rulemaker 130 #1 Публикувано 24 Февруари, 2008 Ами много хора ми казват за мотора d15z1 на купетата 5г , че не бил много сполучлив и след 150 000 започва да дава много грешки и да се прецаква. Има ли някаква истина в това 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 24 Февруари, 2008 (Редактирано) Само че не съм сигурен дали означението е така или е d15b7 Редактирано 24 Февруари, 2008 от rulemaker 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #3 Отговорено 24 Февруари, 2008 D15B7 e Карай си скапаната японска кочина докато и изгният ламарините Купувай си скъпи части и си трай да не ти се смеят комшиите Може също да почетеш из форума туй-унуй за тия трошки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 24 Февруари, 2008 Ами скъпи, нескъпи - навил съм се на такава щото нещо неуспявам да си намеря с d16z6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #5 Отговорено 25 Февруари, 2008 няма такива работи ... какво означава "след 150 000 започва да дава много грешки и да се прецаква" ? какви грешки си мислиш че дава? и какво означава "да се прецаква". да вземем прост пример: пешо и тошо си купили купета с д15б7. пешо си сменял маслата редовно, карал майка си всяка сутрин на работа с колата, после отивал на работа, и така всеки ден. тошо обаче, сложил 17-ки джанти, спортни колектори, спортен филтър и цяла генерация на 55, и карал като на рали, постоянно в червеното. и двамата си продават колите на по 120 000км и си купуват нови. и понеже тоя двигател почва да дава грешки и да се прецаква чак след 150 000км, значи която и да купиш, все ще имаш по още 30 000км преди да се появи проблем, нали? дава грешки и се прецаква ... тва е сигурно щото не обича 5-ци. като види 150 000 и се плаши. почва да дава грешка щото става конфликт в ЕЦУ-то ... нали е 5-та генерация, и стават много петици и електрониката блокира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #6 Отговорено 25 Февруари, 2008 Щом споменаваш за D15Z1 - дааа, наистина започва след около 150-160000км да дава грешка, защото за толкова километри и се прецаква ламбда сондата. И наистина е ужасно скъпа около 500лв, само дето някой "Х" е измислил икономката да работи перфектно и без ламбда сонда Разликата във въпроса ти е само че D15Z1 е доста далеч от 101к.с., освен ако не вложиш доста пари, нерви, чакане ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 25 Февруари, 2008 Ами скъпи, нескъпи - навил съм се на такава щото нещо неуспявам да си намеря с d16z6нещо май не разбра сарказма на джонибой на купе д15з1 не се монтира, така че явно е д15б7. Взимай и карай смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #8 Отговорено 25 Февруари, 2008 Не не за д15б7 става въпрос . Просто не бях сигурен за означението . Ама нали знаете че човек като реши да си купи хонда и все се намират хора който злобеят и завиждат и се опитват да те откажат , та затова ви питам дали в думите им има някаква истина или да си осъществявам мечтата.Иначе мерси на всички за полезните съвети 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове