Jump to content
ShEfA

С или без резонатор и конусен или стандартен

Recommended Posts

Тъй тъй... смятам да махам смотания катализатор. Та ми е чудно, какво ще стане ако не сложа резонатор ами направо споя празното място? Каква ще е разликата от варианта, който би се получил ако сложа резонатор? Ммм също такаа се чудя кое е по-удачно... конусен филтър cold air intake илииии обикновен такъв за кутията, самоче спортен на K&N? Плюсове, минуси такива неща. Аз знам за конусните филтри предимно, за тия спортните квадратните нямам понятие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сложиш конусен ще трябва и да си сложиш интейк модел "направи си сам" от ПВЦ тръбици ;) това е най-ефтиния вариант. иначе можеш и да си купиш и готов интейк с тръбите и филъра, само че доста олеква джоба от него. та, ако прибегнеш към ПВЦ-системс интейк модел DIY, ще премахнеш съпротивлението на стоковите кутии, тръби и др., също така ще можеш да отведеш филтъра по-напред към фара по твоя преценка, като по тоя начин ще го предпазиш да не смуче топъл въздух от коша. можеш и да изолираш мястото където е филтъра от останалата част на коша, като ефекта с топлия въздух съвсем ще се елиминира. аз съм започнал проекта с плексиглас за преградата, можеш да използваш и друг материал, каквото ти дойде на ум. иначе относно катализатора, и на мен ми е интересно, по-запознатите колеги да ни информират :lol: ЧНГ на всички ;):fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сложиш права тръба вместо катализатора, ще започне да резонира (дрънчи) много тъпо при някои обороти ...по добре резонаторно гърне на мястото на катализатора, аз лично те съветвам ако не ти е скапан катализатора да не го махашако си мислиш че само с махането му и колата ти ще хвръкне, в голяма заблуда си :lol:ако ще сменяш цялата генерация с малко по-големи тръби, ще има положителна разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

От къде ще го водиш.....маи само главоболия ще си доведеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaтализатора е за да чисти , не за да се маха . Отиди на технически преглед да видиш дали се справя добре ..... ако все още има живот в него нека си седи . По въпроса за филтъра .... едва ли ще усетиш разлика във вървенето , така че най-добре си карай с обикновен . Ако искаш по-мощен звук - тогава слагай . Иначе най-добрия вариaнт /от който може да постигнеш някой кон отгоре/ е САI , но тогава трябва филтъра наистина да е някъде където е свеж въздуха - не в коша !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм по4итател на спортните филтри които се монтират в оригиналната кутия :rolleyes: Казват 4е ефекта е по-малък от другите,но пък аз ли4но не се кефя много на разни тръби около мотора ми.

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте ме разбрали. Мисля, че ясно бях написал, че знам как е най-правилно да се монтира конусен филтър. Знам за студения въздух, знам за топлината от коша, знам за отделянето му чрез прегради или кутии. Въпроса ми е дали е по-ефективен от качествен спортен стандартен филтър. Питането ми е, защото разглеждах сайта на SPOON и както знаете там няма да се ебават. Та като гледах за спортен филтър те предлагат само и само стандартни, квадратни такива спортни филтри на големи цени. Затова не ми е ясно, защо те не са заложили на конус и допълнителни тръби а само на обикновената стандартна форма. Така, изясни ми се проблема с резонатора, това е хубавото. Но все още не мога да разбера разликите, плюсовете и минусите на стандартния спортен филтър. :)

СЛЕД ДИНО тест при мойта хонда разлика почти няма т.е. 1 конска сила + , когато съм БЕЗ ФИЛТЪР(спрямо стоковия), тоя който е за кутията на K&N е около 154лв без консуматива за омазване :rolleyes: а ако видиш графиката на диното при ниски обороти м/у2000-4000 без филтър е по зле,а при обороти над 6000 идва + 1конска сила :P т.е при стоков двигател спортния филтър не помага много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....т.е при стоков двигател спортния филтър не помага много

ето тука е истината и според мене. разлика м/у стоковия спортен филтър за кутия и коничничния такъв с подходящия интейк има и то в полза на коничния. в него има скрити коне, само че те се изваждат при подходящи условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЛЕД ДИНО тест при мойта хонда разлика почти няма т.е. 1 конска сила + , когато съм БЕЗ ФИЛТЪР(спрямо стоковия), тоя който е за кутията на K&N е около 154лв без консуматива за омазване :P а ако видиш графиката на диното при ниски обороти м/у2000-4000 без филтър е по зле,а при обороти над 6000 идва + 1конска сила :) т.е при стоков двигател спортния филтър не помага много

каза ли ви го човека :P преди време говорих, говорих, ама трънки :P проблемът не е във филтровия елемент, а в самата всмукателна кутияПърво, "проблем" е малко пресилено, защото всмукателната система е изчислена и проектирано пъти по-добре от колкото ние тук можем да си я измислим."Проблем" ни е на нас, защото тези които са я проектирали са имали за цел съвсем различни неща като: шум, резонанси, заглаждане на кривата на върт. момент, мощност. И това е правилната последователност от най-важно към най-маловажно :PШефче, ако ще слагаш спортен филтър, вобще не се занимавай със панелните такива. Виждал си ми стария интейк.. оня грозния :confused: е вече не е сред живите, но това беше най-добрия интейк който съм правил или пробвал някога. Както сам знаеш обикновено при първия опит човек уцелва 10-ката съвсем случайно :PЕдинствения проблем, който имах с него беше че в подкалника е малко мръсно... ама голяма работа. Пще карам със стария кален филтърСледващия ми интей ще е копие на оня гадния, само дето в подкалника ще има еърбокс, който да пази филтъра отзад, защото се оказа че отпред е като нов а отзад е минавала мръсотия покрай подкалника.Демон-а и доста други хора си харесват шорт-рам интейка, но аз лично не съм доволен, особено за ежедневно каране където човек иска малко повече ниски обороти.За изпускателната система бих ти препоръчал да избушиш катализатора или да го заместиш с резонаторно гърне с филтър, и да продадеш катализатора.ти си с д16з6 така че от спортен колектор няма да имаш ефекта който имаме ние с д15-ките, така че не се юрвай натам засега.Аз бих инвестирал в малко филтърче за капака на клапаните и oil catch can (ебали го как е на български) за да не си омазваш всмукателния колектор. Говоря за системата за вентилация на картера, която се връща във всмукателния колектор и ти вкарва маслени пари в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволно, доволно... ;) Благодаря ти бате Емо ;) Значи взимам резонаторно гърне и махам катализатора, който няма да продам за сега, защото има един проектозакон, който не искам да ме опари. Не са ми фатални тия пари. Но вече имам ясна посока. Само не те разбрах какъв ти е бил предния самоделен филтър, дай някоя снимка да добия представа и и аз да го направя така :) И аз смятах да бочна в подкалника въпроса беше какъв филтър да ползвам накрая. Та ако дадеш снимка да видя системата ще я копирам и ще се уча от опита ти. :P Темата ме кефи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това за шума е много вярно ,прелюда ми е със спортен филтър някъв .. така дойде от италия ,ама егати звука вади ,мноого густо прави. Като се наежи на по-големи обороти и на 200-300м хора пред мен се обръщат да видят кво идва и алармите на колите са палят ,а по аспуха нищо не е сменяно. :)))А за катализатора ,махай го и слагай резонатор. Ще има съвсем малка разлика в шума .. поне така беше на аудито то беше със 2 катализатора и съответно сложих 2 резонатора и на ниски обороти буботеше много готино ;)

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...