vanko_2 0 #1 Публикувано 22 Януари, 2008 http://youtube.com/watch?v=wmSXHJV441E&feature=related - Ей, тва ако е вярно фераритата много ще плачат . Японците тоя път са развили яко кранчето. Ако правилно съм разбрал: front V10, 5.5 L. engine, 550 hp. and top speed of 200 mph.... Абе с 2 думи "ГОЛЕМ ДЗВЕР" . Ако темата е пускана се извинявам предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 22 Януари, 2008 В българският TOP Gear не помня кой точно брой беше или в едно от списанията "Power of Dreams" беше споменато за това, но там пишеше V10 4.0L и тестове на шаси на S2000 12 инча по дъгло и 8 инча по широко доколкото си спомям (може и да бъркам в някоя от всичките цифри) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #3 Отговорено 22 Януари, 2008 Не ми се вярва да е с преден двигател. То ще е същото като Ес2000, само че по напомпано, не говоря като дизаин, а като концепция - преден двигател и задно предаване. А и тва на видеото не съм сигурен че беше с преден ДВГ, нещо задната колона много широочка беше, като нищо може да скрие някой звяр. Ама както казват братушките: " Поживьом, увидим!" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #4 Отговорено 22 Януари, 2008 Ще има голямо реване,ако такова животно изскочи на авто сцената!Направо ще се размажа от кеф....... ,щото ми омръзна от подмятания от рода на"Абе,момче,мерджо като са правили коли вие къде бяхте"!А италянците направо ще се поболеят.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #5 Отговорено 22 Януари, 2008 Колегата Ал Капоне е прав. Тези неща ги говорят и в клипа, ама тоя си приказва със задника и много не се разбира. А клипчето ме накефи точно защото скоро гледах едно друго за NSX (ако искате може да го постна). Мисля че беше на 5 гиър. Караше един английски идиот и бля бля бля... тва е подобрено онва е подобрено и накрая изцепи: " Но колкото и да се мъчат японците това никога няма да бъде ферари " Олигуфрен! И затова сега дано италианците се наакат . Според мен целта на японците не е да правят ферари , а супер кола и наистина са успели. п.с. Ако имах пари за ферари бих си купил NSX! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emko 8 #6 Отговорено 23 Януари, 2008 а това жълтото Порше, какво прави там на всеки кадър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #7 Отговорено 23 Януари, 2008 Пречи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zarrick #8 Отговорено 23 Януари, 2008 (Редактирано) То е ясно че Хонда никога няма да е Ферари. Нали се сещаш че Ферари нямат нито един масов модел, а Хонда е предимно масов автомобил. Другото което е че гамата на Хнда варира от 8000 паунда за най-евтиния Джаз до 60000 паунда за най-скъпия НСХ, а на Ферари почва от 120000 паунда за Ф430 и отива до към 500000 за Енцо(поне докато се продаваше). Та мисълта ми е, че НСХа е точно наполовина цената на най-евтиното Ферари, с което са и един клас според мен, и ако някой е гледал серията клипчта в youtube "Motegi Battle" знае че Хондата не отстъпва по нищо на другите евопейски коли с цени от по над 2 и 3 пъти тази на Хондата, даже напротив. В много англииски авто-списания като: Top Gear, Test Drive, Car и пр. Хонда НСХ я определят като най-добрата всекидневна супер-кола, заради цена, цена на поддръжка, удобства, екстри, съчетани с перформанс, спрямо тези харакеристики на другите супер коли от Европа, като Ферари, Порше, Ламборгини, Астон Мартин и пр. Друг си остава въпроса обаче, че даваш 60000 паунда за Хонда (тва са към 170 000 лв).П.С. Извинявам се че цифрите са ми в Паундове но за инфо ползвам англииско списание, което ми е под ръка. Редактирано 23 Януари, 2008 от zarrick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #9 Отговорено 23 Януари, 2008 http://youtube.com/watch?v=ymGHt9RF_Ok Мисля че тука накрая го обяснява пича тва което казах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimy #10 Отговорено 23 Януари, 2008 Acura Sports Car Concept at Detroit auto show in January was initially thought as next generation Acura NSX. Well, it was not true as now we know that 2009 Acura NSX is going to be heavily modified S2000 sheet metal with an extended wheelbase and wider track. Honda is trying to restyle its supercar. The exterior for earlier/present Acura NSX is not quite famous with Sports Car lovers due to which Honda has planned to redesign the car completely. The car will have new and improved V10 engine which will generate more then 550 horsepower which will make it the most powerful car in Japan. The primary achievement for Honda engineers are that they are able to achieve a great fuel efficiency for its V10 engine where its closes down five cylinders as per on the circumstances. 2009 Acura NSX’s will have new and revised version of SH-AWD four-wheel-drive technology which was first spotted on Acura RL. NSX will also employ six-speed automated manual transmission with rear drive. The supercar is expected to have 200 mph speed and would run at 60 mph in about 3.5 seconds. The expected price is going to be near $150,000 which could post danger for its popularity. 2009 Acura NSX for sure would give a tough competition to Aston Martin, Lamborghini and Ferrari but does Acura have the brand for the fight is the big question. Related Entries: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #11 Отговорено 23 Януари, 2008 Хонда е на мнение, че нищо не може да замести човека, в преценката на реакциите на даден прототип. До пистата в Тошиги закусвах с двама отговорници по изпитанията на NSX. На въпроса ми, че съм видял в техен отворен хангар някои европейски модели, те съвсем кротко ми отговориха: "Ние имаме възможността да караме всички съществуващи спортни модели и дори тези от миналото. Нашата задача е да се опитаме да направим NSX почти идеалната кола на днешния ден." Тогава аз ги запитах каква според тях е идеалната рецепта, вземайки за пример съществуващите модели. Настъпи мълчние прудружено със смутени усмивки, а после един от тях взе думата: "Според мен идеалната спортна кола е умела смес от Ферари F40, като усещане, и Порше 928 S4, като чудовище, способно да се движи и в ежедневието. Мисля, че днес NSX представлява този съвършен синтез." Из книгата "Господин ХОНДА" на Ив Дерисбур Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове