Jump to content
Guest vti

леко хълцуцка

Recommended Posts

Guest vti

Здравейте феновеИмам следния момент при мен:Като си карам civic-а и да кажем съм на 1-ва скорост(може и на втора) с 1500 оборота(без газ) и искам ПЛАВНО да продължа като дам лекичко газл-малко се рахълцва все едно съм пуснал по бързо съединителия а аз говория без да се пипа съединителя.Само да доуточня--не говорим за проблеми с кабели,делко или нещо такова--все едно нещо жилото заяжда и дава сигнала с малко закаснение или нещо като лувтче някаде --трудно ми е да ви го обясня така ,но имам в предвит че ако дам повече газ няма грижи--идеята ми е за плавно превключване с малко газ.Покарах още два три civic-a на приятели- същата работа ,ама с малко разлика в силата на халцуцките.А ефекта при ниски обороти пускане на газта изцяло е същия.Мисля ,че е или някой зацапан датчик за чистене ,или нещо жилото на газта-ама ми се иска някой от вас да каже мнение и да ми даде идеи.По принцип доста хора не им прави впечатление това ,ама ми се иска да го поизгладя малко това хълцане--иначе колата е номер1 :ph34r::cool: Уникална машина!!!!Други забележки няма.ААА и само да ИЗПОЛЗВАМ МОМЕНТА да питам-смених си накладките скоро--в долната част на диска ми оставят някакви следи от самите тях(не че го дерат)ама е около 7-8мм дебела--това нормално ли е!?МНООГООО АМА МНОООГО МЕРСИ ЧЕ ИЗЧЕТОХТЕ ВСИЧКО И ЧАКАМ МАЛКО ИНФОРМАТИВНА ПОМОЩ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

Не мога да съм супер компетентен. Хората, които карат HONDA отдавна ще кажат по - конкретно. Но при мен е по същия начин. Всички коли, които съм карал, на 2-ра предавка се движат спокойно и при малко газ потеглят плавно. Про CRX-a ми, това се случжа на 1-ва. Но... HONDA не е, като всички други коли!!! Когато си карам с повечко газ не придърпва, не куца и не хълца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

i az imam sashtia problen niakoi pat i tva stava pri men kato e po studeno imam chuvstvoto che benzina e niakoi pat mnogo eban

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

СЪС СИГУРНОСТ ЗНАМ ,ЧЕ СТАВА НА ДОСТА ХОНДИ И НЕ Е НИЩО ЛОШО(дреболия)-всяка марка си има отличителни черти--като расовите жребчета ;-)) все едно нарочно са така :rolleyes: САМО СЕ ДРАЗНЯ ЧЕ НЯКОЙ ЩЕ СИ ПОМИСЛИ ЧЕ НЕ МОЖЕМ ДА КАРАМЕ И СЕ ОПРАВДАВАМЕ ЗА ХЪЛЦАНЕТО--НО СЪМ АБСОЛЮТНО СЪГЛАСЕН С КОЛЕГАТА-МАЛКО ПОВЕЧЕ ГАЗ И ВСИЧКО Е ОК(явно така са правени колите ни ;-)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами мисля че си е просто черта на Хонда , като двигател и марка.Не мисял че е недостатък ;) Все пак не трябва да забравяме че количките ни са високо оборотни и мощно жребчета и си искат газ ;) На логото , което е 2001 година модел има същия проблем ;) а неговия въртящ максимален момент е 108 nm / 2500 оборота ;);) е тва да видите как " хълцука " . Аз този проблем го решавам като изключа от предавка или натисна просо съединителя , или пък кача на по-голяма предавка ;) след това ускорението се извършва с бавно настъпване на педала на газта или пък с мигновенно преминаване на по ниска предавка и ряз до дупка ;);)

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

е моите и двете го имат ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Не знам дали правилно съм разбрал за хълцукането,но нещо подобно го имам само при студена кола на същите обороти и разбрах ,че не се оправя с повече газ -нито с по-малко -----оставам на същото положение педала на газта и не барам предавките-само след миг се ускорява и повече не се появява-дори и околните не забелязват....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Приятелю това е една от добрите черти на HONDA за мен поне казвам го като фен , а не като разбирач иска си обороти моторчето не го мъчи ;);)А колегите са прави едно натискане на съединителя решава проблема мигновенно. ;)

Редактирано от Vaso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

а неговия въртящ максимален момент е 2500 нм

;) бааааси драгстера..... ;) При мен също го има проблема при отпуснат педал. Аз го отдавам на жило, щото има "ръбчета" в началния ход на педала, но това ще го видим като остане малко време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

