krasio 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2008 вчера сваршвам работа беше -8 градуса и колата си пали без проблем, прибирам се в къщи и я оставям , на сутринта кам 10:30 не иска да пали , до сега съм се мъчил , колата е акорд 2.0 тди , свещите подгряват , гориво има , акомулатор има , но се къса да върти и не ще и не ще да пали , моля ви даите някои полезен съвет или да се обадя на някои да ми каже от какво мойе да е , някои с подобни проблеми, също казваите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #2 Отговорено 6 Януари, 2008 вчера сваршвам работа беше -8 градуса и колата си пали без проблем, прибирам се в къщи и я оставям , на сутринта кам 10:30 не иска да пали , до сега съм се мъчил , колата е акорд 2.0 тди , свещите подгряват , гориво има , акомулатор има , но се къса да върти и не ще и не ще да пали , моля ви даите някои полезен съвет или да се обадя на някои да ми каже от какво мойе да е , някои с подобни проблеми, също казваите. [/quoteак ако е дизел,вчера на един познат му беше замръзнала нафтата!Може и при теб това да е проблема :P :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #3 Отговорено 6 Януари, 2008 ако всичко ти е наред има вариант да си изтърва горивото и да смуче въздух . но при яко въртене требе да запали.за друго се сещам само едно - да ти е замръзнала нафтата - на мен ми се е случвало с друга кола обаче- с тия фалшиви горива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bat'koko #4 Отговорено 6 Януари, 2008 Просто ти е замръзнала нафтата колега.Един съвет:никога през зимата не зареждай от съмнителни бензиностанций и ще си ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Prelude_2.0 #5 Отговорено 6 Януари, 2008 пробвах с нов горивен филтър,поне почни от него защото е най евтин,ако не е той търси другъде повредата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIO 12 #6 Отговорено 6 Януари, 2008 В нафтата има парафин, който при по-ниски температури замръзва и запушва най-често горивния филтър. Предлагам ти да го смениш в някой гараж на топло и да изчакаш известно време и тогава да я пробваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 7 Януари, 2008 и вода и вода и тя замръзва ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #8 Отговорено 7 Януари, 2008 Едни познати останаха на пътя с ново Паджеро, замръзна им нафтата. В бензиностанцийте( поне някой) продават присадка против замръзване на нафта (поне те така ми казаха след като си изпатиха) Ако не си я оправил още, вкарай я в гараж да и духа топло някой калорифер за извесно време от долу и би трябвало да се оправи. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #9 Отговорено 7 Януари, 2008 не е от вода , нито от замразнала нафта , получи се нещо много неприятно , според мен е от много ама много гъсто масло , щтото колата стоя към 12-16 часа на -17 до -12 градуса и след като започнах да въртя нещо е станало , днес я отворих , махнах разпределителния вал и ужас , мамата си е..ла , клапаните маи са наред , но имам 4 счупени чашки , или незнам там как се наричат , тези работи които са над клапаните , и едната малко е позадрала , дано мина само с леко шлаифане и нови чашки , някои знае ли колко може да струват тези "чашки" , и от къде да ги намеря.ПС. Ако знаех как да поствам снимки щях да ви покажа какво се е случило, някои ще ми каже ли как да ги постна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragorip 0 #10 Отговорено 7 Януари, 2008 дай ги по скайпа веднага ги качвами по скайпа ще ти обесня как става качването на снимкитеdrago_rip Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #11 Отговорено 8 Януари, 2008 колеги , можете ли да ми кажете къде да питам за клапани , там тези чашки и други части по двигателя , за наличност и цени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #12 Отговорено 8 Януари, 2008 Ангренаж и ролки скоро сменял ли си? Да не е от там че мамата си трака. На един приятел му се случи миналия месец на Роувъра. Не пали не пали после 3 километра бутане и се оказа че бил скъсал ангренаж. От там нататък вс. е ясно- напилени клапани на сол и др. поразии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #13 Отговорено 8 Януари, 2008 аз вече видях какъв е проблема , но все още не съм свалил главата , да видя как са клапаните , но маи те няма да имат проблем, само тези чашки отгоре дето са , но не знам къде да питам за части , ангренажа и ролката ги смених преди 6000 км. нови са , Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #14 Отговорено 8 Януари, 2008 Ами тогава успех с ремонта. Дано да не е мн. сериозен проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове