Jump to content
Guest Patrik

как се пробва бобина

Recommended Posts

Guest Patrik

Как се пробва бобина дали работи ?И безопасно ли е теста за нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho

Ами колега има два начина, единия като премериш съпротивлението на намотките а другия като и закачиш един кабел и свещ и опреш свещта на маса някъде по купето или двигателя и въртиш на стартеркато е хубаво това да се прави вечерно време за да се види дали не е пробила бобината от някъде, ако е така ще прехвърля искра от корпуса на бобината към делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гореспоменатата тактика май се откача един сензор че може да замине , поне така мисла , утре ще провера но май имаше нещо такова , и при мерене на компресия имаше пак такъв момент...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........другия като и закачиш един кабел и свещ и опреш свещта на маса някъде по купето или двигателя и въртиш на стартеркато е хубаво това да се прави вечерно време за да се види дали не е пробила бобината от някъде, ако е така ще прехвърля искра от корпуса на бобината към делкото.

При заминал комутатор, номера със свеща за тест на бубината със свещ си мисля, че ще няма да мине и няма да хвърли искра на веща. Което означава, че ако нямаш искра от бубината, може да е и комутатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега има два начина, единия като премериш съпротивлението на намотките а другия като и закачиш един кабел и свещ и опреш свещта на маса някъде по купето или двигателя и въртиш на стартеркато е хубаво това да се прави вечерно време за да се види дали не е пробила бобината от някъде, ако е така ще прехвърля искра от корпуса на бобината към делкото.

Да допра ли свеща щото съм чувал че само се доближава не се допира. И ако се допира кво допирам? електрода на свеща ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти щом навиваш свещ на лулата няма какво да допираш. Тя ще си хвърли искра. Ако нямаш свещ и не ти се развива - вкарай в лулата накрайника на някоя отвертка и така го доближи до метал някъде.Само гледай да не държиш лулата/отвертката с ръка, щото ще станеш :cool::P

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

е са вече се обърках :cool:Единият казва със свещ другия с отверка ? На кого да вярвам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би ще е полезно да споделиш защо точно си мислиш че можеш да имаш проблем в бобината. какъв проблем имаш с колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Това е начина според дебелите книги :cool: Мериш с мултимер на показаните терминали. Ако нещо не ти е ясно питай. Взето е от ръководство за CRX, не знам дали съпротивлението е като на другите модели, но би трябвало да е така, поне за D серията.

Редактирано от wierdo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...