Jump to content
pavle

Dyno и скоростна кутия

Recommended Posts

Здравейте колеги, честита ви нова 2008 с пожелание за късмет и здраве на всички съфорумци ;) Накратко направих dyno тест на хондата след който бях много озадачен :lol: , от 125 заводски кончета на колелата замериха едва 90, ще приложа и графиките (ако успея да ги кача)та който знае да дава ъкъл, а сега и въпроса??? :fun: възможно ли е при смяна на стоковата скоростна кутия с кутия от друг модел хонда(с други предавателни числа) да не се пресмята правилно мощността на двигателя?? ;) и от там следващото питане, някой може ли да каже каквае стоковата скоростна кутия на седан 5г. 92-93год с двигател D16Z6 п.п. графиката от dyno в профила, ако някой я качи като снимка ще съм му задължен благодаря предварително ??? как да кача *.pdf фаил???

Редактирано от pavpav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

На кое дино си ходил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при различни предавателни числа да има гре6ка при из4исление на Мв на коляновия вал(а от там да се предаде и гре6ката на мощността). Но според мен предавателните 4исла не са толкова различни 4е да се получи 35к.с. разлика.Има6 ли графика на Мв на колелата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да но незнам как да кача pdf-а, а мощността до която се опитвам да стигна е около 105-110коня на колелата, тъй-като има 15-20% загуба на мощност от двигателя от предното предаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса ми е как се получава тази корекция 0.35 SAE J1349,дали е от предавателните числа на скоростите и дали стандартно на седан 5г с D16Z6 се монтира скоростна кутия тип S20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам максиманалта си мощност я правиш където трябва за пример ще ти дамедин бургаски голф изкара на тоя стенд към 130 коня на колелата и е към 170 на мотора някъдетвоита кола поприцнип на дино като на проспеед излзиа към... 105-6 коня на колелатамога да ДАМ И за пример СиВИК ВТИ-аи от 158 коня на мотора на Дино стенд като на Хеед излезе 127 :P коня на колелата.:P а да на тоя стенд има и зна4ение сцеплението на гумите :cool:) това оказва много влияние.

так е гррафиката е показателна ама се губи мощност и за това се чудя дали тази корекция 0.35 от диното не е грешна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

въпроса ми е как се получава тази корекция 0.35 SAE J1349,дали е от предавателните числа на скоростите и дали стандартно на седан 5г с D16Z6 се монтира скоростна кутия тип S20

с20 е стандартната кутия да )КъСАТА -хахахаха, с кусата 4-та :cool:(Дето вдига 195;)и 155 на 3-та и 95 на 2-ра и 50-55 на 1-ва по то4но . НЕ Е ОТ КУТИЯТА ТИ !гумите ти може да са били гадни, СЪеднителя ти може да боксува ,може да е глутнала топъл вуздух може мотора ти да не е ПЕРфектен ДА НЯМА Компресия. !може филтрите ти да са запушени много са факторите !!!МОЖе и СТЕНДА ДА НЕ Е НАСТРОЕН ПРАвилно вси4к ое възможно ама аз не вярвам на този стенд да минеш 100 коня. както си сток. примерно Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса е???? че ако пресметна мощността със скоростна кутия(примерно) като от VTI разликата с тази която е при мен е~ 15% т.е. при зададена корекция за трансмисия като за VTI e ЛИ ВЪЗМОЖНО ПРИ МОЯ ДВИГАТЕЛ ДА СЕ ПОЛУЧАТ ТЕЗИ РЕЗУЛТАТИ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех ако можех да ти видя графиките.....по обясненията ти обаче всичко звучи нормално.Явно вдигателя/съединителя/гумите са ти малко зле, ама като цяло си където трябва да си.не забравяйте че при хиид 91 има едно 7-10 процента повече загуби отколкото при проспиид, така че K1r1L е много прав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...може би трябваше да споделиш ,че имаш монтирана газова уредба :confused: ... смесителната плочка със сигурност и тя допринася за получения резултати :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях графиките.. прекрасни са човече, само дето трябва да си се погрижиш малко за колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, от 125 заводски кончета на колелата замериха едва 90, ще приложа и графиките

125 са ти заводските коне на мотора, а не на колелата:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях графиките.. прекрасни са човече, само дето трябва да си се погрижиш малко за колата ;)

целтта е 105 на колелата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях графиките.. прекрасни са човече, само дето трябва да си се погрижиш малко за колата ;)

целтта е 105 на колелата :P
имам въпрос като мери колата с пло4ка ли беше !?ако си бил сигурно 2-3 коня там са отишли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях графиките.. прекрасни са човече, само дето трябва да си се погрижиш малко за колата ;)

целтта е 105 на колелата :)
сложи си изпусквателен колектор 4-2-1 за тоя мотор е добър според мене може би и някакъв(ДобЪР) 4ипама ...едва ли ще вдигнеш на 105 на колелатадаже дали до 100 6те стигнеш е под въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях графиките.. прекрасни са човече, само дето трябва да си се погрижиш малко за колата ;)

целтта е 105 на колелата ;)
сложи си изпусквателен колектор 4-2-1 за тоя мотор е добър според мене може би и някакъв(ДобЪР) 4ипама ...едва ли ще вдигнеш на 105 на колелатадаже дали до 100 6те стигнеш е под въпрос.
този седан заводски е с такъв колектор(от мен е спортното гърне), а що се отнася до добър чип няма лошо ;) , някакви идей от къде??? Редактирано от pavpav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...