Jump to content

Recommended Posts

Здравейте!Преди да ми кажете: "Има много такива теми тук. Прочети ги!", ще ви информирам, че вече ги прочетох и поради това, че срещнах доста противоречия в тях, позволявам си да отворя поредната нова такава.Така, ситуацията: паркирах си колата, нямаше никакви проблеми. Седя 3 дена без да я паля и на 4-тия се качвам врътвам ключа, стартерът се завърта, сякаш нещо припалва (като да изгарят някакви остатъци от бензин някъде си), но двигателят така и не запалва напълно. Опитвам пак и този път въобще нищо не припалва, само стартерът си върти шумно и нищо. Така го помъчих няколко пъти, по повечко (след като прочетох вече публикуваните теми, разбрах, че не е било хубаво да го правя, но...) и нищо.Преди: палеше от първия път на 2-3 оборот, макар и да се получаваше нещо като избухване, в смисъл, че стартерът си завърта, има леко замисляне и изведнъж избухва в малко неравномерна работа на двигателя.Може и да не обясних много добре, но се надявам някой да помогне.Малко отговори, преди въпросите:1) Като завъртя ключа, изчаквам ECU-то да светне и угасне и се чува помпата как зароботва и после цъква;2) Не съм сменял свещи, кабели, капачки и т.н., откакто съм купил Хондето - 2,5 години. Преди това - не знам;3) Маслото не е сменяно от 11 200 км. Тъкмо мислех да го правя и не мога да я подкарам;4) "Синята мълния" е CIVIC d15b2, hatch, 92 год.;5) Според един интернет тест, това, че се чува помпа, свети-гасне ECU-то и т.н., значи, че релето работи и проблемът сигурно е някъде по запалването (свещи, кабели, капачка), или помпата, ама и помпата я чувам, а, доколкото знам, и да не работят всички свещи, пак би трябвало да запали, или...Благодаря на всички за отговорите!Помогнете да изкараме звяра от бокса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Прегледай свещите и капачката, при положение че не са сменяни, ако са наред отиваш към бобина или комутатор ,също така прегледай и бензиновия филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата AMD плюс това че може да си заредил с кофти бензин и нещо да се е "запушило".Ако не е нищо от изброените от него наща,пробвай с добавка за вода в бензина.Пиши какво е станало

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Колегите са прави прегледай свещи и т.н!Няма начин да запалиш без да ти работят свещите:PИзбухването и неравномерната работа ме навеждат на мисълта,че може да имаш проблем с аванса... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kid Android

Благодаря, Honda warriors!В събота запретвам ръкави. Надявам се да спра до свещите :cool:)Вярно е, че налях от друга бензиностанция, но, все пак, беше Shell (по принцип е OMV). Вярно е, че и аз си мислех отдавна за аванса, ама миналата година майсторът каза, че нищо му няма и аз така си карам.Ако някой друг се сети нещо друго...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Колега, това че помпата ти тръгва и чек-лампата изгасва, не значи че главното реле е здраво. При мен ставаше точно така както при теб и се оказа точно от релето проблема, свалих го, презапоих всички спойки с нов калай въпреки че не се виждаше никъде слаба спойка, и нямам проблем от тогава (да чукна на дърво) Успех :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си един бърз тест. :) Провери дали стига ток до свещите. Най-лесно ще стане, ако имаш излишна свещ. Вадиш някоя от лулите, слагаш и свещта и пробваш да запалиш. Ако на свещта няма ток (искра) - вероятно е бобина или комутатор. Случи ми се преди месец и половина... А ако има искра развий леко тръбичката на регулатора за налягането на бензина да провериш дали стига бензин до него. Ако и бензин има... лошо... дано не е това, което ми се случи преди 3 седмици... Ангренажа ми прескочи 8 зъба. Слава богу - случи се на място и нямаше поражения... минах само с пълен комплект ролки и ремъци. :huh::):dry: Стискам ти палци да не е това. Има и други варианти разбира се... реле, капачка..., зацапани свещи... знам ли...Гледам, че със смяната на маслото си малко немарлив... дано не си постъпил така и с ремъците...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава работа! Извинявам се на колегата 4е му се натрисам в темата ама и аз по сащия повод.Няколко месеца бях без бенз. помпа и днес сложих нова смених и бенз. филтара И КРАЙ ре4е 4е няма да пали и тва е (на газ няма проблеми вси4ко е 6) А по едно време запали но като подам газ и гасне или пък помпя като на москви4 за да работи ито на над 2000об и като угасне пак зор. Може ли да са дюзи4ките на моно инжекцията при4ина за тази гадория????? колата ми е д15б2. БЛАГОДАРЯ предварително и пак се извинявам на колегата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Благодаря на всички за отговорите!Това, което разбрах до момента: няма ток при свещите, грам искра не излиза. Явно трябва да се насоча към релето и бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Като завъртя ключа, изчаквам ECU-то да светне и угасне и се чува помпата как зароботва и после цъква;По това описание ми се струва, че релето е ОК, ако все пак го сваляш прегледай го за студени спойки и ги презапои.Насочи се към делкото проблема ще е там :) бобината или комутатора са заминали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
HELPчеи аз имах подобен проблем, така че ако съм ти е от полза темичката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lamerko

