franki 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2008 Привет колеги, проблема ми е следния: при студена кола, като я запаля всичко си е наред, държи до към 2000 оборота сега зимата и лека полека падат. Проблема е вече като позагрее, защото с парно и с фарове оборотите са ми около 500+. Лампите на таблото светят по-слабо и от време на време колата леко притреперва. Мога ли сам да ги регулирам тези обороти и от каде? Ако някой колега е имал същия проблем нека сподели как го е оправил. Забравих да уточня, че става въпрос за Д13Б2. Мерси предварително!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 6 Януари, 2008 Да бе и аз имам същия проблем... мисля, че нещо акумулатора ми не е наред. Опитах се дори да я загася - напомпах спирачката, включих фаровете и започнах да натискам ел. стъклата да черпят ток... ама не ще пущината да гасне падат МНОГО ниско оборотите, имам чувството, че на 200 оборота пада и не гасне... ще кача акумулатора да го позаредя тия дни и ще видим тали тогава ще има ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #3 Отговорено 6 Януари, 2008 пичове сменете си свещите някая е зацапана и аз съм с Д13Б2 и така реших тоя проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BAD_BOY 1 #4 Отговорено 6 Януари, 2008 а може нещо от динамото да е 4етките ,щом ти светят по слабо крушките , на ул. Козлодуй могат да ,го видят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #5 Отговорено 6 Януари, 2008 Две хиляди са множко... моята при старт вдига 1200-1500, а и те ми се струват множко... Относно загубата на обороти - има един винт отзад под кутията на филтъра, обикновено е с черно капаче - но ще ти вдигне оборотите на празен ход, без да елиминира причините, по които падат - клеми, акомулатор, генератор, ЕАСВ за почистване... Ако ти се занимава - като за начало профилактика на ел. инсталацията и почистване на ЕАСВ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M.R.Tuning #6 Отговорено 6 Януари, 2008 Оп и аз го имам сащея проблем но на гас падат обороти светлените светят по слабо ся смених свещите сложих Бош Супер 4 - 4 полюсни свещи малко по добре даржи обороти ама пак по някой пат падат.Сас сигорност не е от акомулатора щот а з сам с чисто нов.Ако някой има решение да казва не не е много приятно така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #7 Отговорено 6 Януари, 2008 ...кабели-свещи филтри, почистване на карба, ако се намери начин - резервоара от боклук... и възможностите се изчерпаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #8 Отговорено 6 Януари, 2008 Лекинко позапушен карборатор при мен е същото вдигнах оборотите от кранчето(откъм купето по средата на карборатора) а при дроселовата клапа винчето го отхлабих подобри се но си остана на газ почти са в норма освен ако не е студено тогава се вдигат до 2к об/мин припомпвам и падат между 800 и 1к другите работи просто ги изключи проверил съм ги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franki 0 #9 Отговорено 6 Януари, 2008 Ами ще се пробвам да ги вдигна малко. Свещите се изключват от списъка защото преди 2-3 седмици ги смених, акумолатора също, лятото почистих карбуратора и тогава си го имаше същия проблем, но не ме дразнеше толкова. Мисля че кабелите на свещите не съм сменил, но и това ще направя. От друга страна като се замисля, фарове, парно, нагревателя на задния прозорец, музика, хич не е малко. Може пък ток да не достига... Все ще намеря как да го оправя.Мерси много за съветите!Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #10 Отговорено 6 Януари, 2008 провери зареждането от динамото, дали ти показва около 13,5 V при всички включени консуматори с малко газ (леко да покачиш оборотите) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franki 0 #11 Отговорено 7 Януари, 2008 провери зареждането от динамото, дали ти показва около 13,5 V при всички включени консуматори с малко газ (леко да покачиш оборотите)Мерси за съвета колега, след малко ще го проверя и ще ви кажа колко е.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 7 Януари, 2008 ....аз имах подобен проблем понякога падаха на 500 като включа нагревателя на задното стъкло и плеара и фаровете мислех,че имам вода в резервоара и като си сипах спирт в резервоара и засега спряха да падат до 500 иначе като студена тръгва на 1500 и след две три минути слиза постепенно на 800/900 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #13 Отговорено 8 Януари, 2008 А така де... ами аз като съм с пълна инжекция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #14 Отговорено 8 Януари, 2008 Колеги, аз имам предположение. Значи днеска бях на диагностика на двигателя и ми казах ,че всичко е повече от добре за което се радвам доста де но както и да е , та на мен ми го прави сащото но по неосезаемо, в смисал като е на празен ход и включа светлините и лекично падат оборотие , след това малко като подам газ (на празен ход) и светлините се засилват (имам чисто нов акомулатор) тай ,че предполагам ,че динамото не зарежда достатачно. Та предполагам ,че това е от динамото. Няма друго логично обяснение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 8 Януари, 2008 А така де... ами аз като съм с пълна инжекция? Почистване на EACV-то и дроселната клапа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове