xakera 0 #1 Публикувано 2 Февруари, 2008 Здравйте колеги, имам едно питане, имали смисъл от смяна на тръбите след спортния колектор? сегашните тръби са на 45мм а колектора е на 50мм 6те имали ефект ако сменя тръбите от 45мм на 50мм? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #2 Отговорено 2 Февруари, 2008 Колега доколкото съм чел из форума, за да има смисъл от спортния колектор трябва да се сменят именно тръбите назад с по-голямо ФИ, но за размери нека се произнесат старите кучета . БТВ има доста темички свързани с твоя въпрос, така че сърчвай и чети . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CARBON #3 Отговорено 2 Февруари, 2008 ами ако не ги смениш нищо няма да постигнеш ефекта ще е малък аз те съветвам да ги смениш с Ф55мм но не по големи и с Ф50 става но с 55 е по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #4 Отговорено 2 Февруари, 2008 ...файда има , но ако беше ползвал търсачката нямаше да пускаш тема ами ако не ги смениш нищо няма да постигнеш ефекта ще е малък аз те съветвам да ги смениш с Ф55мм но не по големи и с Ф50 става но с 55 е по добре това умозаключение е нещо за което спорим от месеци .. години .. де да знам , но кажи ти от де измисли 55мм и не повече ? провери ли го по някакъв начин или пишеш за да се пълни темата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #5 Отговорено 2 Февруари, 2008 Ефект ще има ако сложиш хубав спортен филтър,крайно спортно гърне,махнеш катализатора и понастроиш дибитомера.Защото с смяната на генерацията и гърнето разтоварваш колата+филтара,въздуха става много а горивото малко.И при ръчки колата не върви.Пускаш повече гориво(по богата смес)и тогава ще усетиш разлика.Аз моята гнерация от 45мм.я пуснах на 50мм.тъй като от колекторите излиза на 50мм.По-широка генерация мисля че е добре ако колата получава повече въздух(турбина)в нашия случай 50-55м. Ако махаш катализатора,не забравяй да сложиш поне още едно средно гърне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 2 Февруари, 2008 хора, ефектите от генерацията нямат много общо с ефектите от колектора... и изказвания от типа на "ще усетиш колектора само след като отпушиш генерацията" са безмислени. Колектора е най-важното нещо от изпускателната система.да, определено тръби над 45 отпушват вдигателя, но ефекта е далею по-малък от колектора, особено ако си минал от фабрично 4-1 на ибей-ско 4-2-1Тръби над 63 са безмислени за атмосферни коли според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest xakera #7 Отговорено 3 Февруари, 2008 ясно значи ще ги сменя на 55мм, краиното гърнето задължително ли трябва да го сменя със спортно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #8 Отговорено 3 Февруари, 2008 ако не искаш колата ти да звучи като излитащ самолет - не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #9 Отговорено 3 Февруари, 2008 (Редактирано) Като ще сменяш сменяй наред крайното гарне също трябва да се смени защото фабричното "спъва"пътя на газовете а селия смисал е имино това-по бързо изхварляне на изгорелите газове а като погледнеш през спортното направо можеш да видиш слънцето .Ако не обичаш да ти бучи много сложи едно резонаторно гърне на местото на катализатора така ще намалеш шума който мен лицно ме кефи адски много Редактирано 3 Февруари, 2008 от CARBON Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xakera 0 #10 Отговорено 4 Февруари, 2008 спортно гърне ще има, ами това средното гърне трябва ли да го сменям? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #11 Отговорено 4 Февруари, 2008 махаш го нацяло няма дати трябва трябвати траба 55мм резонаторно гърне ако не обичаш шума и крайно гърне и тръбата трябва да е колкото се може по права избягваи извивките така скъсяваш и олесняваш пътя на газовете казах ти цели я смисъл се състои в бързото изхвърляне на газовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatVill 0 #12 Отговорено 5 Февруари, 2008 ....казах ти цели я смисъл се състои в бързото изхвърляне на газоветеНаправо "БАМ" едно крайно гърне след колектора, и става самолет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове