Jump to content
CARBON

СПОРТЕН ВАЛ ЗА Civic D13b2

Recommended Posts

къде мога да намеря такъв вал за д13б2 имали такова нещо за Д13Б2,какво точно прави този вал та вдига мощноста и защо напрово не ги слагат фабрично ако са по добри,колко коне може да вдигне смяната САМО НА ВАЛА и кави пари е-ориентировъчноблагодаря на всички предварително :rolleyes:

Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега не съм чул някои да е слагал на този двигател агресивен вал ,може би поради малката му мощност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега не съм чул някои да е слагал на този двигател агресивен вал ,може би поради малката му мощност

колега ами затова искам да сложа-за да стане по паргава таратаиката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било интересно и за останалите с този двигател дали може да се вдигне малко повече мощността :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вместо да си даваш парите за щуротии ако ги имаш в повече си вземи едно VTI то е достатачно паргаво и без да се пипа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vanko_2

Незнам дали точно за този мотор има спортен вал, но относно въпроса ти какво му е на вала, отговора е следния: гърбиците му са с подобрен профил или с по прости думи казано в най високата си част (тази с която гърбицата отваря клапана) профила и е удължен и клапаните стоят отворени по дълго време от нормалното -> от там повече смес в камерите -> от там по висока мощност. А относно въпроса ти защо не ги слагат фабрично.. ами според мен защото се вдига разхода а все пак знаем че (особено д13б2) е създаден повече за икономия :rolleyes: а и производителите се стремят да оптимизират работата на мотора до колкото е възможно. Могат да го направят и 200 коня ама... разхода му ще е като на ЗИЛ и живота му ще се намали многократно (не говорим за еко норми :bounce: ). А и както казаха колегите, колкото и да го смяташ от икономическа гледна точка фабричните коне винаги излизат по-евтини от правените и в повечето случаи по "истински" :rolleyes: . Особено ако не си правиш всичко сам няма файда да наливаш пари в тва моторче. Но все пак това е мое мнение. Каквото и да решиш УСПЕХ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CARBON

колеги не ратягате темата интересуваме КЪДЕ МОГА ДА НАМЕРЯ ТАКАВ ВАЛ И НА КАКВА ЦЕНА а за ''фабричнете коне'' съм наясно и ако имах толкова кинти за друг двигател.... :rolleyes: :rolleyes: :bounce: отплеснах се МОЛЯ КОКРЕТИЗИРАЙТЕ ОТГОВОРИТЕ СИ САМО ПО ВЪПРОСИТЕ МИ найстина ме интересува това

Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде мога да намеря такъв вал за д13б2 имали такова нещо за Д13Б2,какво точно прави този вал та вдига мощноста и защо напрово не ги слагат фабрично ако са по добри,колко коне може да вдигне смяната САМО НА ВАЛА и кави пари е-ориентировъчноблагодаря на всички предварително :lol:

Трудна работа. ЦЪК
колега благодаря за темата прочетох всичко но за съжаление там няма отговор на вапросите ми :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА ВАЛ ЗА ТВОЯ МОТОР (или АЗ ПОне никъде не сам вижъл такъВ)- сори ако те разо4аровам ама няма.ина4е зависимосто т градусите му и лифта:lol: това зависи колко мощност ще ти вдигне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш да го съживиш тоя мотор, вала е много неподходящо начало от смислова и най-вече финансова гледна точка. прочети темите из технически, разгледай темите за коничните филтри и изходящите колектори. има една много хубава тема с дино графики. колегите ти го казаха, няма файда да наливаш много пари в тоя мотор, налей повече за изходящата система започвайки с колекторите, и после по-нататък пристъпваш направо към смяна на мотора ако си фен. успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смятам да сложа колектори 4-2-1 ф50,спортни свещи,спортен филтър и ще побозикам карбуратора малко като например дроселовия клапан (мисля че ще си докарам 30-тина коня с всичко това)и накрая ще бодна спортен вал започвам с информация за вала защото той ще е най трудната част затова питам за него спортен от д15б2 ще станели на д13б2? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смятам да сложа колектори 4-2-1 ф50,спортни свещи,спортен филтър и ще побозикам карбуратора малко като например дроселовия клапан (мисля че ще си докарам 30-тина коня с всичко това)и накрая ще бодна спортен вал започвам с информация за вала защото той ще е най трудната част затова питам за него спортен от д15б2 ще станели на д13б2? :blink:

Първо 30 коня няма да си докараш от тези неща - даже 15 са оптимистично число.От това,което си го намислил ще имаш полза най-много от:*смятам да сложа колектори 4-2-1 ф50**и ще побозикам карбуратора...*Вал спортен няма да стане от нищо що е инжекцион по простата причина,че на Д13 на вала има една дипълнителна гърбица,която движи едно лостче на бензиновата помпа.Това при инжекционните модели го няма,защото тяхната помпа е потопена направо в резервоара.Ако намериш някакъв спортен вал за Д15 би трябвало да стане,но ще трябва да сложиш електрическа помпа за бензина.Колегите ти дадоха много по-добри идеи от този спортен вал.Съсредоточи се върху карбуратора,всмукателния и изпускателния колектор.Както ти казаха колегите потърси си карбуратори от прелюд 1.8 или Д14А1, но трябва да вземеш също и всумкателния колектор.Даже ако намериш от прелюд май колектора няма да пасне,но не съм сигурен в това.Има доста неща,които трябва да свършиш докато опреш до вал.Даже ако питаш мен въобще не си губи времето със спортен вал ами си насочи вниманието и кинтите в другите работи.И поразтърси се из форума за Д13 има много теми за увеличаване на мощността - не си първия,който иска още от тоя мотор :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мисля да полирам смукателните :confused::):P изпускателните 4-2-1 вече пътуват към мен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CARBON ООооо ся с 4-2-1 колектори ще видиш разликата аз сам много доволен :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARBON ООооо ся с 4-2-1 колектори ще видиш разликата аз сам много доволен :confused:

надявам се да етака колего че се бракнах 280лв за стоманени полирани колектори 4-2-1

http://pmconsult-bg.com/headersinfo.htm

ето от къде си ги поръчах ако имате пари за глупости :):P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп мойте са от по евтиничкия вариант пак благодарение на nonamed разлика има ще осетиш на високите обороти наема доста по барзо.Забавляваи се . а ако измислиш друга модефикация пиши и аз сам с Д13-ска :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сериозно съм решил да побазикъм карбъратора с един пич дето се занимава само с карбураториимам тука един файл за тунинг на карборатора на немски и работя па въпроса с превода като има резултат ще споделя с колегите с Д13Б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя фаил на нески и аз сам го дал за превод ама много май не се навивам да го ползвам ама пакм да се преведе някой може да го ползва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...