Jump to content
bayloff

Блокирал двигател

Recommended Posts

Здравейте, дами и господа. Значи имам следното питане - колко струва горе долу ремонта на блокирал двигател. То е ясно, че трябва да се види колата преди да се каже точно, но ако някой знае ориентировъчно да казва, за да знам дали изобщо да се занимавам да ме дърпат и да я водя на сервиз или да и сваля джантите и гумите и де какво може да ми свърши работа и останалото на скрап. Тука Омбре и компания ако четат да кажат, предимно тях визирам, щото тия дни след Нова година вече два пъти ги търся в сервиза ама явно са го ударили на по-отпускарско и не мога да ги намеря. Значи симптомите са следните: въздушния филтър като го отворих плуваше буквално в масло както и карбуратора, а филтърът сам по себе си беше леко изкривен. Естествено не може да запали, стартера само цъка, но не върти. Двигателят е Д15Б3 (странна модификация, карбуратор за японския пазар, ВИН-а започва с JHMEG - 94 година). Мога да ви разкажа и как успях да го блокирам, но засега ще се въздържа щото това е достойно за Господари на Ефира :cool:. Ако някой толкова държи, ще му обясня какво не трябва да прави, когато е изпил 2 тъмни бири, 4 големи ракии и бутилка вино. Айде със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е интересно да видя какво е сторила една пияна глава та е блокнала двигател на ХОНДА :rolleyes:

Редактирано от Japanese/Power

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би докато си пиян те успокоява red line-а на хонда моторите :rolleyes:макар че не е никак уместно човек да се шегува с проблема ти ...според мен не се захващай, от това което казваш, има вероятност да ти излезе около или много над 1000лв ремонта ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Колега имам същият двигател и мога да кажа ремонта на главата+клапаните с части купени от Бултрако+ труд= около 450 лева за смяна на сегментите с материали пак от Бултрако още към 700-750 лева пак с труда това е което мога да кажа в цени. Но частите в Бултрако са хммм да кажем на нерпилично високи цени.

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно ми стана, какво ли се е омазало така, че да хвърли масло в смукателните колектори, чак до карбуратораОсвен това масло ако е от вентилацията на картера - но пак ми се струва мега странно как ще надуе толкова, че и маслото да издуха в карбуратораЧе чак и тръбата да омасли!На карбуратора лошото му е, че няма ограничител на оборотите - спокойно може да си вдигнал и над 9000.Но пък оборудван двигател мисля, че лесно можеш да намериш, D15-ките са най-масовите хонди.Така или иначе, 1000лв няма да стигнат. А кола като твоята може да се намери и за 3500. Така че сам си прецени, дали си заслужава да се прави колата. В смисъл, то си заслужава, но дали от теб или от някой друг ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въобще не се занимаваи ами виж си намери друг двигател и само си прехварли твоя колектор с карбуратора и газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти въобще сигурен ли си,че е блокирал мотора? Провери ли дали има масло в двигателя? Може само стартера да се е повредил(или нещо по електриката), така че не я отписвай толкова лесно колата.Изчакай се вдигне снега и я пробвайте дали ще запали с теглене. Нали се сещаш,че ако беше заспал с натиснат до дъното педал на газта посред нощ, някой мн.бързо щеше да се събуди с големите шамари?ПС: иначе ако е прецакан лошо мотора, най-добрия вариант е да се бодне друг и колата пак ще е в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nakata

по принцип масло хвърля в филтара като счури сигменти така се получи примен с на брат ми колата (нее хонда) като махнах капака на филтара и подадох газ хвърли масло чак на тавана като замерихме комресията 1 имаше8,5 ,2-2атмосвери,3-1и4-9 направо за балканто и купихме друг двигател ,вече 4година е пушка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си мисля за такова нещо че може да е прекарала някой сегмент-но това се оправя лесно-така и така ще се отваря двигател - всичко по него може да се замери включително компресия преди да се разглоби- а после диаметрите на цилиндреите.по това което прочетах ми мирише на сегменти които са на прилични цени мисля - успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема ми мерише на бъзик!Закарай колата на доктор колега,той ще каже кво му е на двигателя.И от описанието ти е невъзможно да блокираш мотора....няма как.Навремето имах такъв карбуратор и го карах в лютеницата и си изкара 250 000км.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...