Без да съм чел мненията на колегите 99 % ти казвам, че е бобина. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел , този уикенд опражи ли я :?:Dкато въртиш след първия неуспешен опит , когато само си върти - чек лампичката свети ли?или си гасне и си седи така както си трябва...моята правеше така , но чек лампичката ми светеше...мен лично на реле ми мяза тая работа при условие че върти и се опитва да запали първия път...нали първия път тръгва да пали винаги и после следщите опити само върти, така ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

станаха много темите с проблемно палене тази зима :Dмнения много, решения много ... дано колегата когато оправи проблема да напише от какво е било при мен беше прецакана дистрибуторна капачка която беше на път да ми прецака и бобината ... усетих се навреме при други е релетопри трети комутатор ...ПП: втора D15-ка карам и на двете им се прецака дистрибуторната капачка ...

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че и аз ще се намеся но на мен ми се случи също само дето първия път пали работи си нормално даже перфектно и след секунди гасне и пак и пак и пак ;(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Още не съм я оправил Хонделата, тъй като нямах време, но направих тестовете със светодиода и се оказа, че комутаторът е наред (диодът мига), така че проблемът ще е бобината (макар че още не съм тествал дистрибуторната капачка). Някой да знае къде мога да намеря по-евтина, но вършеща работа бобина?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lamerko

Айде бе пич още ли не си я подкарал колата заради една бобина. Иди в Euro 07 си купе една. Аз от там си купих за 70 лв ако не се лъжа. За три мин я сменяш и лапиш от раз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе пич още ли не си я подкарал колата заради една бобина. Иди в Euro 07 си купе една. Аз от там си купих за 70 лв ако не се лъжа. За три мин я сменяш и лапиш от раз.

А и аз от там си купих бобина ама за 1,5 пъти по евтина и работи перфектно.Колега тичай за бобина и карай.Но трябва да смениш консумативите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички консумативи - ролки, ремъци, масло, филтър?

Айде бе пич още ли не си я подкарал колата заради една бобина. Иди в Euro 07 си купе една. Аз от там си купих за 70 лв ако не се лъжа. За три мин я сменяш и лапиш от раз.

А и аз от там си купих бобина ама за 1,5 пъти по евтина и работи перфектно.Колега тичай за бобина и карай.Но трябва да смениш консумативите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изобщо пали ли или не.... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3-4 дена правихме на едно приятелче Д15Б7-то, същите симптоми с изключение на това, че му угасна в движение - просто след това не запали. След смяна на бобината - всичко си дойде на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...