а неговия въртящ максимален момент е 2500 нм

;) бааааси драгстера..... ;)
не е малко, като за лого ... аз на 140 се радвам ;)Според мен това хълцане е нормално, колата преминава от един режим в друг. Особено ако преди това е карано без газ - колата е в режим на принудителен празен ход, инжекционите са сухи, в цилиндъра има повечко масло - докато изгори, докато се нормализира подаването на гориво, могат да минат 2-3 оборота на мотора - и се усеща.Карал съм нови коли, при които този момент го няма. Дали защото още са нови, или компютъра им е по-"интелигентен" - но за стара кола е нормално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vti

Ами то и аз съм карал други коли но това като специфика почти го няма--явно наистина си е типично за нашите девойки ;-)))Наистина с мааалкооо повече газ(не до дупка де) се оправят нещата но и колегата 1NET също има право--може заводско жилото да има малки ръбчета или някой датчик да се зацапва бързо от нашите супер горива ;) Нооо ако някой колега открие от каде идва това забавление нека драсне някой ред та и ние така да кажа-да намажем ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Най-интересното е, че моята това нещо го няма! D15B2 е мотора, седан 5-а генерация (за новия колега). Истината е обаче, че е леко променена и се вдигна много въртящия момент, както и 12-15 кончета. Веднъж даже за проба карах на 4-а и пуснах газта, свали оборотите до 1000 някъде, после подадох газ и с леко притреперване потегли, но иначе плавно. Въртящия момент ми се е вдигнал на 130 нм., по заводски данни го дават 119 нм. Това го усещам и като я карам в града. Защото превключвам скоростите на 2500 оборота, след превключването падат на 2000 и колата има много мощност. Абсолютно достатъчни обороти са и не се бави автомобил, върви си спокойно с останалите автомобили в движението. Може би за това и стана по-икономична след тези промени. Чувал съм колеги да се оплакват, че подобни двигатели са доста по-мудни на тези обороти. И моята преди беше така!А пък във високи обороти си е върха ;) Там даже не мисля да го коментирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Ами то и аз съм карал други коли но това като специфика почти го няма--явно наистина си е типично за нашите девойки ;-)))Наистина с мааалкооо повече газ(не до дупка де) се оправят нещата но и колегата 1NET също има право--може заводско жилото да има малки ръбчета или някой датчик да се зацапва бързо от нашите супер горива ;) Нооо ако някой колега открие от каде идва това забавление нека драсне някой ред та и ние така да кажа-да намажем ;);)

Приятелю, да ти кажа честно аз много се съмнявам това да е "нещо нормално " за която и да е марка !!! като започнах да ти чета постинга, все едно описваше точно моите проблеми ,само че с Тойота, проблеми ,които преди време нямах ! така че не бих повярвал на приказки от сорта на "аа, нормално е за тойота". Не знам при теб колко е осезаем проблема , но в моя случай "хълцането " си е направо неприятно . Разбира се и аз когато тръгна на ръчка нямам проблем, но ми е почти невъзможно да тръгна на първа плавно ( освен на полу съединител) ,както и да ускоря на 2-ра, без досадното предърпване. Просто ,когато пусна съединителя при 1500- 2000 оборота, колата все едно губи мощност, като че ли съм не на 2-ра ами на 5-та. Написах ти всичко това за да сравниш дали проблемът ти е толкова голям или е нещо по-дребно. Та заради това отидох на диагностика ,където ми казаха че два датчика не ми работят като хората и се натрупвали грешки- единият бил на дроселната клапа а другия се намирал в делкото и следял за оборотите ( аз самия не разбирам от това и дори не знам как изглеждат) . Диагностиката ми я направиха в сервиз на Тойота, при познат, който предполагам се е постарал.При мен след изтриване на грешките колата за кратко се държеше нормално, но много скоро нещата станаха по старому. Така че аз лично те съветвам да идеш на една диагностика а не да махаш с ръка и да си караш така ,понеже " било нормално за хонда"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vti

Колега STASS точно това имах в предвид,само че при мен не е чак токова силно както е било на TOYOTATA.Напълно съм съгласен--независимо ,че го има на много коли,факт е че има такива при които го няма --това означава че има нещо? ;) но какво ли?Дано се разбере защото съм убеден че е някоя дреболия или някой крив датчик.Ако някой от колегите разбере да казва--същото важи и за мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vti

А какво стана с TOYOTATA след като пак се появи проблема--какво е решението на историята с датчиците?Не ми се ходи по елкони само да работи за ден два и после пак в бокса(и пари за спорта)--може да е нещо което не си струва да се оправя по простата причина че супер бързо се прецаква--знам ли? ;););) Иначе много ама много ми се ще да го оправя това нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

значи като начало реших да разкача акумулатора и да разредя всичките кондензатори с надеждата ако иам натрупани и запаметени грешки да се изтрият ,макар че далеч не съм убеден че ЕКУ-то няма там някакво си автономно захранване..такаили иначе днес ще опитам а утре ще ти кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

а неговия въртящ максимален момент е 108 nm / 2500 оборота 

лека поправка в мнението ми че голяма глупост бях написал ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

При мене го няма тоя проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

колата преминава от един режим в друг. Особено ако преди това е карано без газ - колата е в режим на принудителен празен ход, инжекционите са сухи, в цилиндъра има повечко масло - докато изгори, докато се нормализира подаването на гориво, могат да минат 2-3 оборота на мотора - и се усеща.

Именно точно тогава се случва това при моята кола.Дори съм забелязал, че по наклон на скорост без газ при подаване на същата се случва това "давене" според мен. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

При мене го няма тоя проблем...

Колега, след като прочетох темата към края на деня като си тръгнах от бачкането спецялно съм си наблюдавал колата за подобно нещо и просто няма. Да не би и при нас да го е имало, но заради промените по автомобилите (при мен са незначителни де) да сме изгладили подобни заглъхвания и хълцания, които могат да се появат с времето и годините.Със сигурност не е датчик, защото съм чувал от специялисти, че датчиците на Хонда е 1 към 1 000 000 да дадат дефект, особено тези в делкото. А тук говорим за доста често срещано явление. Наистина е интересно от къде може да се появи това нещо и защо на толко много коли се среща?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Особено ако преди това е карано без газ - колата е в режим на принудителен празен ход, инжекционите са сухи, в цилиндъра има повечко масло - докато изгори, докато се нормализира подаването на гориво, могат да минат 2-3 оборота на мотора - и се усеща.

абе да ви кажа това мисе струва малко като приказки от хиляда и едан нощ-те нали ако инжецторите спрат да впръскват гориво, мотора ще изгасне ? това дали натискаш педала или не, не означава че не постъпва гориво . А колкото за 2-3 те оборота...аиде сега ! ако някой си мисли че ще усети замисляне с продължителност 2/800 от минутата....а ако карасх на 1500-2000 оборота става дори по-кратко :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

абе да ви кажа това мисе струва малко като приказки от хиляда и едан нощ-те нали ако инжецторите спрат да впръскват гориво, мотора ще изгасне ? това дали натискаш педала или не, не означава че не постъпва гориво . А колкото за 2-3 те оборота...аиде сега ! ако някой си мисли че ще усети замисляне с продължителност 2/800 от минутата....а ако карасх на 1500-2000 оборота става дори по-кратко :-)

При мен преди време гоимаше същия проблем. Само че бе придружен и с неравномерни обороти и леко притрисане на загрял двигател. Иначе колата си вървеше без проблеми. Обаче това змейски драднеше. Събрахме смелост (заради хилядите вакууми се искаше доста да ви кажа) и я отворихме. Повредата бе констатирана. Два гумени маншона (изглеждащи като маркучи с планки накрая, които държат карбураторите към всмукателните колектори) с леки цепнатини. От там е идвало това придърпване. Бедна смес, когато е студена колата го компенсира с богато гориво и да това преди съм имал проблеми с паленето студена и т.н. Отстранихме повредата, почоплихме още малко (центроки, реглаж на клапани, смяна филтри) и колата "спря да хълца". Тамисълта ми е - вижте да нямате някакво зацапване по датчиците или пък от някъде да дърпа възудх и за това да прави тез шмекерий. Иначе и при мен (ей колко съм горд да го кажа :P ) ТАКЪВ ПРОБЛЕМ НЯМА (вече) :) Пожелавам ви успех при отстраняването. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Особено ако преди това е карано без газ - колата е в режим на принудителен празен ход, инжекционите са сухи, в цилиндъра има повечко масло - докато изгори, докато се нормализира подаването на гориво, могат да минат 2-3 оборота на мотора - и се усеща.

абе да ви кажа това мисе струва малко като приказки от хиляда и едан нощ-те нали ако инжецторите спрат да впръскват гориво, мотора ще изгасне ? това дали натискаш педала или не, не означава че не постъпва гориво . А колкото за 2-3 те оборота...аиде сега ! ако някой си мисли че ще усети замисляне с продължителност 2/800 от минутата....а ако карасх на 1500-2000 оборота става дори по-кратко :-)
Стассе стига бе! Мислех те за по-навътре в нещата :P Дори карбураторите затварят притока на гориво при спускане по наклон на скорост! Един път Магнума ми обясняваше, че се получавал вакуум в цилиндрите, ама и в това не съм много сигурен, защото според мен въздух продължава да си влиза. Абе айде стига сме гадали ами някой спец по ДВГ да се обади :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

При мене го няма тоя проблем...

Колега, след като прочетох темата към края на деня като си тръгнах от бачкането спецялно съм си наблюдавал колата за подобно нещо и просто няма.
и при CRX-а го няма -- с колкото и газ да караш, на 1ва дори, като натисна и си поема колата, от всякакви обороти.

Стассе стига бе! Мислех те за по-навътре в нещата

Стас пак с рогата напред ...Разбира се, че няма да изгасне двигателя, нали е на скорост и колата се движи ==> и двигателя се върти.Като паднат оборотите около 1000 бензина пак се включва за да не изгасне колата, когато натиснеш съединителя.Все едно като ти свърши бензина на магистралата, и двигателя да блокира и да провлачваш гумите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

затварят притока на гориво при спускане по наклон на скорост!

така така...а какво се получава когато не подаваме газ , не на скорост ? или да кажем когато сме на 1-ва или 2-ра и постепенно пуснем газта ? моята кола поне продължава да си върви( всъщост вече не :) ) дори без да натискам педала на газта.. Единствениа случай (за който ти верятно говориш ),когато допускам че може да спре напълно е когато използваш т.нар моторна спирачка. Но обясни ми моля те, как би могъл да я използваш при потегляне ?! Човека си обясни че колата му хълца, когато потегля а не когато се е спускал по баир на скорост и в един момент решил да подаде газ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Като си карам civic-а и да кажем съм на 1-ва скорост(може и на втора) с 1500 оборота(без газ) и искам ПЛАВНО да продължа като дам лекичко газл-

Иво ,чети внимателно бе човек ! за какви сухи инжектори ми говориш при 1500 оборота ?! Човека го е написал от ясно по-ясно "подавам газ и искам плавно да ускоря " ! Е къде по-дяволите е тази смяна на режима на работа ? или ше ми кажеш че и 1500 оборота се поддаржат без подаване на гориво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Проблема обикновено се решава със смяна на сички консумативи обикновено и добре е да се погледнат и хлабините на клапаните!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Проблема обикновено се решава със смяна на сички консумативи обикновено и добре е да се погледнат и хлабините на клапаните !

:P Мисля че решението на този проблем е този :) При 5-тата ген.стана същото , смених всички консумативи и реглаж на клапани и заспа , сега работи от мазно по-мазно . Но да кажем на Логото което се кара само с оригинални консумативи ( филтрите са от Германия ) на вече 8 000 километра карана има такъв проблем ,макар и незначителен,но като отпуснеш рязко педала на газта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Колеги така нареченото хълцане не е характерно за които и да е производител та камоли за хонда.Почти 100% става дума за проблем в запалването а по точно нагоряли дистрибуторна капачка и палец или свещи или кабели нямам талкова голям опит с двигатали хонда освен д15б2,д16а6 и д16зц но при всички други марки бмв(особенно с 12 клапана),опел,рено,пежо с тези симптоми обикновенно излиза тоя проблем с запалването или зацапанни дюзи на инжекциона един ултразвук и са ок.Може и да е нагорял клапан(провери дали има всмукване от ауспуха).Автомобили с карбуратори(АЛФИ,ЛАДИ и др ала-бали) и с обикновенно запалване(с чукче)хълцането е от нагоряло чукчеНО пак повтарям това не е нормално поведение на двигателя най-добре цялостна диагностика.

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maverik

Здравейте фенове Няколко Хонди съм карал и повечето са го имали този проблем. Забелязал съм, че той се засилва или почти изчезва в зависимост от качеството или октана на бензина. Ако се абстрахираме от мисълта, че проблемът е технически, остава всеки добре да си опознае хондичката при каква центровка, с какъв октан и от коя бензитостанция да зарежда горивото.А към колегата Iltcho - къде намери тези гумени съединения между карбуратора и колекторите, защото имам един старичък прелюд, който има същата диагноза както ти го описваш за твоя. Може би ще се наложи и на мен да ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

А към колегата Iltcho - къде намери тези гумени съединения между карбуратора и колекторите, защото имам един старичък прелюд, който има същата диагноза както ти го описваш за твоя. Може би ще се наложи и на мен да ги сменя.

Самоделки са за съжаление. :) В България тези неща не се предлагат като резервна част. Дори в Бултрако ми отказаха доставка. При Каян има втора ръка, ама що се отнася до това не те съветвам да вземаш втора ръка таквиз джаджи.И не се опитвай да ги лепиш - нищо няма да стане .Остави си мейл-а да ти обясня какво и как направихме.Общо взето не е никак трудно, но нека не разводняваме тази тема :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

А какво стана с TOYOTATA след като пак се появи проблема

тпривет отново ! та значи след като си свалих акомулатора за едан нощ, оставих колата на фарове и на контакт, ефекта на сутринта бе поразително..никакъв ! колата ве още си предърпва и под 2000 оборота се кара ужасно неприятно. Сетих се и нещо ( пречетеното в една друга тема ме подсети) друго-а именно, че при мен този проблем драстично се засили след смяна на гарнитура на изходящите колектори, та допускам че е възможно "майсторите" да са направили нещо сламбдата,която се намира на колекторите ми. В събота възнамерявам да проверя дали е наред , че през седмицата нямам никакво време .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

та значи след като си свалих акомулатора за едан нощ, оставих колата на фарове и на контакт, ефекта на сутринта бе поразително..никакъв !

:) а ти какво очакваше да стане бе Стассе :P Сякаш имаш кондензатори по 5Ф, че така ги третираш. Това за грешки натрупани в кондензатори ... абе малко ми е смешно, ама айде и 1net да си каже думата ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Като казвам консумативи имам предви и дистрибуторна капачка и палец, може и кабели. Първите трябва да се сменят на всеки 80 000км а кабелите на 100 000км. Колко от вас са го правили, а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

тпривет отново ! та значи след като си свалих акомулатора за едан нощ, оставих колата на фарове и на контакт, ефекта на сутринта бе поразително..никакъв !

Стасе, несъм много по тойотите ама разбери как НАИСТИНА се ресетва ЕЦУ-то, щото ако аз го бях правил, определено нямаше да се ресетне по този начин. НЕ казвам че хонда са го направили тъпо.... просто несъм сигурен че това което става на хонда, става и на тойота. А това с фаровете наистина е малко безмислено, но пък не те е заболяло :) Дидко..... абе кво ме нарочихте мене за човека с тоците бе :P аз се занимавам с микроконтролери и радиостанции, а не с де що има ток ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

При мене го няма тоя проблем...

Колега, след като прочетох темата към края на деня като си тръгнах от бачкането спецялно съм си наблюдавал колата за подобно нещо и просто няма. Да не би и при нас да го е имало, но заради промените по автомобилите (при мен са незначителни де) да сме изгладили подобни заглъхвания и хълцания, които могат да се появат с времето и годините.
Вчера карах 5ген Седан D15B2, внесен съвсем наскоро, на който абсолютно нищо не е сменяно (и.пр. консумативи) и не са правени абсолютно никакви подобрения - върви като ненормален!!! Един приятел иска да го купува и го "тествах" за всички "магарии", за които се сетих - потегля си и ДЪРПА ЯКО от всякакви обороти, без да се замисля (дори на 5-та от 30км/ч) ... почти като CRX -a на Magnum :):P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

:) а ти какво очакваше да стане бе Стассе :P Сякаш имаш кондензатори по 5Ф, че така ги третираш. Това за грешки натрупани в кондензатори ... абе малко ми е смешно, ама айде и 1net да си каже думата ;););)

офф, аман от разбирачи ! ти изобщо имаш ли представа колко е 1 Фарад дори ?! Но да питам аз някой знае ли дали ако се спре захранването на ЕЦУ-то няма да му се нулира и паметта или та се пази в някакав си епром, дето не се нуждае от захранване за да "помни" .И ако е второто , как се изтриват тия епромове ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Като казвам консумативи имам предви и дистрибуторна капачка и палец, може и кабели. Първите трябва да се сменят на всеки 80 000км а кабелите на 100 000км. Колко от вас са го правили, а?

Аз, и пак казвам - при мен проблема идваше от друго място :)Сега всичко е на 6+ :P п.п Първото когато купих колата беше да сменя масло + филтър, капачка и палец,кабели и ремък. Съветвам всеки да го прави, ако иска колата да го слуша ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...