bayloff 0 #1 Публикувано 3 Януари, 2008 Здравейте, дами и господа. Значи имам следното питане - колко струва горе долу ремонта на блокирал двигател. То е ясно, че трябва да се види колата преди да се каже точно, но ако някой знае ориентировъчно да казва, за да знам дали изобщо да се занимавам да ме дърпат и да я водя на сервиз или да и сваля джантите и гумите и де какво може да ми свърши работа и останалото на скрап. Тука Омбре и компания ако четат да кажат, предимно тях визирам, щото тия дни след Нова година вече два пъти ги търся в сервиза ама явно са го ударили на по-отпускарско и не мога да ги намеря. Значи симптомите са следните: въздушния филтър като го отворих плуваше буквално в масло както и карбуратора, а филтърът сам по себе си беше леко изкривен. Естествено не може да запали, стартера само цъка, но не върти. Двигателят е Д15Б3 (странна модификация, карбуратор за японския пазар, ВИН-а започва с JHMEG - 94 година). Мога да ви разкажа и как успях да го блокирам, но засега ще се въздържа щото това е достойно за Господари на Ефира . Ако някой толкова държи, ще му обясня какво не трябва да прави, когато е изпил 2 тъмни бири, 4 големи ракии и бутилка вино. Айде със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #2 Отговорено 3 Януари, 2008 (Редактирано) На мен пък ми е интересно да видя какво е сторила една пияна глава та е блокнала двигател на ХОНДА Редактирано 3 Януари, 2008 от Japanese/Power Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #3 Отговорено 3 Януари, 2008 може би докато си пиян те успокоява red line-а на хонда моторите макар че не е никак уместно човек да се шегува с проблема ти ...според мен не се захващай, от това което казваш, има вероятност да ти излезе около или много над 1000лв ремонта ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 3 Януари, 2008 (Редактирано) Колега имам същият двигател и мога да кажа ремонта на главата+клапаните с части купени от Бултрако+ труд= около 450 лева за смяна на сегментите с материали пак от Бултрако още към 700-750 лева пак с труда това е което мога да кажа в цени. Но частите в Бултрако са хммм да кажем на нерпилично високи цени. Редактирано 3 Януари, 2008 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #5 Отговорено 4 Януари, 2008 Много интересно ми стана, какво ли се е омазало така, че да хвърли масло в смукателните колектори, чак до карбуратораОсвен това масло ако е от вентилацията на картера - но пак ми се струва мега странно как ще надуе толкова, че и маслото да издуха в карбуратораЧе чак и тръбата да омасли!На карбуратора лошото му е, че няма ограничител на оборотите - спокойно може да си вдигнал и над 9000.Но пък оборудван двигател мисля, че лесно можеш да намериш, D15-ките са най-масовите хонди.Така или иначе, 1000лв няма да стигнат. А кола като твоята може да се намери и за 3500. Така че сам си прецени, дали си заслужава да се прави колата. В смисъл, то си заслужава, но дали от теб или от някой друг ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #6 Отговорено 5 Януари, 2008 въобще не се занимаваи ами виж си намери друг двигател и само си прехварли твоя колектор с карбуратора и газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #7 Отговорено 5 Януари, 2008 Ти въобще сигурен ли си,че е блокирал мотора? Провери ли дали има масло в двигателя? Може само стартера да се е повредил(или нещо по електриката), така че не я отписвай толкова лесно колата.Изчакай се вдигне снега и я пробвайте дали ще запали с теглене. Нали се сещаш,че ако беше заспал с натиснат до дъното педал на газта посред нощ, някой мн.бързо щеше да се събуди с големите шамари?ПС: иначе ако е прецакан лошо мотора, най-добрия вариант е да се бодне друг и колата пак ще е в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nakata #8 Отговорено 5 Януари, 2008 по принцип масло хвърля в филтара като счури сигменти така се получи примен с на брат ми колата (нее хонда) като махнах капака на филтара и подадох газ хвърли масло чак на тавана като замерихме комресията 1 имаше8,5 ,2-2атмосвери,3-1и4-9 направо за балканто и купихме друг двигател ,вече 4година е пушка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #9 Отговорено 6 Януари, 2008 и аз си мисля за такова нещо че може да е прекарала някой сегмент-но това се оправя лесно-така и така ще се отваря двигател - всичко по него може да се замери включително компресия преди да се разглоби- а после диаметрите на цилиндреите.по това което прочетах ми мирише на сегменти които са на прилични цени мисля - успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #10 Отговорено 7 Януари, 2008 Тази тема ми мерише на бъзик!Закарай колата на доктор колега,той ще каже кво му е на двигателя.И от описанието ти е невъзможно да блокираш мотора....няма как.Навремето имах такъв карбуратор и го карах в лютеницата и си изкара 250 000км..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове