Jump to content
Guest LORDA

всмукателна и изспускателна система

Recommended Posts

Guest LORDA

здравейте имам няколко въпроса какъв изпускателен колектор ще пасне на д15б7 и какъв всмукателен,по големи имам предвид,и спирачните дискове с апаратите ще паснат ли от crx например нали са по големи,също още ако се смени само дроселовата клапа от какво ще пасне по голяма на моите смукатели.напримен от д16з5 ще пасне ли цялата всумателна система имам в предвид всмукателните тръби с дюзите,дросела абе комплект.малко са объркващи въпросите ама се надявам да се разбира какво точно питам иначе ще трябва цели фермани да пиша.мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vektor

Lorda точно щях да пусна такава тема.И мен ме интересува всмукателната с-ма комплект дали ще стане от Д16 :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_pr

Що е от Д-серията пасва идеално или с много леки преправяния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това "всичко от Д серията става " значи ли че всмукателната система от д16з5 примерно или пук д16а9 ще пасне точно,на главата имам предвид.и нали при д16ката дюзите са по големи самият всмукател също а за изспускателя никой не каза ще пасне ли и той.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам блок От д16а6 със глава от д16з6 всмукателния колектор е от д16а6 а изпускателния е от д15з1.Вички компоненти пасват без преправяне,като вчера на б7 качихме изп.колектор от з6.Така че няма да имаш ядове с колекторите :)

Редактирано от joro_pr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето малко не са така нещата :) Д серийте НЕ вскичко пасват , или поне аз знам , че всмукателен и изпускател колектор от д16а9/8 НЕ пасват на д15б2 глава :) от там предполагам и на д16з6/7/9 , д16а6 и не знам какво още друго !!! Изпускателния колектор на д16а9/8 на гарнитури пасва идеално , НО има под 1 или май беше 1 мм разлика в големите процепи , самия колектор на д15б2 идва по-нагоре , т.е. при изпускане на газовете ще има едномилиметрова пречака по цялата долна дължина на изпускателите :) Докато за всмукателните колектори си мисля , че изобщо не пасваха д16а9/8 на д15б2-ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат от статията на бате Емо за суапа dpfi -> mpfi.

Внимание: Не Взимайте всмукателни колектори от D16A8/D16A9 (известни като DOHC ZC). Колекторите няма да паснат на главата без преправяне... Нито един крепежен отвор не съвпада Като изкючим това, отворите за вода и въздух изглеждат еднакви.

Значи същото важи и за D16Z5, което май беше същото като A9...само че без катализатор. Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а пасва ли смукателната система от д16з6 при д15б7 и всмукателите по големи ли са от теъи на д 15ката а за спира4ките никой ни6то не каза от какво мога да сложа по големи дискове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalmara

Ще пасне, разлика може и да има...но едва ли ще я усетиш. Ето ти нагледно сравнение м/у двата всмукателни колектора...а за спирачките не знам. :huh:

D16Z6 от ляво и D15B7 от дясно. :huh:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи такава трансплантация,на всмукателен колектор,не би навредила на ДВГ-то,след хубава настройка???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalmara

Абе няма да му навреди, ама няма и кой знае колко да му помогне...независимо настройката. В темата, която четох за тия колектори пишеше че суапа им от B7 към Z6 няма да е кой знае колко смислен...може да се качи някой кон или два пиково, но няма да е голямото чудо. ;) Виж от B2 вече ако правиш пълен инжекцион ша е по-хубаво ако го направиш с колектори от Z6. ;) Мисля, че и на Y8 (от 6-тата ген.) са нещо подобно на Z6, може и да са малко по-добри може и да са същата работа...скив цитат.

If you have a b7 manifold, use a z6 manifold. It's a very straightforward swap. You might gain a few horsepower (peak), but nothing to get too excited about.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ами първо за двигателя сменен е защото оригиналния е за ремонт аз така го купих ама той само блокът и главата са от б2 всичко друго си е оригиналното.Аз обаче пак я оцапах темата аз като пиша д16з5 и си мисля за 5та генерация хечбек защото бях докарал един и май беше с такъв мотор пйк той този мот

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та кво беше там за цитатите :P Някой от оная тема с мрънкащите да изкоментира?И на двамата ви изчистих по един цитат :P Не се усетихте :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте постове като ги гледам като че ли са си същите както си бяха... :angry: Пък и аз си го знам и гледам да не прекалявам с цитатите, като почти винаги оставям в тага само последното мнение, по което отговарям...както и да е, навлизаме в офтопик. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest LORDA

моля иътрийте темата.Явно няма да я бъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...