Jump to content
Guest M.Honda Civic

Помощ колеги

Recommended Posts

Guest M.Honda Civic

Здравейте колеги. Напоследак сладураната взе да хапва мног бензинче. Изванградско разхода ми е 6.5-7л /100 км. но в града отива 13-14л. /100км. Какво знам аз- термостата ми е блокирал може би защото на далаг път ми пада температурата при ниски обороти. Не знам дали може само от това да вдигне разхода, Ако има колеги които са се сблъсквали с подобен проблем или някой който знае какво е да помогне . Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest puma

е че кое му е многото в случая????? тя д13ката ми гори 13-14 грдаско в тоя кучи студ???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hondio Metan

Да ти кажа не се чуди, мойта извънградско минава 220км с 10лв. а градски 150км. Така че споко нормално е, а ако режеш малко :thumbs1: няма как да не гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я режа хич даже напоследак ,та то в София си е дупка до дупка карам я до 3000 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени термостата :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:thumbs1: да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може, разбирасе!Нали двигателя ти е все студен-нормално при студен двигател да работи с по-богати смеси и от там по-голям разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъшност има логика в това с термостата. знам че е така ,че двигатела работи на по ниска температура, просто се чудех дали не е и темперетурен датчик или нещо такова. Щом казвате че само от термостат вдига разхода толкова ще бягам да го смена. Какъв термостат препорачвате и от каде да го взема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми със сигурност ще е добре да го смениш,но не очаквай чудеса :thumbs1: аз моя го купих от EURO 07 - 20лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз питах в някакав магазин който се казва Japan Parts и се намира на Симеон в София там ми казаха 40лв. бил японски но дали е хубав не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може, разбирасе!Нали двигателя ти е все студен-нормално при студен двигател да работи с по-богати смеси и от там по-голям разход.

На колегата проблема с разхода му е в града, не извън него, защо разхода извън му е 6.5л.Според мен не е само термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София се мери разхода на час, а не на километри. Ако караш на пета с около 80 и не ти спада температурата не е термостат. Аз моя го смених (пак 40 лв) и беше за смяна, но нямам промяна в разхода. Извън градско ако карам до 90-100 ми е под 6/100. Градско ми стига и до 16/100. Това въобще не си мисля, че е проблем по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за вас но за мен тия разходи за мотори като Д15 от 14,15,16 литра са си направо фрапиращи.Моита колица е ЦРХ с валове и мноооо други човъркани работи, и градско не ми гори повече от 12л.,извън градско 6,7,8 зависи колко газ и давам, а дел сола с Б16 мотор ми гори 10,11 градско при общо взето нормално каране,с кълцане от време на време във витек.Сменяй си термостата колега и си виж филтрите (въздушен,горивен, свещи ,кабели) в какво състояние са.

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи като е по студено колата загрява бавничко, и като карам изванградско с около 80-100 и пусна гаста на скорост особено сега зимата ми го прави много пъти и ми пада температурата почти до долу, след като я вкарам в обороти температурата пак си се качва ,но пак казвам на изванградско щото градско няма каде да даржа 100 няколко километра. за мен е термостат и е блокирал отворен, върти само на големия кръг и затова загрява по бавно и изтива на извънградско при ниски обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я режа хич даже напоследак ,та то в София си е дупка до дупка карам я до 3000 оборота

Аз си се возя в града, слушкам си музичка, не вдигам повече от 2000 оборота с леко натискане на газта и над 8 не мога да дам :rolleyes:Ако искаш икономично каране мисля, че трябва да намалиш натискането на газта и да превключваш на по-ниски предавки. Редактирано от Sonse

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за вас но за мен тия разходи за мотори като Д15 от 14,15,16 литра са си направо фрапиращи.

Ела покарай в София и направо ще се фламбираш :rolleyes: Сутринта изминах 6км. до работата за 1ч.15мин. :rolleyes: п.п. Надявам се скоро да проумеете че в София да мериш разход си е безсмислено занимание :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за вас но за мен тия разходи за мотори като Д15 от 14,15,16 литра са си направо фрапиращи.

Ела покарай в София и направо ще се фламбираш :rolleyes: Сутринта изминах 6км. до работата за 1ч.15мин. :dry: п.п. Надявам се скоро да проумеете че в София да мериш разход си е безсмислено занимание :rolleyes:
:rolleyes: ти пеш ще стигнеш по - бързо :cool: То това си е вярно, в София трябва да се мери гориво/час не на километър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на дълъг път че пада температура пада е нормално, особенно ако си по баир надолу без газ пада

Въобще не е нормално :rolleyes: стрелката трябва да седи малко под средата и да не мърда, независимо баир или надолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен Д15Б2 ми дава голям разход 13,14,15 на 100 когато ходя на работа но тва са около 8км градско за около 15-20мин в задръстване демек половината разстояние карам незагряла кола а и като трябва да пуснеш да духа на стъклата топло съвсем затрудняваш загряването на двигателя ако и термостата ти е заминал съвсем отиват на зле нещата.Обаче когато карам продължително време пак градско около 20-30 дори 40 км и не давам на двигателя да истине между спиранията разхода е 10 на 100 в същите задръствания. Така че правете си сами изводите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на дълъг път че пада температура пада е нормално, особенно ако си по баир надолу без газ пада

Въобще не е нормално :rolleyes: стрелката трябва да седи малко под средата и да не мърда, независимо баир или надолу
Абсолютно съм съгласен с колегата термостата е за това да регулира температурата и тя трябва да е стабилна при всякъкви обстоятелства с изключение на много топло време където помага вентилатора просто защото термостата няма на къде повече да се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета, ае тва икономисване на гориво( каране до 2000 оборота) НЕ ТОРМОЗИ ЛИ ДВИГАТЕЛЯ?? аз така ги асимилирам нещата. .не е най добре между 2000-3000 об. с нейно натискане на газзта? пък и ся симата при тоз ко4ан ;- 7,8 С. ко гледате разхода.малко по умерени да са темп. 4ак тогава. и моята отива на 10-11 някаде.то зависи и колко време я карам.след 1вото палене.

Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй смело термостата и не се занимавай,провери си настройките и ще паднеш на 11/100!

Имах точно такъв проблем и като сложих новия термостат колата загрява за 1км..... ;) .Разхода падна.

Да те попитам как засичаш разхода,ако е пълно пълно си ок...но ако е по стрелката забрави

за точност.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами лесно го засичам. Пълна до горе и карам карам карам минавам 300км. и зареждам 39-42л. бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...