Jump to content

Recommended Posts

Колеги моля за малко помощ бях пуснал тема ама немога да я открия да пиша там та: Имах проблем с оборотите качват се на 2000 и си седят там един от съфорумците ме беше подсетил да си видя и ацевето да не еот него свалих го наистина беше пълно с нагар.Добре почистих го раздвижих го пробвах работи ,но като го сложих резултат никакъв .От някаде чух,че имало нещо като датчик на двигателя или блока незнам точко което оправлявало и ацевето и ми казаха че може тои да е заминал защото преди това ми играеха оборотите от 1000 до 1500 и после амо на 2000 без значение загряла на 90 градуса или студена. Въпросат ми е каде се намира това нещо (датчик можеби) зада го погледна дали работи?Ще съм много благодарен че ми гори 18/100 :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенце не съм сигурен дали те насочвам правилно, ама това което описваш и този разход ми мирише на прецакана ланда сонда! Според мене намери си някой читав сервиз и я закараи на диагностика. 100% ще ти кажат какво е. Така сте си спестиш нервите и най вече излишно прахосаните пари за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KU4E_DUX

Батенце не съм сигурен дали те насочвам правилно, ама това което описваш и този разход ми мирише на прецакана ланда сонда! Според мене намери си някой читав сервиз и я закараи на диагностика. 100% ще ти кажат какво е. Така сте си спестиш нервите и най вече излишно прахосаните пари за части.

Колега тя мойта сонда е откачена :D защото съм с турбина и бат Емо ми направи таблиците т.е. смесите. Такаче не е от това.Някож друг нещо незнае ли е бе хора :) Редактирано от KU4E_DUX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля за малко помощ бях пуснал тема ама немога да я открия да пиша там та: Имах проблем с оборотите качват се на 2000 и си седят там един от съфорумците ме беше подсетил да си видя и ацевето да не еот него свалих го наистина беше пълно с нагар.Добре почистих го раздвижих го пробвах работи ,но като го сложих резултат никакъв .От някаде чух,че имало нещо като датчик на двигателя или блока незнам точко което оправлявало и ацевето и ми казаха че може тои да е заминал защото преди това ми играеха оборотите от 1000 до 1500 и после амо на 2000 без значение загряла на 90 градуса или студена. Въпросат ми е каде се намира това нещо (датчик можеби) зада го погледна дали работи?Ще съм много благодарен че ми гори 18/100 :)

Как и с какво го почисти,а и как го радвижи?Питам те за да разбера да не си го прецакал нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KU4E_DUX

със спрей за смазване и един обезмаслител пак на спрей за почистване на карборатори раздвижих го с 12в. да цукне 3/4 пъти

Редактирано от KU4E_DUX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите сами ли се дигат или като дадеш гас при отпускане на педала остават на 2000?Ако е второто пробвай с крак да натиснеш педала отдолу-нагоре да не ти заяжда жилото...А за разхода...дори и турбиниран пак е зверски много...мирише ли на неизгорял бензин от ауспуха?Като палиш гърми ли колата от време на време?Пробвай с широколентова ламда А/R-а как е да не ти е много богата сместа?

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е от жилото.Като си запаля колата нали е студена и си даржи обороти 2000 и би трябвало като загрее двигателя на 90 градуса да паднат ,но не седят си на 2000. А за бензина и пукането нямам проблеми а разхода мисля че ми е точно от това, че постоянно работи на високи обороти + като прибавим студа и това ,че работа ня близо и задръстванията от там са 18 ,но най-вече високите обороти

Редактирано от KU4E_DUX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросат ми е каде се намира това нещо (датчик можеби) зада го погледна дали работи?

TPS може би??? - търси го около тротълбодито близо до дросела. Мъничко, черничко... Ето к`во мяса. ЦЪК. 2-ро предположение - температурен датчик - за него незнам къде се намира на този модел. Успех Редактирано от HondaFen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре по светло ще го намеря каде е и да видя кво ще става а как да проверя дали работи? На дросела в горната час има един винт също за оборотите беше навит до край когато го развих малко започнаха дами се базикат оборотите от 1000 до 2000 сега го направих това. Възможно ли е клапата на дросела да е базикана с болта отстрани колко да се затваря и примерно ако не е затворена до край затова да е на 2000 об. но макар че преди това нямах проблеми :rolleyes: (колекторите с дросела съм ги взимал втора употреба)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това от колко време се случва?и не те разбрах какво точно се случва ако навиеш винта за празния ход?Огледай да не се е откачил някой вакуум и да смуче въздух от там.Напълно възможно е нещо да се е променило от как я настройвахме, но така без кола ми е много трудно.Пробвай да навиеш (до край ако трябва) винта за празния ход и кажи дали се променя нещо, пък ще я борим така отдалечено.Подобна проба която можеш да направиш е да откачиш интейка от дросела и с длан да запушиш дросела плътно. Колата трябва да свали драстично оборотите и почти сигурно да изгасня. Ако не стане така, най-вероятно някой вакуум ти е откачен и си смуче въздух от там.Ако смуче въздух от някъде, този разход е бая нормален имайки предвид че мойта в момента под 11 не мога да я сваля градско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Емо за сега я оправих ;) от горе написаното мисля ,че ще разбереш. А междудругото винта ми беше навит до край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...