MadOne 1 #1 Публикувано 22 Февруари, 2008 (Редактирано) Здравейте колеги, днес след около 2 часа каране спрях и изгасих колата за около 10тина минути, след което призавъртане на ключа се чу само щтракане от реле и бензиновата помпа двигателя въобще непожела да завърти. Преди време ми се беше случвало същото, но на 3тия опит завъртя и запали, а сега непожела. Бутнахме я и запали но на място като въртя ключа се чува щтракане(като от реле) и това е...Ще се радвам ако някой успее да помогне, напоследък хич не и върви на тази кола и само проблеми. Колата е Хонда Сивик 5та генерация с двигател D16z6. Благодаря ви. Поздрави Редактирано 22 Февруари, 2008 от MadOne Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvoAndr 0 #2 Отговорено 22 Февруари, 2008 (Редактирано) Когато завъртиш ключа на старт, върти ли стартера?Имаш ли аларма? Редактирано 22 Февруари, 2008 от IvoAndr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MadOne 1 #3 Отговорено 23 Февруари, 2008 Като завърта ключа на контакт светва чека и чуван горивната помпа, след което изгасва чека и завъртам ключа. До там свърша всичко чува се само едно щтракане все едно включва реле и нищо повече двигателя не завърта. Аларма имам. Човека който я слага каза, че не я е свързвал към запалване. Странното е , че и преди ми се беше случвало но след няколко опита завъртя и запали?!?Ще гледам бушони днес и токовете как са. Ще се опитам да потърся това реленце дето включва като завърта ключа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 23 Февруари, 2008 Главното реле прегледа ли го ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MadOne #5 Отговорено 23 Февруари, 2008 Това което е под волана при бушоните ?? Не съм. Днес ще прегледам токовете как са ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #6 Отговорено 23 Февруари, 2008 Това което е под волана при бушоните ??Да може би то прави проблеми (нагар или някоя спойка ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MadOne #7 Отговорено 23 Февруари, 2008 Ще го сваля и презапоя днес. Това поне мога да направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MadOne 1 #8 Отговорено 23 Февруари, 2008 Колеги свалих релето, презапох го..неще мерише на изгоряло...Потурис из нета схема но нещо неможах да намеря. Някой знае ли как да проверя дали релето не е прекъснало, изгоряло или да му се е случило нещо друго. Страното е че като бутнахме колата и запали , а като четох за релето пишеше че затваря верига на инжектори и горивна помпа... Знам ли и аз къде да търся проблема !?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MadOne 1 #9 Отговорено 23 Февруари, 2008 Подадох напрежения на релето. Включва и всички вериги се затварят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 23 Февруари, 2008 ето една схема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Essential #11 Отговорено 23 Февруари, 2008 ето една схема Благодаря, но не е релето. При подаване на напрежение на бубините веригите се затварят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecinside 7 #12 Отговорено 23 Февруари, 2008 Според мен проблема е някаде по стартера и маи признаците сочат Включвателя на стартера! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvoAndr 0 #13 Отговорено 24 Февруари, 2008 Страното е че като бутнахме колата и запалиЩом пали с бутане, почти е сигурно, че проблема е някъде по стартера. За всеки случай провери и зареди акумулатора.Успех и дано да се оправи лесно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #14 Отговорено 24 Февруари, 2008 Акомулатора е идеален. Само ми помогнете как да се докопам до стартера ?!?Трябва ли да вдигам колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvoAndr 0 #15 Отговорено 24 Февруари, 2008 При мен (D16Y3) е отгоре в ляво като си пред колата под един маркуч, но може и да бъркам. Нека някой от по-знаещите да каже.Провери и клемите на акумулатора да не би да са се разхлабили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Ванчев 1 #16 Отговорено 25 Февруари, 2008 100% стартер ,аз имах същич проблем-смяна.временно ще се оправи с почукване с нещо не метално по самия стартер .А знаеш че чукането винаги оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #17 Отговорено 25 Февруари, 2008 (Редактирано) Чукнах го с енда летвичка от тук от там ма тоя от чукане не вдява.. утре ще гo сваля да видя какво е положението и май ще търся стартер да го сменям ... Редактирано 25 Февруари, 2008 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvoAndr 0 #18 Отговорено 25 Февруари, 2008 (Редактирано) Нещо не успях да разбера как се пускат PM, за това:Не бързай да купуваш стартер! Докарай колата да я видя (нали си от София) - GSM(ГоривоСмазочниМатериали ) : 0888666357 Иво Редактирано 25 Февруари, 2008 от IvoAndr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #19 Отговорено 25 Февруари, 2008 Нещо не успях да разбера как се пускат PM, за това:Не бързай да купуваш стартер! Докарай колата да я видя (нали си от София) - GSM(ГоривоСмазочниМатериали ) : 0888666357 ИвоПогледни си личните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #20 Отговорено 26 Февруари, 2008 Някой да е разглобявал стартер Отвих ботовете които не трябва и ротора излезе от кожуха сега немоа да го напухам пак четките пречат а не открих как да го отвора така , че да имам достъп до четките. Страно, че като свалих стартера, кабелите които стигат до него дебелия + от акомулатора и по тункия кабел които е на маса са нон стоп активни като замерих напрейение имаше 12 волта като завъртях ключа се изгуби масата. Това нормално ли е !?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #21 Отговорено 27 Февруари, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #22 Отговорено 27 Февруари, 2008 Модела на стартера какъв ти е?Валео, Митсуба или др. някакъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #23 Отговорено 27 Февруари, 2008 Аз успях да затворя двигателчето поне то е изправно ще отварям бендикса , пък ако се окаже непоправино ще звимам нов. Не ми се иска да го отремонтирвам ако се сериозен проблема или да слагам 2ра употреба. Благодаря на всички отзовали се за помоща.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #24 Отговорено 27 Февруари, 2008 Даааа проблемът се нарича - бендикс. При мен беше същия проблем. Бендикса беше побългарен за временно докато си намера нов, но както става в повечето случай - временното остава за постоянно. И за сега (около 6 месеца) да чукна на дърво си карам така и нямам ядове. Значи вътре в бендикса, точно на шалтера дето е, на тази голямата шайба се чупи изолиращата втулка и дава на късо на остта. Който е по сръчен в ръцето може и сам да си го поправи като вложи и малко въображение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #25 Отговорено 27 Февруари, 2008 Хмм, разглобих целия стартер. Като подам напрежение на бендикса котвата придърпва и избутва зъбното колело навън. Електромотора също работи като му подам индивидуално на него напрежение, обаче бендикс и мотор заедно не искат да работят?!? Явно има някакво реленце което е заминало или знам ли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #26 Отговорено 27 Февруари, 2008 Хъммм...май незнаш за какво друго служи беникса или така наречения шалтер. След като избута котвата, ибутва също и една дебела медна шайба вътре във самия бендикс, която шайба затваря веригата за да може в същото време в което е избутана котвата да се завърти и стартера и ето го това "реле" дето търсиш ти. В предишния си отовор писах, че точно на тази шайба вътре има една втулка, която изолира шайбата от оста за да не дава на късо. И точно тази втулка (ако не се лъжа - бакелитена) се чупи, шайбата застава на криво, опира се в оста и вместо да затвори веригата и да завъри стартера просто окъсява на оста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho #27 Отговорено 27 Февруари, 2008 Хъммм...май незнаш за какво друго служи беникса или така наречения шалтер.Колега добре си го обяснил само дето това се отнася за шалтера, докато бендикс казват на зъбното колело (с целия си механизъм)което шалтера избутва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #28 Отговорено 27 Февруари, 2008 Хъммм...май незнаш за какво друго служи беникса или така наречения шалтер.Колега добре си го обяснил само дето това се отнася за шалтера, докато бендикс казват на зъбното колело (с целия си механизъм)което шалтера избутва. То някои хора викат и: "онова бубината отгоре на стартера..." Жив пример. Скоро ми обясняваха по телефона какво да търса за стартера Аз си го знам и като шалтер и като бендикс (както казваш ти целия механизъм заедно с шалтера) То повечето хора викат на полувала и полуоска, но както и да е. Можем да спорим много по тези теми,ама стога толко офф че ще вземат да заключат темата както става винаги. Айде аз изоставям форума и се отправям към семейните покой. Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #29 Отговорено 28 Февруари, 2008 Яворе благодаря за помощта. Разбрах всичко и ще пробвам да го нарпавя както си направил ти, дано проработи и при мен Пак благодаря за помощта. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове