно защото като ходих да я закача на стробоскоп или там както се нарича за да сравня оборотите, се оказа че си работи нормално.. данните в компютъра отговарят с тези на оборотомера... реших че се е оправило... но уви, днес обърнах внимание, и пак има разлика... според мен някъде има смущения или некачествена връзка... ще се разследва, и при намиране на проблема ще споделя... както и ти ако намериш нещо Между другото, на място прекъсвача е по нисък - 6500 ... проблема е че оборотомера не ти показва правилно или компютъра не отчита верните обороти. Редактирано 9 Март, 2008 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #10 Отговорено 10 Март, 2008 вчера чистих соленоида той не беше и мръсен,но не помогна преди забелязвах,че скоростомера ми малко прекъсваше ту се включваше ту изключваше разглобих таблото проверих кабелите вадих пъхах наново днес само един път ми направи тоя номер,но не мисля,че ще е от това другите уреди работят префектно оборотомера си отчита нормално.Казаха ми ,че може ако термостата не бачка и държи колата студена затова компа да изключва по рано,но той работи и колата има супер парно,споменаха ми да не е от центровката ама колата пали от раз и до 5000 об. дърпа доста добре.Мислех да проверя бензиновия филтър да не би да не е запушен и да не достига горивото и затова да изключва.Майстора ми регулира клапаните като сменяхме ремъка защото малко тракаха,но едва ли може да е от това.Нямам и пари да отида на някой майстор да я замерят пък и в Русе едва ли има специалисти по Хонда с Втек.Засега я карам на половин мощност и се е образувала опашка от записани да се дърпаме някой и без Втека ще ми гледат стоповете,ама ще чакат докато я оправя,че искам да ги заболи много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #11 Отговорено 10 Март, 2008 Италианка... и моята е Италианка, но по думите на JohnyBoy колата била идеална. Аз нямам проблеми с V-tec-а и с прекъсвача, удря си наистина някъде 7200-7300, както си трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest iNFECTED #12 Отговорено 10 Март, 2008 Хммм странен проблем имаш трябва да я види някой разбирач ... а може и да е нещо съвсем простичко незнам.Но незнам как чак сега си го забелязал ?като я купи не я ли тества ?При мойта всичко си е ОК след 4000 об/мин се усеща японската сила а вече към 6500 е лудница, и си удря прекъсвач 7300.Успех пич, данно да не е нещо сериозно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 10 Март, 2008 И все пак, както написах по горе, провери дали изобщо оборотомера ти показва вярно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 14 Март, 2008 ...днес ми хрумна да си поразмърдам делкото разхлабих 3 болтчета загрях колата и почнах леко да мърдам в двете посоки оставям на едно положение и отивам да я порязкам малко да видя как е и забелязвам,че вече изключва на 6000 об. интересното е,че както и да оставя делкото все там си изключва явно от само себе си компа е решил да изключва малко по късно вече има напредък 1000 об. подобрение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #15 Отговорено 14 Март, 2008 Странна работа пичове аз също съм с V-TEC Купе Z9 и имам подобен проблем колата като загрее оборотомера пада почти до 0-та малко над 0-та стои стрелката а колата си работи нормално мотора не вибрира като за толкова ниски обороти които показва оборотомера и регулатора ми удря на 7000 аз си мисля че моя проблем е в оборотомера и съм отварял таблото на колата на платката на оборотомера има 2 потенциометъра може би ако се разбазикат може да се настрои да работи вярно но ако някои знае дали моето предположение е вярно да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #16 Отговорено 2 Април, 2008 Колега аз карам D16Y8 VTECСвържи се с Бранко (0899995628) и ще намерите проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #17 Отговорено 3 Април, 2008 Благодаря колега като заделя пари ще го потърся той в сервиз ли работи или на частно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове