koyota 0 #1 Публикувано 22 Януари, 2008 Здравейте колеги, За пръв път пиша във вашия форум, но от доста време го следя. Аз самият съм имал 2 хонди(Civic и Accord) в братска Америка, но по настоящем карам БМВ Е36 318IS. Преди да започнете да пишете, че не ми е мястото тук искам да отбележа, че съм убеден в качествата на Хонда и не случайно се обръщам към вас за съвет. Не съм болен сектант, който не признава друга марка освен БМВ и не искам да дразня никого, нито да влизам в излишни спорове "на кой му е по-голям". От чужди форуми разбрах, че има модели на Хонда с 138 см ковани биели, които са съвместими с М42(моят двигател) като единствената разлика е в пина на буталото който при Хонда е 21 мм, а при М42 е 22 мм. Така или иначе, за целите, които съм си поставил ще ми трябват бутала от LET двигател на Опел а там пина е също 21 мм. Ако се чудите какво ще е това животно, става дума за увеличаване на обема на двигателя ми от 1.8 до 2.1 със смяна на колянов вал, бутала и биели, и още куп други глупости, но няма да влизам в подробности. Интересува ме кои модели на Хонда имат такива биели и къде мога да ги намеря? Благодаря предварително на отзовалите се!После ще има да се говори за един двигател на БМВ, който станал много корав с бутала от Опел и биели от Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 22 Януари, 2008 Не съм на 100% сигурен дали тази информация която ти трябва я има в Bosch ESI Tronik, но можеш да провериш там или в Auto Data както и в EPC за Хонда също би трябвало да има тази информация. За съжаление аз нямам нито едно от трите за да помогна с конкретни стойности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #3 Отговорено 22 Януари, 2008 Не съм на 100% сигурен дали тази информация която ти трябва я има в Bosch ESI Tronik, но можеш да провериш там или в Auto Data както и в EPC за Хонда също би трябвало да има тази информация. За съжаление аз нямам нито едно от трите за да помогна с конкретни стойности.Ще съм ти благодарен ако постнеш някакви линкове, колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 22 Януари, 2008 AutoData 3.18AutoData 5.8.0.0Honda EPC или Bosch ESI Tronik по българските сайтове не откривам Надявам се АутоДата-та да ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #5 Отговорено 22 Януари, 2008 Ами чак пък ковани за атмосферен мотор няма да са необходими. Нямам представа кой модели са с такива биели, но на дали има колга който продава такъв двигател (от тези който знам на пазара няма един дето е стакива тук в България) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #6 Отговорено 22 Януари, 2008 AutoData 3.18AutoData 5.8.0.0Honda EPC или Bosch ESI Tronik по българските сайтове не откривам Надявам се АутоДата-та да ти помогне.Мерси, колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #7 Отговорено 22 Януари, 2008 Ами не са скъпи окло 400$, но много грешно се насочваш... аз не бих ти препоручал турбо биели за армосферен мотор ! Турбо биелите са по-масивни заради по-голямата здравина ! А ако искаш атмосферен пъргав двигател определено турбо биели не са решение.... (Забележка ! : това, че са закалени въпросните които търсиш не значи, че са за турбо) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #8 Отговорено 22 Януари, 2008 Ами не са скъпи окло 400$, но много грешно се насочваш... аз не бих ти препоручал турбо биели за армосферен мотор ! Турбо биелите са по-масивни заради по-голямата здравина ! А ако искаш атмосферен пъргав двигател определено турбо биели не са решение.... (Забележка ! : това, че са закалени въпросните които търсиш не значи, че са за турбо)Всъщност търся биели, които са с определена дължина-138 мм. Прочетох, че Хонда използват биели с тази дължина и за това попитах тук. По принцип ми е ясно, че колкото са по-леки железата в мотора ми, толкова е по-пъргав, но когато нямаш пари да го направиш както трябва, си готов на компромиси. Иначе се продават за 900$ и бутала за още толкова, но малко се обезмисля проекта! В карайна сметка, ако всичко е както си мисля ще стигна макс. 200 коня, което не е много повече от 140. Ако ще инвестирам сериозна сума, по-добре да е за турбо конверсия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #9 Отговорено 23 Януари, 2008 Всъщност търся биели, които са с определена дължина-138 мм. Прочетох, че Хонда използват биели с тази дължина и за това попитах тук. По принцип ми е ясно, че колкото са по-леки железата в мотора ми, толкова е по-пъргав, но когато нямаш пари да го направиш както трябва, си готов на компромиси. Иначе се продават за 900$ и бутала за още толкова, но малко се обезмисля проекта! В карайна сметка, ако всичко е както си мисля ще стигна макс. 200 коня, което не е много повече от 140. Ако ще инвестирам сериозна сума, по-добре да е за турбо конверсия!Ами те 200 кс няма как да дойдат само от модването на блока ! 1. Ще ти трябват инжектори по-големи от оргиналните 100%2. Ще ти трябва друга електроника3. Евентуално бензинова помпаДо тук си на 1000 лв поне за 3-те неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #10 Отговорено 23 Януари, 2008 има такива хондови биели. От D16 моторите но първо не са ковани и второ буталния болт е 19ммОт B серията мотори, B16 е със 134 и поспомен има един B18C1 или B18C5 който е със 21мм болт и 137.9мм биелино биели от Б18 много трудно ще намериш в българия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #11 Отговорено 23 Януари, 2008 ... но биели от Б18 много трудно ще намериш в българия.Ще намериш, ще намериш! Аз имам едни, които ще са ми излишни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #12 Отговорено 24 Януари, 2008 Всъщност търся биели, които са с определена дължина-138 мм. Прочетох, че Хонда използват биели с тази дължина и за това попитах тук. По принцип ми е ясно, че колкото са по-леки железата в мотора ми, толкова е по-пъргав, но когато нямаш пари да го направиш както трябва, си готов на компромиси. Иначе се продават за 900$ и бутала за още толкова, но малко се обезмисля проекта! В карайна сметка, ако всичко е както си мисля ще стигна макс. 200 коня, което не е много повече от 140. Ако ще инвестирам сериозна сума, по-добре да е за турбо конверсия!Ами те 200 кс няма как да дойдат само от модването на блока ! 1. Ще ти трябват инжектори по-големи от оргиналните 100%2. Ще ти трябва друга електроника3. Евентуално бензинова помпаДо тук си на 1000 лв поне за 3-те нещаОО, поварвай ми знам много добре, но сега търся железата. Ако трябва да сумирам проекта в най-добрия случай, ако си намеря частите на старо(бутала, биели, колянов вал) ще отида на около 3500 лв. и като добавя още 1000 поне за допълнителни разходи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #13 Отговорено 24 Януари, 2008 ... но биели от Б18 много трудно ще намериш в българия.Ще намериш, ще намериш! Аз имам едни, които ще са ми излишни Колега, дай един телефон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ripper #14 Отговорено 24 Януари, 2008 Моя съвет е ако набиваш 3-4 хиляди ги дай по-добре за турбо ! Ще ти хареса повече И шпер ако подари някой си готов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #15 Отговорено 24 Януари, 2008 Моя съвет е ако набиваш 3-4 хиляди ги дай по-добре за турбо ! Ще ти хареса повече И шпер ако подари някой си готов Aа, шпер си имам Обаче за турбото, не ми харесва идеята за турбо лагЕто малко снимки на любимата(макар да не е Хонда, може да ви хареса ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #16 Отговорено 25 Януари, 2008 http://avtocatalog.org/index.php?option=co...&Itemid=169 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #17 Отговорено 25 Януари, 2008 Браво,супер ти е колицата Да има човек правил такава модификация мисля че кара 318ис турбо!Хондовски биели и бутала от калибра турбо.Провери в БМВ форума,ако влиза там момчето може да ти помогне.Ако не се лъжа обаче работния обем се променя...трябва да се изчисли.Бях чул че са го дисквалифицирали на Божура заради това...успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koyota 0 #18 Отговорено 25 Януари, 2008 Браво,супер ти е колицата Да има човек правил такава модификация мисля че кара 318ис турбо!Хондовски биели и бутала от калибра турбо.Провери в БМВ форума,ако влиза там момчето може да ти помогне.Ако не се лъжа обаче работния обем се променя...трябва да се изчисли.Бях чул че са го дисквалифицирали на Божура заради това...успех!Мерси, колега! До сега не е правена такава конверсия, поне в БГ, а момчето за което говориш е Ludiagsm но и той не го е правил(поне не в този вид). Общо взето не излизам от БМВ форума(голяма секта сме и ние), но там няма много инфо, само от чужди сайтове и форуми се информирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове