Jump to content
Guest PETRAKOV

МОНТАЖ НА КЛАПАН СЛЕД КОЛЕКТОРНИТЕ ТРАБИ

Recommended Posts

Guest PETRAKOV

един приятел ми подхвърли идеята за монтаж на клапан то4но след колекторните тръби-там кътедо ауспуха се саединява с тах които да се отваря ръ4но когато е нужно и да запу6ва ауспуха за да може газовете да излизат директно след колекторите това 6тяло да вдигне конете-та мисля да се допитам до вас -по опитните какво мислите за тая 6туротия възможно ли е това,възможно ли е тоя клапан наистина да вдигне мо6тноста (а за звука ми е ясно хахаха 6те вдигна мъртвите от гробовете но не ми пука :cool: ) благодаря предварително за мненията ви 6те взема вси4ки предвид за6тото ако става..... :lol: :lol: :P;) пс КАРАМ СИВИК 1995 Д13

Редактирано от PETRAKOV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто мнение е бодни едни спортни колектори и генерация ,по голям ефект ми се струва ще има :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен че ще бучиш ужасно се съмнявам да има друг ефект...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако наистина искаш да звучиш като драгсер - ОКно иначе не е от най-гениалните идеи по няколко причини. Изпускателната система създава нещо като "тяга" и помага на прясната смес да навлезе в цилиндъра. Този ефект ще изчезне. Карбураторите са по-уязвими от отпушена изпускателна система и не трябва да те учудва ако колата спре да върви както е вървяла досега. За съжаление не мога подробно да ти обясня защо :-/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не говорим ако те спре ст. лейтенант Ушев докато безгрижно си отворил клапана какво ще стане. м/у другото звука е ужасен. аз съм го изпитвал по неволя тоя ефект. карах една четириока голфара двойка и в едни дупки ми се скъса (наблягам на СКЪСА, не откачи, извади) колекторната тръба отдолу и всичко назад се поизкърти малко. свалихме най-опасните висящи участъци, на няколко места го вързахме с българско инжинерно влакно (тел) и продължихме. еее, звука беше ужасен. вътре не можеше да се трае. колата се тресеше от звука само. целия под подскачаше. пък понеже педала за газта нещо му имаше и се връщаше малко бавно, та на сменянето на предавки така мощно изреваваше че имах чувството че съм карал на 15 хиляди оборота до сега и превключвам преди завоя на финалната права на пистата в монако. тъпо е, а повишаване на мощността не усетих, не че то изобщо има как да я усетиш, то ако подадеш повече газ и звука ще разцепи колата на две през средата по дължина ... да не говорим колко неудобно ше е да се навираш под колата и да отваряш и затваряш тоя клапан и то точно сега в тоя мокрия сезон. ;) слагай спортни колектори, тва е истината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не говорим ако те спре ст. лейтенант Ушев докато безгрижно си отворил клапана какво ще стане. м/у другото звука е ужасен. аз съм го изпитвал по неволя тоя ефект. карах една четириока голфара двойка и в едни дупки ми се скъса (наблягам на СКЪСА, не откачи, извади) колекторната тръба отдолу и всичко назад се поизкърти малко. свалихме най-опасните висящи участъци, на няколко места го вързахме с българско инжинерно влакно (тел) и продължихме. еее, звука беше ужасен. вътре не можеше да се трае. колата се тресеше от звука само. целия под подскачаше. пък понеже педала за газта нещо му имаше и се връщаше малко бавно, та на сменянето на предавки така мощно изреваваше че имах чувството че съм карал на 15 хиляди оборота до сега и превключвам преди завоя на финалната права на пистата в монако. тъпо е, а повишаване на мощността не усетих, не че то изобщо има как да я усетиш, то ако подадеш повече газ и звука ще разцепи колата на две през средата по дължина ... да не говорим колко неудобно ше е да се навираш под колата и да отваряш и затваряш тоя клапан и то точно сега в тоя мокрия сезон. :thumbs1: слагай спортни колектори, тва е истината.

я кажи не6то пове4е за тези спортни колектори къде мога да намеря такива и на каква цена и каква е ползата от тях ина4е за въпросами за клапана си знех 4е 6а е тъпо ама все пак да питам :book: Редактирано от PETRAKOV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2146 - ето ти конкретно по въпроса.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7390 - а тая цялата тема няма да е лошо да я прегледаш :thumbs1:http://pmconsult-bg.com/ - цени и други полезни неща, тук Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво ще стане, ако се сложи клапата преди крайното гърне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net е напълно прав.На колкото и коли да съм имал (4), пробие ли се или почне ли да изпуска от някъде работата се осира взверски.Първо се почва че едвам вдига оборот, по скоро само "пърди". Пада му мощноста, поне според мен в пъти. При здарва изпускателна система(заводска) двигателя е доста по-пъргав и има повече вътък. Можеби, защото брамчи ти се струва че варви, но ти се струва само.В същност само "пърди". :P Можеби работата със спортни гърнета е друга, но на обикновен двигател ме съмнява. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагаш един дросел със жило към купето и си готов, пестиш $150 :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slavianko

Ще има ефект да. Прави се при коли които се ползват и за драг и за собственни нужди. Като си джъткаш из града си караш нормално. Като излезеш някъде да се гониш с някой си отваряш клапата и да ти излизат газовете директно без много много задръжки. Проблема обаче е че все пак трябва да искараш някоя траба настрани да излизат малко изгорелите газове и да не влизат в коша при мотора. Иначе си смени най добре някой спортни колектори с равни дължини на рънарите и накаква разтоварена генерация до и плюс крайното гърне и ще останеш доволен :unsure: На БМВ-то съм със спортни колектори от М3 и да ви кажа има доста разлика. Сега карам хондата от два дена и тепърва ще почвам с ъпгрейдите но това ще е едно от първите неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...