rusiq_81 25 #1 Публикувано 22 Ноември, 2007 То се бива сектанщина ама това на нищо не прилича http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t...85&start=60 направо аман вече Излизам с факти и не ни не някой може ли да ми обясни аджеба кое е по бързо ВТИ или ГСИ понеже аз лично никога не съм падал от ГСИ и за мен тва са една идея по бавни коли но за някои са по бързи.Заводските характеристики навсякъде дават ВТИ по бързо на какъв език да говоря вече анам,отказвам се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #2 Отговорено 22 Ноември, 2007 Кой и къде е падал с ВТИ хеч от ГСИ че се говорят тези глупости по форумите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 22 Ноември, 2007 Ами случвало се е мисля, на Калояново ли беше ли къде. Един пич, КОБРА ли се пишеше к'во беше... Ама се случва, какво. Даже може да са по-бързи, к'во Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest rusiq_81 #4 Отговорено 22 Ноември, 2007 Леле вече и S2000 вкараха под ножа ааааа тия астри са много бързи явно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #5 Отговорено 22 Ноември, 2007 Кой и къде е падал с ВТИ хеч от ГСИ че се говорят тези глупости по форумите?Aми ако се е случило има едно нещо което се казва смяна на сегменти и ако стоково ВТИ падне от стоково ГСИ значи от ВТИто е останало един добър спомен от един наистина уникален мотор п.п Благодаря за подкрепата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #6 Отговорено 23 Ноември, 2007 Айде стига сте ровчили, паднало ВТИ-то от Астрата и кво?, голяма работаАко става въпрос за Астрата от Калояново - ами върви си колата много прилично, а и пича кара много добре, защото си караше идеално и на дъжда и на сухотоНе искам да вкарвам повече коментари, защото тук по форумите (както стана и в нашият с един потребител) , всички се заяждате,дрънчите и кво ли още не, а после ние ходиме с тези хора на състезания и трябва да им обесняваме , кой,как и защо!Сега ако темата тръгне за 1 ден с повече от 2-3 страници, да не се чудите защо е затворена после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #7 Отговорено 23 Ноември, 2007 rusiq_81, дай телефон да се уговорим за гонка, аз сьм с C20XE, от Ст. Загора сьм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #8 Отговорено 23 Ноември, 2007 Само незнам що се палите толкова. Тая така, оная онака ... ми хубу. Я дайте 2 бройки и от двете, напълно сток на по 5000-10000км, на някой професионален пилот - да каже на The Stick ... Да ги повърти по пистата и тогава да се види, аджеба някаква разлика, прилика и т.н. Отделно все виртуални, тая в тоя каталог толкова в ония повече .... Все тая баси! А иначе Stonez човече, вземи мръдни до Калояново тая неделя, ако можеш, да се видим, хем ще позяпаме Италианското! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #9 Отговорено 23 Ноември, 2007 (Редактирано) Колега stonez знам за тоята астра че е с много доработки върви доста,всички знаем че гонките зависят от хиляди фактори и най вече кой какво е човъркал по колата си.Аз се дразня от това че във всички каталози дават по добри характеристики за ВТИто това е.Разликата е минимално но така го дават Иначе за спорта както и да се запознаем понеже твоята астра е според мен най добрата в Стара Загора ще се пуснем нп а който падне после черпи 0888401577 Редактирано 23 Ноември, 2007 от rusiq_81 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #10 Отговорено 23 Ноември, 2007 И аз съм съгласен че по каталозите ги дават горе-долу равностойни, обаче според мен под внимание трабва да се вземат две основни разлики:1. GSI е доста по евтина и достъпна от VTI. Говоря и като цена и като разпространеност.2. Мисля че наи важната разлика все пак си е двигателя: Хондата е само 1.6л срешу 2.0л за Опела При почти равни конски сили и вървенето им е на кантар(говоря за чистия вариант на колите). Този факт често в тези спорове "кой е по-по-най" не се взима под внимание, обаче нали се сещате че двулитровия форсиран двигател на хонда е 200 коня(240 при Ес2000). Не е ли по добре да се прави сравнения на Х20СЕ Астра с Интегра Тайп Ар-1.8-195 или Сивик Тайп Ар-2.0-200. И тук сигурно ще се каже : "Е да ама те са по 195-200 коня" Винаги когато има преимущство на едната от спорещите страни, същтата не го взима под внимание.Не знам де, тва си е мое мнение. Не задължавам никго с него.Важното е мир и спорт да има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #11 Отговорено 23 Ноември, 2007 Ей много бяга това VTi, или пьк мойта не вьрви Сгонихме се с момчето.Равносметката е четири старта, четири победи за него, с една кола разлика . Добре че нямаше видео Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #12 Отговорено 23 Ноември, 2007 Ей много бяга това VTi, или пьк мойта не вьрви Сгонихме се с момчето.Равносметката е четири старта, четири победи за него, с една кола разлика . Добре че нямаше видео Най важното е че си направихме шоу и се запознахме Астрата също се представи достойно и дава доста зор наистина е вървежна и не се съмнявай в нея.Остава сега да почерпиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 23 Ноември, 2007 (Редактирано) Ей много бяга това VTi, или пьк мойта не вьрви Сгонихме се с момчето.Равносметката е четири старта, четири победи за него, с една кола разлика . Добре че нямаше видео ..ся да не вземат да те изключат от Опел клуба щото им разваляш имиджа на непобедими Редактирано 23 Ноември, 2007 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #14 Отговорено 23 Ноември, 2007 Ей много бяга това VTi, или пьк мойта не вьрви Сгонихме се с момчето.Равносметката е четири старта, четири победи за него, с една кола разлика . Добре че нямаше видео Ето на него му стискам ръката, за това че мъжки стъпи тук и с все това, че знае какви сме хапливци и сектанти си каза! Колега, като минавам самичък някой ден след нова година през стара загора ще ти звънна да ти стисна ръката, честно. А колкото до вървежа... честно казано бях свикнал GSI да маже VTi, може би се е намерила читава бройка от наша страна. Браво колега, спортсменски сте уредили и приемате нещата.А ти колега Еди Ведър - недей така де, защо така със заяждане виж колко е пич човека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 23 Ноември, 2007 Ами не са в класа на ВЕКТРА .Црх и цивик са две прости колички,каде ги мериш с такава напреднала технология като ОПЕЛ .Аз ако сам на теб :Kill myself: 6те изчакам до пролет вектрата да се олекоти :Sleeze: и 6те им покажа орела на какво е способен :Champ:това е последния пост от тунинг форума отдавна не съм се смял така .... бахти темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #16 Отговорено 23 Ноември, 2007 аз на колегата Stonez колата съм я виждал на снимка с още една друга и един прелюд до нея и още тогава казах,че колата е много добре направена грабва окото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stan4o #17 Отговорено 24 Ноември, 2007 рук не съм компетентен.... оно неква сериозна тема се е подхваналасамо капацитети и форумни рейсъри знаят аз ко иде реча каде е "длъжника на форума"- грйн уотър/водораслото му викат/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #18 Отговорено 24 Ноември, 2007 рук не съм компетентен.... оно неква сериозна тема се е подхваналасамо капацитети и форумни рейсъри знаят аз ко иде реча каде е "длъжника на форума"- грйн уотър/водораслото му викат/ :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове