Jump to content
Guest Geue

пластмасови втулки за носачите

Recommended Posts

Guest Geue

Колеги ще споделите ли впечатления за пластмасовите втулки на носача чувал съм че са доста по зрдави.Къде могат да се намерят какви пари са и ако някой ми даде парт номер за тях ще съм благодарен.Колата ми е 92г. хонда сивк хечбек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, поясни малко за какво говориш.по носача има само метални и гумени части.за горен или долен носач говориш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

полиуретана за мойта излезе около $200 без доставкататия "Super Pro bushings" нещо нищо не намират за сивик...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

полиуретана за мойта излезе около $200 без доставкататия "Super Pro bushings" нещо нищо не намират за сивик...

Емо посмей да се оплачиш, че за сивици части няма :huh: Аз с 3г Прелюд ще замълча ;) Интересен е факта да има за Прелюд и да няма за Сивик!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк да си свалите каталога понеже тоя онлайн и на мен не ми намери нищо, но в този си излизат: http://www.tein.com/products/superpro/download/setup.exewww.tein.com са дистрибутори на superpro за САЩ. На мен мисля малко над $200 ми излезе. Емо твоите каква марка са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Energy syspension или така наречения powerflex и в тия пари успях да събера комплекта + инсърти за тампоните на двигателя + комплекти за предна и задна щанга щото незнайно що не влизат в големия комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се отрзяват на возията и скъцат ли доста става ли колата много дървена с тях.Споделете впечетления тези които си карат колите с такива втулки. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RIP

...Спрях се на черни защото не държа на гъзарията и малко самосмазване сигурно ще ми е от полза. Дори черните си идват със смазка която мисля обилно да използвам за всеки случай. Между другото съм чувал че и червените ако са смазани добре не скърцат, но може би е въпрос на време....RIP, ако съм те разбрал правилно едни втулки ще решат проблема нали?

Точно за черните пишат , че имат графит и се самосмазват и не скърцат и затова и аз такива съм поръчал.Да сложа 31мм тампони на 35мм насочи с втулки е идея , ама май ще си ги поръчам само тях или ще поръчам цял комплект , а този ще иде при някой друг мераклия , че не ми се правят побългарявания.

Energy syspension или така наречения powerflex

А и си допуснал малка грешка , това за което пишем с теб е марка Energy Suspension , но полиуретана им се води Hyper-Flex , а Power Flex си е друга марка мисля.И аз немога да дам инфо как е с кита , че порати горните причини не съм го сложил :)А след като споделих с вас какви са разликите по задното окачване , някой ако може да сподели какви са разликите в предното окачване м/у 1.5 хеч , 1,6 vtec и VTi.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и си допуснал малка грешка , това за което пишем с теб е марка Energy Suspension , но полиуретана им се води Hyper-Flex , а Power Flex си е друга

Определено съм в грешка, мерси за поправката, за Hyper-Flex говоря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чувал, че и като ги смажеш обилно след време се разкъцват (особено зимата), но хората са намерили решение като си слагат гресъорки :)

Я дай да видиме някой с гресьорки. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе хора никой ли не е слагал такива втулки и мен не ме притеснява толкова возията, но много се дразня нещо да ми скърца или тропа. Споделете какво е по различното в сравнение с гумените освен здравината която няма да коментирам то е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе хора никой ли не е слагал такива втулки и мен не ме притеснява толкова возията, но много се дразня нещо да ми скърца или тропа. Споделете какво е по различното в сравнение с гумените освен здравината която няма да коментирам то е ясно.

Колата става по-стегната, след време се разскърцват и за да спрат тряя се смажат. На мене тва скърцане ми е последна грижа да ти кажа... :) Даки са черни или червени мисля няма разлика, графита определено ням да ги направи черни а по-скоро сиви и леко цапащи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още един въпрос ако втулките са полиоретанови демек връзката е почти твърда удара върху носача (от дупка например) не се ли предава директно върху ламарините където е закачен носача и ще почнат ли да се кривят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предава се по-директно отколкото с гумени тампони, ама чак да се кривят ламарини...полиУретана не е нечовешки твърд. При допълнително втвърдяване (примерно делрин или унибали) вече се препоръчва клетка и уякчаване на купето и ламарините, ама за полиуретанови тампони направени за нас ( а не за чисто състезателни цели) не ги мисли ламарините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и по мои лични наблюдения полиуретановите тампони не са еднакво твърди , има някой които са по-меки , а някой са много твърди.Явно са си изчислени кой за къде какъв трябва да е , не са просто различни отливки от един материал.Ама при слагане на спортно окачване и/или нископрофилни гуми и/или полиуретанови тампони лично аз бих препоръчал стрът батове , за да има малко подсилване на купето , че с тези неща стреса върху него е малко повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предава се по-директно отколкото с гумени тампони, ама чак да се кривят ламарини...полиУретана не е нечовешки твърд. При допълнително втвърдяване (примерно делрин или унибали) вече се препоръчва клетка и уякчаване на купето и ламарините, ама за полиуретанови тампони направени за нас ( а не за чисто състезателни цели) не ги мисли ламарините.

Ама има един много кофти фактор колите ни не са първа младост а пък да не говорим че гадната ръждица пъпли мамка и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предава се по-директно отколкото с гумени тампони, ама чак да се кривят ламарини...полиУретана не е нечовешки твърд. При допълнително втвърдяване (примерно делрин или унибали) вече се препоръчва клетка и уякчаване на купето и ламарините, ама за полиуретанови тампони направени за нас ( а не за чисто състезателни цели) не ги мисли ламарините.

От къде си поръчваш клетка и ква е?Иначе поне за сега ег6 купето устисква на 10 кила пружини, страшно твърди амортисиори сравнение с жълто кони последното е С класа, полиоретан и доста яки стабилизиращи щанги... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...