chopper1969 5 #1 Публикувано 16 Декември, 2007 Здравейте фенове, днес ми се случи нещо необяснимо поне за мен с колата. Карам по нанадолнище на 5 скорост без газ, натискам съединителя (без да съм подал газ) и колата изгасна. Включих на скорост, отпуснах съединителя и запали без проблем. Карах я няколко километра, палих, гасих двигателя-нямаше проблем. Когато загасна колата, двигателят беше изтинал-бях отворил парното а при отворено парно загрява много бавно моята колица. Та въпросът ми е на какво може да се дължи това загасване? да поясня-нямам газово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #2 Отговорено 16 Декември, 2007 и на мен се е случвало .не съм търсил причина,отидох до OMV И зареди за 30лева 100 октана .от тогава нема ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 17 Декември, 2007 Не ми се вярва да е от бензина... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #4 Отговорено 17 Декември, 2007 Някакво временно запушване може да е било. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 17 Декември, 2007 Като за начало, ако ти загрява бавно, и изстива двигателя като се спускаш по надолнище, си за смяна на темостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #6 Отговорено 17 Декември, 2007 Загрява бавно само ако ми е пуснато парното, иначе си загрява нормано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
puma_v_London 0 #7 Отговорено 18 Декември, 2007 за термостатче си колега моиота беше същата 35лв и си решаваш проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #8 Отговорено 18 Декември, 2007 (Редактирано) Ми колега, незнам какво да ти кажа. От това което си написал разбирам, че си се спускал с много ниски обороти на мотора.(освен ако не си карал с висока скорост). Та миселта ми е следната. В момента в който си отцепил двигателя, оборотите са му били твърде ниски, за да може ECU-то да ги превъзмогне с подаването на по-богата смес. Особено ако си имал малко бензин в резервоара. От наклона помпата може да не е могла да засмуче достатъчно за целта. Иначе незнам. Редактирано 18 Декември, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 19 Декември, 2007 вобще не го мисли.. случва се чат пат.обикновено е при точно такива странни режими ( "тамън почва да загрява" или "аха да истине")леко късна и не много точна реакция на компютъра, леко замърсено IACV, незнаен бензин и си готов, особено ако са се събрали повече от 1 от тези варианти хич не го мисли ами си карай колата загряла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #10 Отговорено 19 Декември, 2007 Много благодаря за вниманието, няколко дена я карам вече и проблемът не се е повторил(за сега) да чукна на дърво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #11 Отговорено 20 Декември, 2007 и на мен се е случвало .не съм търсил причина,отидох до OMV И зареди за 30лева 100 октана .от тогава нема ядове от кога ги караш тия 30лв 100 октана ? колко ти харчи колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове