Jump to content
Guest mitsubishi galant

Honda Accord 2.2 Cdti-ще купувам, но ми трябва съвет

Recommended Posts

Guest mitsubishi galant

Отдавна мисля по въпроса и тези дни ще гледам една. Как стоят нещата с обслужването и на колко хил км. се прави? Тази която ще гледам е на 110 000км, може би реални . С какви масла се кара и има ли проблеми с такава кола, по точно като двигател и електроника. Имах А6 2.5 ТДИ 98г 200к.с. куатро и при няколкото срещи с такава Хонда съм намирал съперник на пътя. Разхода много ме впечатли и при моя начин на каране това е оптималния избор според мен. Имам и Митсубиши Галант 2000 ТДИ 2000година и заради него съм фен до гроб на японските коли. Моля ако имате впечатления от този Акорд да ги споделите. А къде има сервизи на Хонда в северна България ? Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Малко извън темата, но на 2.4 автомата е петстепенен.Дизеловият мотор е страшен,няма нищо общо с досега произвежданите дизели.Чипосването ще ти вдигне и мощността и разхода.Незнам за сега да има възможност да се въздейства на този модел километражи, а диагностика могат да ти направят във всяко представителство на Хонда(във Варна имат такъв софтуер).Окачването е многоточково и изключително стабилно, вътрешният комфорт - перфектен.С две думи : Добре дошъл в отбора на Акордите и дай Боже всекиму

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер колица е т'ва , направо ти завиждам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде има ли адресите на всички представителства на Хонда или на оторизираните сервизи ? Ще имам нужда от инфо за ТО, какви масла и консумативи се ползват и на колко време се сменят. Също и една добра диагностика и т.н.

Редактирано от mitsubishi galant

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде има ли адресите на всички представителства на Хонда или на оторизираните сервизи ? Ще имам нужда от инфо за ТО, какви масла и консумативи се ползват и на колко време се сменят. Също и една добра диагностика и т.н.

http://wwwhttp://www.honda.bg/.honda.bg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.honda.bg/ - София;http://www.ubico-honda.com/ - София;http://honda-apostolov.com/ - Бургас;http://www.honda-varna.com/ - Варна.И аз се присъединявам към завиждащите. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.honda.bg/ - София;http://www.ubico-honda.com/ - София;http://honda-apostolov.com/ - Бургас;http://www.honda-varna.com/ - Варна.И аз се присъединявам към завиждащите. Успех!

Благодарности ! Да се надяваме, че всичко ще е наред и че скоро ще имам възможности да изкажа впечатления. Ако този Акорд е такъв, както го описват навсякъде, дай боже всекиму!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В северна България,в Плевен има оторизиран сервиз на Хонда,там си сложих метановата уредба,хората са много в час.Казва се сервиз ФОБОС-www.fobos-bg.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че за този акорд голям проблем е горивото. Ако се изложиш с някоя нафта, запушва се горивния филтър и след това компа влизал в сервизен режим (нещо от типа 80 км/ч макс.). След това си в сервиза нов горивен + чистене на грешки. Много върви малко харчи (около 6 извънградско) стабиларка. Иначе за нея само суперлативи. Тази година трябва да излезе ново комби. А догодина може и нова Acura TSX (европейския акорд) да излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това за горивния филтър е проблем при всички дизелови автомобили. Но по-добре филтър, отколкото дюзи. Дори на Галанта го смяням на 15-20000км, понеже като се запуши и намалява дебита и колата започва да не върви. А най-честите проблеми, досега за които прочетох ако могат да се нарекат проблеми, са бързото свършване на течността на чистачките, понеже и системата за измиването на фароветер е свързана наедно с тази на чистачките. Автоматично се вдига и сваля само шофьорското стъкло, АБС'а се включва твърде рано и това затруднява спирането на заснежен път. Малко твърдото окачване и лошата шумоизолация на купето. Като последните две причини са понеже са с 17" джанти и гуми и от това, че гумата е близо до калника се увеличава шума,а и като е нископрофилна е нормално да не вози като лимузина. Друг "основен" недостатък е липсата на мп3 плеър, иначе си има СД такъв. За седан версията също, че багажника няма амортисьори и като го отвориш зимно време може доста да се изцапаш. Общо взето това са големите проблеми на този автомобил, като не срещнах едно мнение за вроден дефект или често посещаване на сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за МП3 плейъра ме изненадва. Сигурен ли си че е така за всички нива на обурудване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За МР3 плеъра е така, но има приставки които позволяват да се слушат МП3.Ако е с навигация има и приставка да гледаш ДВД.Честата смяна на филтри не е свързана с модела , а с хубавите ни горива и чистите пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да кажа,НЕВЕРОЯТЕН АВТОМОБИЛ.Карал съм такова 4удовище и нямам думи....върти гуми и на 4ª,а разхода е минимален 6-7/100,зависи колко ти тежи кракът,може и под 6 да падне.А що се отнася до поддръжката...няма такава,забравяш за нея,не се разваля.Късмет

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги видях тези изгодни обяви в Германия (около 21 К еуро за нов 2.2 дизел) обаче в една друга тема ми казаха да не купувам дизел в Германия защото му се запушвал някакъв филтър който в продаваните в България дизели го нямало. Какво мислите по този въпрос?

А каква според вас е добра цена за 2005 2.2 cDTi на около 100000 км че гледах такъв?

 

Към много добра машина си се насочил :) Не знам дали ще си я купуваш от тук, но те съветвам да погледнеш обявите по Германия - в момента има много изгодни предложения за такива коли и то нови, които се доближават до цените тук за 2-3 годишна кола. При мен дилемата до последно беше между този 2.2 дизел и 2.0 бензиновия - в крайна сметка си поръчах нов дизел от Германия и се надявам до 1-2 седмици да я подкарам :)

Иначе проблемите с този двигател не са кой знае колко много, по-скоро са "детски болежки"... но всичко според мен си е въпрос на късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са тези приставки с които може да се слушат мп3?

За МР3 плеъра е така, но има приставки които позволяват да се слушат МП3.Ако е с навигация има и приставка да гледаш ДВД.Честата смяна на филтри не е свързана с модела , а с хубавите ни горива и чистите пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са тези приставки с които може да се слушат мп3?

За МР3 плеъра е така, но има приставки които позволяват да се слушат МП3.Ако е с навигация има и приставка да гледаш ДВД.Честата смяна на филтри не е свързана с модела , а с хубавите ни горива и чистите пътища.

http://www.hid.bg/product_info.php?cPath=4...products_id=113

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...