krezo 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2008 Става въпрос за 5-та ген D15B2.Изгоряла ми е крушката на десния фар.Но проблема не е в това,че е изгоряла,а в това че става въпрос за ДЕСНИЯ фар.Между кутията на въздушния филтър и пластмасовото казанче за антифриз има черна пластмасова тръба,(предполагам,че през нея дърпа въздух) която ми пречи да бръкна до фара.Та въпроса ми е как да сменя тъпата крушка без да счупя нещо? Как се разглобява? БЛАГОДАРЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 6 Януари, 2008 Става въпрос за 5-та ген D15B2.Изгоряла ми е крушката на десния фар.Но проблема не е в това,че е изгоряла,а в това че става въпрос за ДЕСНИЯ фар.Между кутията на въздушния филтър и пластмасовото казанче за антифриз има черна пластмасова тръба,(предполагам,че през нея дърпа въздух) която ми пречи да бръкна до фара.Та въпроса ми е как да сменя тъпата крушка без да счупя нещо? Как се разглобява? БЛАГОДАРЯ трудно е и неудобно, но става. Трябва да потренираш на сухо как да си нагласиш ръцете - примерно със изгорялата крушка, за да не стане фал да пипнеш новата по стъклото , но е възможно.Аз два пъти сменях на десния - първия път леекинко докоснах крушката и тя изгоря на втория ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #3 Отговорено 6 Януари, 2008 колега дръпни тръбата на горе ! излиза без проблеми ... защо си усложнявате живота ? японеца го е измислил, всички подобни неща който пречат могат да се преместят или махнат така че да не пречат, със всеки изминал ден се убеждавам колко елементарно е всичко по тези автомобили и колко лесно се подържат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krezo 0 #4 Отговорено 6 Януари, 2008 Благодаря на колегите за информацията,знаех че мога да разчитам на вас.Оказа се,че тръбата просто се дърпа нагоре и готово.А иначе проблема ми беше не в изгоряла крушка,а яко клеясали клеми.Позачистих ги и сега всичко е OK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове