Jump to content
DVD

А дали е разумно да се сложи Turbo

Recommended Posts

С риск да стана банален по вапроса с турбините искам да видя и вашите мнения по този вапрос.Според вас дали е добре да се сложи турбо на сивик купе 101 кончета? Дали ще вдигне много разхода и няма ли да се прецака моторчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е :blink:А по останалите въпроси - всичко зависи от това как се направи и какви части ползваш :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично мисля че ще е по добре разхода ако не,то поне спрямо вървенето....се пак турбо си е :blink: ако имаш възможност го слагай,няма какво да му мислиш :blink:

Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично мисля че ще е по добре разхода ако не,то поне спрямо вървенето....се пак турбо си е :) ако имаш възможност го слагай,няма какво да му мислиш :P

как ще е по - добре разхода :confused: , точно обратното. Турбото нагнетява повече въздух, койъо има нужда от повече гориво за да бъде горивната смес в правелни пропорции. Именно от там идва и повечето мощност. Турбото си е голяма мания, но ако искаш качество трябва да се бръкнеш много дълбоко. Принципно няма двигател който да не може да се турбинира, но за да нямаш ядове трябва да се направи с пари и акъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си мисли че е лесно. Проблема не е само в копуването на турбото то това е лесно, трудното идва после. Монтаж, тестове, горивни таблици...... а не са много хората който могат да ти го направят качествено. Ако не вярваш питай хора който са минали вече по този път! Не забравяй че като сложиш турбо трябва да смениш и генерация, а не на последно място трябва да смениш и спирачки щото нали се сещаш че не е въпроса само да вдигнеш 200 за 20 секунди а и да спреш след това.Много са хората който искат да си сложат турбо, но на малко хора им стиска. Погледни колко потребители има с Хонди тук във форума и колко от тях са с турбо.......!И въпреки всичко ако имаш възможност слагай, няма какво да му мислиш! Предполагам че и много колеги ще те подкрепят! Няма нищо по-хубаво от това!УСПЕХ

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мангизите не те притесняват,и као за себе си си убеден 4е изка6 турбо няма какво да се допитва6 дали е разумно :confused: Кокото по -малко си мисли6 дали 6е се 4упи мотора толкова по-добре,разхода съ6тата работа...върви и гори,не гори и не върви,об6то взето при добра настройка преди буст разхода 6е се запази Статистиката показва 4е от хилядите регистрирани във форума мисля имаме 5 турбо хонди(Дарко,Михо,Дидо,Румен и Матео)Митака от Русе е на половината път,1 пи4 в Разград турбинира Делсол , 2XS2000(Варна и Пловдив).Така 4е давай смело

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление на този мотор като му сложиш турбо и после от цялата кола остава само една задна лява джанта за продаване ;)иначе е готино :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ло6 си Емо,онова с лилавото бе6е ебаси неприятното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!Честита Нова Година на всички и много успехи!Все по често и аз почвам да се замислям дали мога да си сложа турбина и много ми хареса темата.Миналата година си купих Акорд купе /F20B3/ и да ви кажа до момента не съм съжалил нито за миг.Но като гледам никои не казва нищо конкретно затова се чудя дали може да напишете тел. на някой сервиз който се занимава точно с такива неща за да попитам дали мойта "баба" Хонда ще понесе една турбина и колко точно трябва да се бръкна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички за мненията. съгласен сам с това че колкото повече мисля толкова по големи шансове има да се откажа. имам си някакви заделени парички но не са много и ме е страх да не прецакам " БЕЗЦЕННАТА" ( хондичката ми, така и викам) и после само да си я гледам през прозореца. освен това сега сам в бокса и за там ще ми трябват пари. Турбото си е зарибявка а и е готино да си един от малкото с турбини, а както казва 1net за мотора мисля че не е много разумно да се турбинира. ще поизчакам малко и ще го мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се отказва6 колега,жалко ;) В горния си пост забравих да спомена Даната ;) и Митака от Варна даже и себе си забравих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се отказва6 колега,жалко ;) В горния си пост забравих да спомена Даната ;) и Митака от Варна даже и себе си забравих

Дока ти не се обясни правилно и няма кой да ти каже нещо конкретно.Значи колегата е замислил да заръчва едно китче от евтините от ибей и колата да е с лек надув до 0,3 0,4бар. без да се отваря мотора за да се засили леко до към 140-150кс. Изпускателната система е ясна,дюзички от ВТИ ще са достатъчни,електрониката ще се настрои от някой който разбира какво прави и това е.Мисля че за този надув не са необходими много средства и е напълно осъществимо и ест и резултата няма да е голям но мощност от 140-150кс не са никак малко ;) Редактирано от rusiq_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам ама той не изка обяснение колегата.Ина4е инжектор4ета 240-ки нема стигнат мисла,390-ки да 1 резисторна кутийка.Кит4етата хи4 не са ло6и4ки ве4е,имат 90% от не6тата които му трябват.Много ясно 4е винаги има риск ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DVD

ееее ицо незнам каво ще правя без теб ;) ти ме надъхваш да живея направо. НЕ не сам се отказал от турбото още сам си толкова навит колкото и преди. обаче искам мнението ако може и на колеги които си имат турбо. да кажат за разхода и дали се износва двигателя по бързо. окачването като карета и т.н. дали ще издържат. ;) MAX SPEED forever ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Geo

аз да питам малко в таз темичка се пак не мис е отваря нова па ме интересува. Искам да сложа турбо на 6ген сивик двигател 114коня 1.5 vtec lsi D15Z6, става ли как мога да разбера колко ше му кача (като коне) и колко ше излезе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нека не спорим за инжекторите,аз го споменавам като 4овек който е имал турбо ВТИ,в буст 240-ките умират,но както и да е важното е колегата да не губи надежда.ДВД аз ти казах за разхода но явно не 4ете6,преди буст разхода по4ти се запазва.Ако се захва6та6 с това не мисли за разхода или нека той не е определя6т.Каретата са по-здрави от солетите споко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Големи4ка е турбинката ;) ина4е екстра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-00-Civic...sspagenameZWDVWей на това сам се спрял какво мислите?

С това турбо нищо няма да направиш ! То така ако ставаше 500$ и гасс ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DVD

е то това е цената само на кита. после се слага генерацие и дюзи и трябва да трагне колицата. пък и както каза колегата rusiq_81 не гоня 200 коня ами кам 140 150 максимум. разбирасе и спирачките ще се сменят така че работата изобщо не е 500$ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Турбото ще изкара,но ripper-a е прав,на твоя мотор му трябва по-малко турбо което можеш да си го вземеш и от тук.Личения ми съвет е да си подбереш нещата по-отделно,а не да вземаш цял кит.п.п:С 240-ки инжектори обаче си за никъде ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Не плашете човека 240 ще му стигнат за 140-150коня.Тази Т3/т4 57трим ще я развърта6 след 4500об.Рипъра е прав малки турбини колкото иска пък и не sa китайки.В тунинг.бг се продава май някаква к03 ама незнам в кво състояние е.Вземи я виж,тъкмо като за теб. FUN FOR DD! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Нещо от сорта на Т25 ще е супер :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, прочети тук и гледай фолмчето. Пича обяснява, че преди бууст дори разхода става по-добър, понеже турбината нагнетява въздуха. А доколкото тези 140-150 коня не съм съгласен с колегите, че ще ги изкараш при надув 0,3, защото това което чета навсякъде пише че при 50 % повече въздух има ефективност от 30-40 % при мощността, което ме кара да мисля че ще ти трябва по-сериозно налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конските сили не зависят само от налягането!!!При 0,3 може 140к.с. но при доста голяма турбина което на теб не ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата пак по4ва да смърди,толкова ли са важни конете дали са 140-150-200,не е ли по важно какво удоволствие 6те достави колата при каране.Мойта Китайка о6те не се е с4упила :P Сега6ният кит който ми дойде(пак Китайка) е с по добра турбина,колектора е с по дебели стени,така 4е за тез манги не е зле.Изоб6то забелязвам много песимизъм,няма как да има бързи хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Мойта и тя беше китайка и нямаше особенни грижи и противно на всички очаквания се развърташе доста добре,макар че беше голяма за мотора :P

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Animal

Ххмммм радвам се да чуя че е така, значи ибейските китове са надеждни, така ли, и не трошат мотора? :angry: Негативност няма, просто не искам да чувам из форума за издухани хондета заради евтини китове, иначе според мен конете имат значение, както казват the bigger, the better, или в хондовския случай more for better ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си ре6ава какво да сложи на колата си :) Кое кита то4но може да с4упи мотора :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе чак много глупости незнам дали пиша, това си е твое мнение, ето тук се рзминават твоето и моето мнение, ако това наричаш глупост си ги задръж тия приказки за себе си, че ще давам, ще давам, споко, и като видите ще го видите хубаво, повярвай ми, търпението му е майката, точно това е разликата в мненията, за мен това на почнеш с някакъв си кит е прибързано и не добре за автомобила ми, затова предпочитам да събера за някой чарк който се е доказал като име и качество отколкото за теви китчета. А и дали плащаш само за името съще винаги е било спорна тема. А за буустконтролера най-грешиш според мен ако мислиш че няма разлика. Пък и това си е мое мнение, с което не ограничавам и необременявам никой. Все пак до сега не съм слагал турбо и затова слушам и преценявам какво казват хората, които имат или са имали.

Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук съм сягласен с rusiq_81 вече стана така че цената изобщо не е главен фактор за качество или поне е само в редки случаи. ако вкарам 1 бар на моторчето та дори и от турбина за 5 лева пак ще го здухам. в случая рискувам само да си взема смотана турбина дето да се прецака за 1 месец. не съм много компитентен в тия неща и затова съм пуснал темата ама все пак кое може да прецака двигателя, невярвам перката на турбината да се счупи и през всмукателния колектор да влезне при буталата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от опит ти казвам, че колегата Енимал е много прав ! Да се направи една кола турбо качествено се изискват МНОГО пари!!! И много нерви :)

 

Не ми се иска да описвам всеки един от детайлите, но с този кит от 500$ няма да стане номера ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...