Jump to content
Guest manniakk

При -10'c пали по трудно....

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Или като мен разхлабена клема на акумулатора и в следствие на това и самият акумулатор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола никога не пали от първия път.Според мен е напълно нормално за не чисто нова кола да не запали от първия път при такива условия.Просто като въртя не пали веднага , а и аз не въртя докато запали, а завъртам и като не запали веднага спирам, и след секунда въртя пак и е чакмак-- пали на секундата без да се замисля.Според мен това си е нармално.А и все пак при минус 12,13 градуса нали се сещаш какво ти е станало маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам същия двигател F20B7 , зимата винаги я карам в Банско ,сещай се колко градуса е ;).И при мен не пали винаги от първия път което мисля 4е за тези температури е напълно нормално не я мъ4а да запали , ако не ще на 2-рото завъртане имам успех на 99% ,но ако при теб се усеща падане на тока ..зна4и акумулатора е за нов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е нормално при -15/-20 колата да върти по дълго време преди да запалино важното е да запали !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора държи. Има заряд и върти постоянно, т.е. не пада тока и въртенето като задържа на стартер. Не мисля че това е проблема. Аз за друго си мислех и се чудя дали може да е проблем. От както карам колата не съм гледал свещите в какво състояние са. Колата по километраж е на около 130 хил., а пред това е карана в италия. А там са мърлячи по отношение на поддръжката. Та знам ли...?И да споделя още едно мое наблюдение от известно време (дали може да има общо с нещата) - значи преди като е топла колата на празен ход вътре почти не се усещаше че работи мотора. Нямаше почти никакви вибраци и потрисане от работата на мотора. А сега от известно време усещам че има леки вибрации. Оборотите са ок. Държи ги точно. Но някакси се усеща двигателя, не мазнее така както преди работеше ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

отиди на сервиз, там ще ти отговорят най-точно какво и има на колата ти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както карам колата не съм гледал свещите в какво състояние са. Колата по километраж е на около 130 хил., а пред това е карана в италия. А там са мърлячи по отношение на поддръжката. Та знам ли...?

свещите при покупка се сменят почти задължително!Мойт акато я купих, заедно с масло, филтри и т.н. си купих и нови свещи, без да ги гледам какви са.След като ги свалих се опраших, сърцевина почти небеше останала.Тая кола палеше само защото е хонда и свещите оригиналните NGK. :huh: А тресенето на двигателя може да е от някоя свещ която неработи както трябва.Зимата наи си личят.На старата ми "бегачка" зимата винаги се окотваха тея свещи.И си знаех дойдели зима- сменям свещи(все още незнам що им се .....Та още ако не си ги сменил - СМЕНЯЙ :huh::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да е от температурния датчикили просто да са зацапани инжекторите вечесвещи, бензинов филтър ... много много неща могат да бъдат, за това просто нека отиде на сервиз колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за мненията.Мисля първо да си погледна свещите. Филтрите съм ги смененил (горивен, въздушен и маслен). В сервиз за сега не мисля да ходя за това.Също както ми писа колегата съм си мислил за инжекторите, макар че колата не е карана на газ и не виждам причина да има запушване на някоа дюза.... Но ги имам впредид и тях.Ще видим, мерси пак и ще пиша ако има нещо. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

и аз да се обадя в темата знам 4е някои модели имат защита при студено време въртят няколко пъти (хи,хи,хи хи) и тогава пали това е С ЦЕЛ МАСЛОТО ДА се "разпръсне по мотора"да смаже лагерите един вид. И тогава пали. Предимно знам 4е се използа при америкаснките версии ( при мен ВТИ-то ми е на този принцип.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, просто отиди на сервиз. Моята (Д14А4) точно през най-кучия студ си палеше от първия път.И ако проблемът с трудното палене е само при студено, защо да е дюза? Аз лично не виждам причина да е тя.Но ако все пак искаш да прочистиш системата - по бензиностанциите има химикали за целта. Просто провери - няма да излезе скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..имаше подобна тема доста хора споделиха,че колата им пали винаги от второто завъртане на стартера,явно е нормално първият път завърташ за кратко и вторият пали от раз :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живо здраво отново :confused: Значи, температурите тия дни сутрин се повишиха до около 0'С и колата пак започна да си пали нормално от първи път без никакви проблеми. Поразпитах тук там и се оказа че май не е случайно това че някои коли не палят от първи път при студ под някаква определена температура. И след това си палят нормално от второ завъртане. Как ви се струва това. Има ли го наистина заложено в някои модели. Дали съществува като технически подход за по-ниски температури? Някой чел ли го е някъде...Иначе както вече писах, не мисля че дюзите ми са зле. Макар че бих ги прекарал през ултразвук профилактично, стига някой да ми препоръча читаво място където да ги почистят както си трябва. Принципно не залагам на "химиите" от бензиностанциите както писа един колега по горе.Свещите си остават на дневен ред да ги видя обаче като се позатопли времето. Напролет :worthy: п.с. На празен ход колата сега пак "мехлеми" и мазнее....демек мотора не се усеща че работи като си вътре в купето :worthy:. Няма почти никакви вибрации, както си беше и преди студовете. Явно нещо по големия студ шашка системата, ама кво ли точно...?! :lol: Ша видим.... Миси на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при студено е нормално да ти пали трудно. не е заложено в някои мотори а си е така. Остави една тубичка масло под колата и на сутринта виж колко е гъсто маслото и ще си отговориш защо не пали от първия път. Една сутрин цялата кола ми беше замръзнала. Съединител, педала на газта - че и касетофона ми беше измръзнал даже... нормално си е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...