Jump to content
dotzula

Акумулатори

Recommended Posts

Здравейте съфорумци,искам да отправа предложение към всеки компетентен по темата. Какво ще кажете да събереме тук информация относно акумулатори, подходящите им амперажи за различните двигатели на различните модели Хонди, клеми, места за закупуване и/или зареждане, подръжка и кой с каквото може да допринесе, та да може модераторите да имат основание да прибават темата в "Технически въпроси / Полезни технически теми / Погледни първо тук" и там да може нуждаещите се да се осведомяват?Е, аз се извинявам, че само поставям въпроса без личен принос на информация, но попадам в графата на "нуждаещите се" :):ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен /d14a7/ си взех 33Ah. Цената /Технопартс/ обаче си беше доста висока.Преди карах европейска кола и този малък акумулатор ме съмняваше, но вече 2 г. е като нов.Май минава през редуктор и затова не ни трябва мощен акумулатор.Едниствения проблем който се яви беше дебелината на клемите - акумулаторът за моя Civic излезе /погрешно/ по техния каталог с тънки клеми, а колата е за дебели, но един акумулаторджия ми сложи 2 втулки и 'заспа'.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само нашите коли са с редуктор на стартера. Аз карам с 44 а.ч. на бош и е малко малък като включа всички консуматори - фарове, вентилатор, музика и халогени и той увисва, но по лошото е, че няма място за по голям а и самият генератор е със слаба мощност, направен точно да зарежда малки акумулатори. При някой от нас се изисква по дълго въртене на стартер около 3 секунди за да се разввърти двигателят добре и тогава се стартира това го определя компютърът. И както знаем, че при минусиви температури заряда в акумулаторът спада драстично двигателя е по стегнат както и маслото така че спорет мен си слагайте поне 55 а.ч. ако има място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Сивиците е от т.нар. японски стандарт с големи нормални клеми. Има такива и на MONBAT 12v45ah.За по-големите батковци са нормални с големи клеми в зависимост от годината и кубатурата и от озвучаването и от осветяването и т.н. но примерно за мойте Акорди 1.8 и 2.0 са по 62ah и обикновенно са с обратен плюс отляво е.За колегите от пловдивско www.dikom-bg.comЕто и още един линк за инфо http://www.monbat.com/articles.php?Article...LanguageCode=bg

Редактирано от dragomirrr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото съм чувал че monbat не са толкова добри , незнам защо , баща ми е с монбат 75Ah и е много доволен , разбира се сложен е на дизеларка . Аз на моята печка сложих Iskra , щото немаше парички , а все пак е 85Ah и струва 170 лв. Но съм много доволен от искричката . Разбира се исках да сложа 100Ah но не се побира.Все пак на нафтата и трябва по голям акомулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите за повечето от Хондите ни са "японски стандарт" - по-тесни и високи, с обратен +. До колкото разбрах тези дни (поне за 6-та генерация) независимо от кубатурата и киловатите дават 44 Аh. Аз си намерих такъв на 3К за 108 лв. на ъгъла на кръстовището на Сливница и Опълченска в посока бул. княгиня Мария Луиза (или към Илиянци). Там точно преди светофара на една метална бутка пише с големи букви АКУМУЛАТОРИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ползвам 3к от 2 години и трябва да ти кажа,4е не са нещо специално,но сам много доволен. Акомулатор4ето е доста добро и държи здраво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че възраждам темата, но ми се налага да си купя акумулатор, а не знам от къде и какви са добрите марки за Хонда Сивик хеч 6-та г.А, и магазините да са от Варна! ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...