Jump to content
Guest mimowrc

4wd Vs 2wd

Recommended Posts

Guest mimowrc

Незнам дали тук му е мястото ,но бих искал да разбера какво ви е мнението : кое е по-добро на сух асфалт 4WD или 2WD :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondajapan

абе,според мен,2wd би трябвало да е по паргаво!оба4е 4wd е по-стабилно и по-надежно при жси4ки полойения! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали тук му е мястото ,но бих искал да разбера какво ви е мнението : кое е по-добро на сух асфалт 4WD или 2WD :tease:

MWD или средно разположен двигател и заден двигателен мост - Ф1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Истината е винаги някъде по средата! Централно разположен двигател и all-wheel drive - Татра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само за какви глупости спорите, след като всички сте на FWD. Вземаш, научаваш се да караш и после вадиш мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е с Хонди ама става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) бахти,ще си купувам хонда със задно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.Дано някой ден сбера кеш за Рекс AWD... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е с Хонди ама става

това го дискутирахме в дрифтинг-а и поне ме мързи да пиша пак....
че е интересно, интерсно е, ама според мен се опира до фабрична настройка. Колите които караме НИЕ обаче рядко са фабрични и тези тестове нямат много общо с това каква кола да изберем.Примери.. при тези маневри, мойта кола ще се държи като бмв-то а примерно на Владо колата ( "примерно" казах Wink ) ще презавиеи то защото така сме си направили колите, а производителите не мислят като нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие луди ли сте ? Имам субару импреза мога да ви кажа че по добро от 4х4 е само АWD ;) никъв шанс няма само предно или само задно....те за тва са го измислили двойното след предното и задното ;) тва по голяма мизерия от задното няма...... за мене първо е AWD после 4WD после предно и най-накрая задното..... за красота оба4е задното кърти мифки ;)

Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че няма универсално наи добро. Според мен според целта на колата идва и системата. Примерно задното на писта е всепризнато, ама пусни го на WRC отсечка и една 4х4/AWD кола направена за тая цел и ше го отнесе кат куцо пиле-домат. На пистата 4х4 може пък да не покаже такива резултати щото си тежи тоя втори двигателен мост със сичките му карантии. Предното предаване на малки мощности до към 250 коня си мисля че е доста добро, но нагоре вече се губи смисала щото със задно или 4х4 ще постигнеш повече. Джиповее няма да ги споменавам, те са ясни - изван пътя или 4х4 или AWD. Ако искаш пък лукс, а не перформанс, там задното или 4х4/AWD е във високия клас, предното в не до там високия(може да е по евтина системата).Разбира се и тук сичко си зависи от предназначението и целта която искаш да постигнеш.Разбира се за всичко което казах си има и изключения: Skyline, Пorsche i Lamborghini, кактo и Veyrona (сигурно има и други) са невероятни на писта 4х4/AWD автомобили. Ferrari, Zonda, пак Porsche, и много други са със задно и пак са невероятни. Impreza STI и Lancer Evo пък са наи близкото нещо до WRC което може да си купи човек и са също страхотни дори и на писта макар да не са в категорията на гореизброените. Както има и луксозни със заднo или пък 4х4/AWD.Но конкретно на въпроса на колегата мисля че отговора ще е: "Ами зависи от парите с които разполагаш и от целта която си си поставил."

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак стигаме до там, че стремежа към красота ни прави хора ;), а красотата е предимно в задното ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровейки из саитовете попаднах на това ,http://video.google.com/videoplay?docid=6953497950522840427&q=4wd+vs+2wd&total=27&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=7 незнам,но си мисля,4е предното е по-добро на такива условия,но разбира се до определени мощности( както каза по-горе колегата ) защото ако сложиш на кола с предно примерно 500 коня тя няма да тръгне вообще :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest �ЛЕКС

Ae да ви отрворя очите че предното важи до 300 турбо коня отам нататък не е за мъже ;)) някой ако пък ако си мисли че мое да кара и не съм прав знаи е ял мноо чесън и е прекалил с комиксите а и нещата опират до килограми на мпс така че спора е дълъг а горното е експерименталния верен извод з.а сравнениетоА туй 4х4 важи само на сняг и макадам оттам нагоре по сцепление с настилките има по слаби резултати заради по-високата маса просто пълноприводноста е излишна при такива настилки опитно е установено както и теоритични от уравненията за мощнсотен и силов баланс където коефициента на сцепкление не играе а КПД на трансмисията е прибл. 75% и е в знаманател това за теорията а и на практика е 100% потвърдено.в ЗАключение 2 задното с 500 коня ;) е истинската кола за мъже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ae да ви отрворя очите че предното важи до 300 турбо коня отам нататък не е за мъже :P) някой ако пък ако си мисли че мое да кара и не съм прав знаи е ял мноо чесън и е прекалил с комиксите а и нещата опират до килограми на мпс така че спора е дълъг а горното е експерименталния верен извод з.а сравнениетоА туй 4х4 важи само на сняг и макадам оттам нагоре по сцепление с настилките има по слаби резултати заради по-високата маса просто пълноприводноста е излишна при такива настилки опитно е установено както и теоритични от уравненията за мощнсотен и силов баланс където коефициента на сцепкление не играе а КПД на трансмисията е прибл. 75% и е в знаманател това за теорията а и на практика е 100% потвърдено.в ЗАключение 2 задното с 500 коня :ph34r: е истинската кола за мъже.

Нещо доста си се позаблудил! И на асфалт 4х4-то е доста по-добро, а за в завоите да не говорим. Имал съм BMW 318 is, Astra 2.0 GTi , но сега със това sincro е 200 пъти по-добре. А това за централно разположения двигател си го избийте от акъла. Най-пресния спомен е Peugeot 205 Rally версията. Просто се получава ч пумпал! Започнеш ли да се въртиш няма спиране заради центробежните и центростремителните сили, който се получават именно от тази конструкция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................. но сега със това sincro е 200 пъти по-добре. ...........

Да не го приемеш лично но точно "sincro" -то е доста зле за спортни изживявания.Ежедневния шофор го задоволява но спортистите търсят алтернативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...