teror1sta 43 #1 Публикувано 24 Януари, 2008 http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.ph...af4c9a8064e68faКакво ще кажете? Да вървя да търся абразива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #2 Отговорено 24 Януари, 2008 (Редактирано) Хаха. Май ще съсипя старите свещи. Редактирано 24 Януари, 2008 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 24 Януари, 2008 Бах го .. зайнтригуван съм ... застъпвам си старото НЖК ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #4 Отговорено 24 Януари, 2008 хм ... по-запознатите да споделят с нас дали използват такива тактики в техните машини? някой изобщо тествал ли го е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #5 Отговорено 25 Януари, 2008 Според мен нищо няма да се случи. Ако беше толкова добре отдавна да са така всичките свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #6 Отговорено 25 Януари, 2008 аз вече направих една свещ 3 to go. ама така е, като нямам дремел, само с дискчето на ръка много бавно става айде някой на който му се развива по-бързо проекта да сподели има ли ефект аджеба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #7 Отговорено 25 Януари, 2008 Теглете по една черта с маркер по цялата дължина на свещите от обратната страна на електрода....после си поиграйте със завиването на свещите,така,че чертата да сочи точно към смукателите(всички свещи да са в еднакво разположени) Показаното има някакъв смисъл но както казват хората,износването ще е голямо.Купете си иридиеви свещи и забравяте тея"направи си сам" истории Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boban 1 #8 Отговорено 25 Януари, 2008 Аз като по прост да попитам, каква е фаидата от цялата тая работа.И какво представляват тия иридиеви свешти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 25 Януари, 2008 ехааааа, поле за изява искам някой да ми обясни какво е значението дали електрода се вижда добре от гледна точка на буталото... особено при горивни камери предразполагащи към завихряне каквито са повечето съвременни камери. муахахахха или погледнато наопаки явно електрода се надървя яко щото "вижда" изпъкналостите на буталото Освен това, в статията са показали че искрата едва ли не прави един завой, а не минава директно от единия електрод към другия... Е коя земна сила ще накара искрата да направи тази обиколка? "serious racer's secret since the early 60's" малеее, добре че някой ги е разобличил, че и ние сега да изкараме 2-3-5 коня. Я да помислим малко и да доразвием идеята..... ако намалим още малко електрода.... абе дайте направо да го махнем... тогава от гледна точка на буталото, искрата ще е прекрасно видима. Не че има значение, ама нали в статията искат искрата да се вижда добре изотдолу. До какво стигаме? До един от моделите на БРИСК.. Е този модел много ми харесва, ама наистина, не се бъзикам. Теста на божура показа че няма разлика дали съм с тях или с NGK BKR6E-11 Почти съм сигурен че на турбо мотор или състезателна атмосферка работеща наистина на ръна може да има много малка разлика, но на атмосферка каквато повечето от нас карат..... забравете. И наистина се постарах да има ефект на божура... абе щом пипането на аванса (+/-2 градуса) имаше по-голям ефект, правете си извода. Много си ги харесвах... ама заминаха за около 8к километра.... и са скъпи! по 2лв на свещ спрямо НЖК-то (цели 13лв) :Емо, който се опитва да помогне с леко саркастичен тон... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tochko 0 #10 Отговорено 25 Януари, 2008 здравеите фенове вапроса сас све6тите е интересен ,но по добрият вариант (ли4но сам пробвал) е с 4-ри полусни и доста по добар ефект има за запалжане .за6тото ги дават сас сменяема(ска4а6та)искра от полус на полус.ако някои иска мойе да инвистира за един тест например. а са6то така има полза ако ползвате добавкиза октан (тетра,изо,там наре4ено те4но олово и др. химиики) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #11 Отговорено 26 Януари, 2008 Абе я не се занимавайте с глупости да пилите свещи http://store2.data.bg/paradoxsf/honda/ignition/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #12 Отговорено 27 Януари, 2008 http://www.pulstarplug.com/howtheywork.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 27 Януари, 2008 мухахахахахаха - няма такава тъпня някой решил че като се казва волтова дъга и задължително трябва да мине по част от окръжност - Мъдро ! във вселената Всичко се движи по пътя на най-малкото съпротивление и искрата ще мине по дъга само ако там съпротивлението е по-малко като скъсиш електрода така само правиш пътя по-голям съответно и съпротивлението ... искрата започва да бие на криво и на далеч - не че няма да пали , но надали като сложиш двата електрода по-далеч един от друг ще постигнеш по-добро запалване ае успех експериментите и не се учудвайте ако колите ви започнат да вървят по-малко , да харчат повече и да пушат по тъмничко П.П. единствената файда от много електродните свещи 2,3,4,5 електрода е по-дългия екслоатационен период спрямо нотмалните , понеже искрата всеки път отнема по малко от материала на електродите и имайки 4 искрата ще отнема на теория 4 пъти повече време за да достигне свеща същото износване .... коне надали ще се вдигнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #14 Отговорено 27 Януари, 2008 много сте скиптични. това с волтовата дъга го оставате. Според мен има някаква логика да има по добро запалване на горивната смес като се скъси електрода:1: Растоянието не се увеличава;2: Изкрата по този начин остава по открита и в следсвие на това детонацията ще се разпространи по бързо;3: Електрода след като нескрива искрата, запалването на газовете ще става във всички посоки;http://www.pulstarplug.com/howtheywork.html - тука се забелязва колко по-бавно се детонират газовите които са зад електрода. В следствие на по-бързото възпламеняване ще се получи:1: Много по добро изгаряне на газовете;2: Повече сила при детонацията;Та поради тези причини си мисля че ще има разлика.Неказвам че ще е голяма, но би трябвало да има.Относно износването на сфеща: можеби малко по голямо.Ама все пак няма да ги караме цял живот тея свещи. п.с. Някой ден като пробвам ще споделя.Че сега нещо не ми се наказват нови сфещи да видя какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #15 Отговорено 27 Януари, 2008 евала колега трябва да си оптимист. и аз се надъхвам да го пробвам това. даже свещи съм си приготвил само едни ремонти да минат дето ме чакат и се залавям с това. това му е забавното на експеримента, когато всички ти казват че нищо няма да стане, ти въпреки това да пробваш и да се окаже че става това е най-добрия момент от цялото експериментиране. изравяй едни стати свещи и режи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #16 Отговорено 27 Януари, 2008 (Редактирано) изравяй едни стари свещи и режи аз старите ако ви ги покажя ще се оплашите.Сигорно са оригиналните Почти не е останало сърцевина на тях . Редактирано 27 Януари, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 28 Януари, 2008 П.П. няма нищо хубаво в детонациите - основната идея е да се избегнат , а не да се създават то ако не се получаваше детонация немаше да пали двигателя Нали на този принцип работи двигателя или съм се объркал Избягват се НЕЖЕЛАНИ детонации , като нисък октан примерно или втроръчни при лошо изгаряне на газовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #18 Отговорено 28 Януари, 2008 границата между горене и детонация е доста тънка наистина , но ние караме коли с двигатели с вътрешно ГОРЕНЕ ...на детонационен принцип работят някой типове реактивни двигатели , които също използват свещи , но случая тука май не е такъв ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #19 Отговорено 28 Януари, 2008 Тия pulstar какъв ташак са. Имат само 1 модел свещи който се предлага за всички видове автомобили. Правете си сметката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #20 Отговорено 28 Януари, 2008 много сте скиптични. това с волтовата дъга го оставате. Според мен има някаква логика да има по добро запалване на горивната смес като се скъси електрода:1: Растоянието не се увеличава;2: Изкрата по този начин остава по открита и в следсвие на това детонацията ще се разпространи по бързо;3: Електрода след като нескрива искрата, запалването на газовете ще става във всички посоки;http://www.pulstarplug.com/howtheywork.html - тука се забелязва колко по-бавно се детонират газовите които са зад електрода.1. е вярно защото го видяхме... гони се същото растояние2. е.... как да кажа... първо няма значение колко по-открита е искрата, освен това със скъсяване на електрода тя не се "открива" а само се накланя. и второ, детонация... двигателите които работят на детонации нямат свещи и се казват дизели При нормална работа на бензиновия двигател, горивовъздушната смес не детонира, не избухва, не гръмва и тем подобни а гори плавно и постепенно.3. ами не е така бе човек. Искрата просто се накланя.В следствие на по-бързото възпламеняване ще се получи:откъде дойде "по-бързото" възпламеняване? И какво означава "по-бързо"? Времето в което имаме искра е същото, момента на запалване - също.1: Много по добро изгаряне на газовете;2: Повече сила при детонацията;Добро изгаряне се получава с добро смесообразуване, благоприятно движение на сместа в камерата, много време или камера предразполагаща към бързо горене. Тези неща не се променят, следователно такъв ефект няма от къде да дойде.Повече "сила при детонацията" (стига с тая детонация)... "силата" зависи от това дали сместа ще изгори напълно и от количеството и.п.с. Някой ден като пробвам ще споделя.Че сега нещо не ми се наказват нови сфещи да видя какво ще стане някой ден ще се радваме да видим резултати, но се надявам теста да е валиден и да е подкрепен поне малко с цифрички.Ако не си забелязал, по-горе споменах моя тест какво показа.. времената на божура ги бях свел да плават под 1% и промяната на свещите по никакъв начин не оказаха влияние върху резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #21 Отговорено 28 Януари, 2008 и все пак земята се върти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #22 Отговорено 29 Януари, 2008 това как трябва да го тълкуваме ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #23 Отговорено 29 Януари, 2008 това как трябва да го тълкуваме ? аз докато не го пробвам няма да се откажя. Разлика трябва да има ама ще видим каква Като се осеря, здраве да е Аз заради това още не съм наказал сфещите защото са нови и ако се скапе работата не ми се купуват други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #24 Отговорено 30 Януари, 2008 в пробите е истината ОПРЕДЕЛЕНОбих казал "режете на воля"... поне аз бих го направил ама незнайно защо и на мойта ако ще кламери да и сложа тя си бачка еднакво.При други колеги обаче свещите са от значение и те може да имат проблеми... Идея си нямам къде точно е проблема, но определено има хонди които са капризни. не е до модел или нещо такова, странна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #25 Отговорено 3 Февруари, 2008 това как трябва да го тълкуваме ? аз докато не го пробвам няма да се откажя. Разлика трябва да има ама ще видим каква Като се осеря, здраве да е Аз заради това още не съм наказал сфещите защото са нови и ако се скапе работата не ми се купуват други. колега от къде да си купя такива свещи в бг има ли ги и кач пара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове