Jump to content
dimy

Accord Coupe Vs Civic Coupe

Recommended Posts

Акорда е 6-та генерация май (2000г), а сивиката е 7-ма генерация (от2001г)във форума знам , че има няколко такива акорда и ще помоля за мнение , сивици незнам дали има но се колебая между 2-те акорда ми се видя страшно удобен и с доста екстри от пред е по широк макар да е 4 местен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по добре Civic , щом се 4удиш :lol: явно не е за теб Accord пък и както казваш е 4 местен ..по тази логика другата да ли е 3 местна ;) ..а и без това ще станат много тука тези акордеони :dry: Нищо ли4но само се пошегувах ..но според мен колега няма сравнение м/у двете, общото е 4е са Honda разбира се .Аз специално на Civic нама да се ка4а ..всеки си има индивидуални особености и изискванния .Така 4е една кола или те грабва и е Твоята Кола ..или въобше не я мисли пове4е . :dj: ...аз съм пристрастен пове4ето знаят :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Сивик 2001г. английско производство с двигател 1,6 VTEC. Взех я миналата седмица и засега върви много добре. Имам климатроник, ABS, ел. стъкла, подгряване на огледалата, задна чистачка, регулиране на седалката по височина............и още доста дребни неща които ме карат да изпитвам удоволствие докато карам тази кола. В момента я засичам колко харчи- досега съм минал около 400км, което означава около 10 на 100, само градско каране (очаквах да е по-малко :lol: ).Имам само няколко забележки:1. Превключването на скоростите става малко "дървено", а понякога за да включа Първа ми отнема доста ръчкане.2. Педала на газта е доста твърд3. Засега май само това е .Успех с избора :dry:Забравих да спомена като предимство че колата е с 5 врати.

Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как няма да те грабне бе човеко.То не е кола а Изруддд!Аз между другото имам мерак да се кача на един Сивик за една седмица и после да се върна на Акорда за да усетя чувството.Само тогава преценката ще е актуална.Може някой,който има и двете да каже.Във форума има доста такива хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още ли продаваш купето колега?

да

Ами как няма да те грабне бе човеко.То не е кола а Изруддд!Аз между другото имам мерак да се кача на един Сивик за една седмица и после да се върна на Акорда за да усетя чувството.Само тогава преценката ще е актуална.Може някой,който има и двете да каже.Във форума има доста такива хора.

ами акорди има ма сивик 7-ма купе няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки автомобил е перфектен за определен потребител.

За баща ми това е Лада 2103 (1500). Когато има технически проблем, вади 10 лева за чарк и още 10 за майстора и проблемът е решен... Не го е оставяла на пътя от 30+ години, а иаз я ползвам за off-road цели през реки и планини, дори 1-2 пъти в годината я шпоря със 140 по магистралата.

 

Трябва да прецениш за себе си - започни от това за какво ще ползваш колата.

Акордът е по-подходящ за дълги пътувания по магистрала, а Сивикът е по-удобен за паркиране и маневри в града.

Много зависи и кой модел ще си вземеш - казват, че Акорд 1.6 са тромави, но пък са по-евтини...

 

Най-добре е да пробваш автомобил като този, за който се чудиш - в случая - и двата. Аз избрах Акорд без да изпробвам и не искам да хленча, но често си удрям главата в тавана - да ми напомня, че е трябвало да си избера кола с по-високо купе... Всичко друго, обаче, ми харесва и не съжалявам!

 

Казват, че българинът най-много се страхува да не настине и да не се мине.

За да не се разочароваш, не бързай да се очароваш. Погледни реалноста в очите, за да имаш реалистични очаквания. Например, Акордът е кола от среден клас и не може да предложи луксът на по-горния клас, но пък и цената й също е по-ниска.

 

Имай предвид, че купуваш кола на старо и не можеш да очакваш да няма драскотина, скрит дефект, да не скърца и пр.

 

Няма как да платиш за бира, а да пиеш шампанско ;-)

 

Във форума има много ценни идеи как да смегчим падането, когато си купувме кола на старо - прочети ги!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^не разбра ли какво се опитват да ти кажат хората отгоре?Сивик си е Сивик и винаги ще си остане това.А Акорд-а винаги ще е Акорд.купи си Сивик 7-ма купе щом няма такава друга засега,но като се появи още една какво ще правиш?надявам се няма да си режеш вените....между двете коли не може да има никакво сравнение.това че засега няма такива Сивици не е важно.то преди въобще нямаше хонди и сивици по улиците,а я се огледай сега....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Staykov

Акорда ,с кой мотор ще бъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо - невиждам как ще плащам бира пък ще пия шампанско при положение , че цените са еднакви и на 2 -те та сивика даже е и по скъп

 

prelude - аз не взимам сивика , че е рядка ,а имах предвид ,че няма каде да я покарам да я видя какво преставлява \ясно ми е че най добре ще разбера като покарам\ , за разлика от акорда , най вече ме интересува здравината на колата и какви са очакваните дефекти каго изключим рейките

 

ясно ми е че акорда не набира като сивика и е близо 1400 кг и гори повече , но за сметка на тва е доста по конфортен - сръвнявам го с моя

 

 

и ако бяхте погледнали акорд купе 2000г има само 2 двигателя 2.0 и 3.0 предполагасе че 3.0 е акцизен и рядак занчи съм се спрял на 2.0 147 коня едновалов втек

Редактирано от dimy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо - невиждам как ще плащам бира пък ще пия шампанско при положение , че цените са еднакви и на 2 -те та сивика даже е и по скъп

 

prelude - аз не взимам сивика , че е рядка ,а имах предвид ,че няма каде да я покарам да я видя какво преставлява \ясно ми е че най добре ще разбера като покарам\ , за разлика от акорда , най вече ме интересува здравината на колата и какви са очакваните дефекти каго изключим рейките

 

ясно ми е че акорда не набира като сивика и е близо 1400 кг и гори повече , но за сметка на тва е доста по конфортен - сръвнявам го с моя

 

 

и ако бяхте погледнали акорд купе 2000г има само 2 двигателя 2.0 и 3.0 предполагасе че 3.0 е акцизен и рядак занчи съм се спрял на 2.0 147 коня едновалов втек

много се заблуждаваш за вурвежа на Акорд-а,повярвай ми.незнам какво сте се възхитили токова на тия сивиц-и,но това не е барза кола.може да е пъргава на ниските предавки,но даже и това е спорно ако застане до акорд-а.а качиш ли се на акорд или прелюд-никога,ама никога няма да си помислиш даже и за секунда за който и да е сивик.вие хората сас сивици-те ми приличате малко на хората във филма Матрицата.живеете в някаква голяма заблуда и илюзия:lol:

един път обаче да вкусите от реалността и ви става ясно за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм от хората дето робуват на даден модел сменил съм няколко коли, дори се бях засилил да вземам селика не хонда ма като се качих доста се разочаровах :lol: , акорда го видях вчера и ме грабна , като седнах в него страшно удобна кола ( малко не се вижда предницата)за мойта сивика не бих казал , че е удобна за дълго , че ме боли кръста , колкото и абсурдно да звучи най -удобно ми е било в Фронтера ДБ за един ден съм ходил от боровеч до златните и обратно без грам умора.общо взето от колата искъм да е стабилна да има мощност при по ниска скорост , че кадето карам са къси прави за изпреварване , разхода не ме интересува толкова , и да предлага някаква сигорност , че от тея камикадзета по улиците , а и можеби най важното да е проходима при зимни условия , акорда е предно нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да акорда е с предно и си е доста стабилен и кефещ автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам някои хора, които притежават Акорд и Сивик в своя автопарк, да се изказват...Нека да кажат какви са разликите. И тогава ще решиш.П.С. Мое лично мнение е да се мяткаш на Акорда и повече да не питаш никой :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд :dunno: , а за това как набира хич да не те тревожи - никоой досега от колегите май не се е ревал, че не върви.А и от собствен опит ти казвам. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е голяма мания,много комфорт и много върви.Сивика компактен и също много голяма бегачка, затова ги притежавам и двата.Няма да сбъркаш каквото и да си купиш.Аз също имах дилема като твоята,парите са едни и същи и за двата модела,според мен с Акорда получаваш малко повече.Чаках 5 месеца да се появи в обявите моята хонда и накрая търпението ми се възнагради с рядко хубав екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На парите на Акорд 99+ не е ли по-добрия избор ако ще е Сивик да е VTi? Нали в крайна сметка това е и наи-голямата разлика - динамиката. Разликата в класовете е ясна: не можеш да очакваш от Сивик да е комфортен като Акорд(особено на дълъг път), и обратно не можеш да очакваш Акорда да е пъргав като Сивика(особено в града).П.С. :dunno: То и аз събирам някви пари тука, подобни на такава сума и честно казано въпроса за мен е това: Като ги събера паритена кое да заложа? На тръпката и страстта на 1.6-160 DOCH VTEC на VTi-то или на престижа, комфорта и практичността на Акорд 99+ 2.0-147. Еми не съм си отговорил още :angry:

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimy

ми вти няма купе( евро версия) , а аз искам купе , хеч 3 врати ми е малка пък ще е и 6-та не 7-ма генерация --------------------------------------------------------благодаря за мненията спрях се на акорда айде купувайте ми сивика да се кача на акорда :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога, да ти кажа, че имах възможност да видя Акорда на Спрайта, как върви и особено, как изпреварва :dunno: ! Ама, никога, никога не бих се замислил кое да избера :angry:!!! Акорда купе е решението, според мен :bye: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления колега! Мисля че си направил по добрия избор. Успех с продажбата и отново успех с последващата покупка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм тръгнал на състезание :P , действително няма място за сравнение между сивик хеч и акорд купе , но от друга страна сивик 7- ма купе 127 коня и акорд 6-та купе 147 коня са доста близки като размери , почти еднакви цени , дори близки като ускорение 0-100, но пък акорда е по луксозен и с повече екстри вътре , а е и доста по тежък което ме кара да мисля че е и по стабилен - за сметка на това повече гори и са му по скъпи таксите ;-) п.с. тайп Р за около 15 бона неможе да се намери вси още

Редактирано от dimy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм тръгнал на състезание :P , действително няма място за сравнение между сивик хеч и акорд купе , но от друга страна сивик 7- ма купе 127 коня и акорд 6-та купе 147 коня са доста близки като размери , почти еднакви цени , дори близки като ускорение 0-100, но пък акорда е по луксозен и с повече екстри вътре , а е и доста по тежък което ме кара да мисля че е и по стабилен - за сметка на това повече гори и са му по скъпи таксите ;-) п.с. тайп Р за около 15 бона неможе да се намери вси още

вземай акорда без да мислиш , това 0-100 го има само от светофар до светофар ... миниш ли 100 и бързо ще забравиш за сивика :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Много готини и правилни мнения ,но и аз да отбележа още нещо:Най важното според мен е като си вътре в колата и да ти се пълни душата,да ти е густо,да си кажеш: това е колата за мен и най важното:МОГА да си я позволя! :cool: Другите мнения след като я купя не ме интересуват.Щом ти е густо с колата и трабант да е ти е густо........точка.Ето за мен примерно COUPE си е coupe!!! За друг е все тая и така хиляди хора ,хиляди мнения ,вкусове и теории- за това има много видове коли и марки :P A accord ili civic всеки да си преценя не само според густото а и паричните потоци! :fun: Нека не забравяме че густото струва пари!Абе звучи малко несериозно но трябва да усетите за какво говоря :beer::P:P:P

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам характеристиките, долу-горе еднакви резултати ще дават и Сивика ще е по-пъргав според мен...не ми се сърдете, само че тоя Акорд купе много грозен отзад... иначе отпред и вътре наистина ми харесва, обаче една кола не ми ли харесва отвсякъде....а Сивик купе 7 е една от любимите ми коли, вярно че вътре маалко е по-постно, но си има всичко нужно :Pи да отбележа - това си е мое мнение, всеки има право на собствено :Pтази е с фейлифта, но все там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно акорда е много повече кола от сивика, за това спор нямано повечето кола си има и по-висока цена. Не на последно място е разхода. Никой не го спомена, но по мои сметки за всичките коли, които съм имал до сега, съм платил повече за гориво отколкото за самата кола. А акорда за да върви колкото сивика (поне направо) е с по-голям двигател, което още повече увеличава разходаЗа частите няма да коментирам, там всичко е условно.Но най-голямата цена на масата е 'пъргавината' и то не само ускорението на права. Смело мога да твърдя, че със акорд поне със някакво близко до серийното окачване, удоволствие по завоите не съществува. Не че не може да завива, държи си стабилно завоя. Може би дори по-стабилно от сивика, по-рядко ще те изненада задницата. Но като цяло колкото е мъчение със сивика на дълъг път, толкова е мъчение с акорда по завои.също и компактния размер има предимства, в градско каране, при паркиране, че дори и при изпреварванемежду другото този сивик не бих го взел, с макферсъни е отпред :plane: а и задното му мултилинк окачване също не ме очарова с нищо (специално във 5вратата версия). За 1.7 двигателя също не съм чувал много добри отзиви, водят го най-неудачния D блокДокато акорда е със истинско окачване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смело мога да твърдя, че със акорд поне със някакво близко до серийното окачване, удоволствие по завоите не съществува. Не че не може да завива, държи си стабилно завоя. Може би дори по-стабилно от сивика, по-рядко ще те изненада задницата. Но като цяло колкото е мъчение със сивика на дълъг път, толкова е мъчение с акорда по завои.

Не е сериозно това, откъдето и да погледнеш.Предната ми кола беше Прелюд 3г 4ws и имам достатъчно добра база за сравнение за това коя кола как се държи в завой.Не подценявай Акорда / говоря конкретно за купето / !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смело мога да твърдя, че със акорд поне със някакво близко до сер%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо с акорда да е кофти по завой ??? такава тежка кола би трябвало да е доста стъбирна , Най вече колата ще я карам София-Боровец мисля , че повечето колеги знаят пътя какво преставлява .разхода за сега не ме притеснява ,че ще ми гори 10лв повече от сивика на 100км при пробега който изминавам на година.найстина и аз не съм очарован от задницата и , ма неможе всичко да е перфектно , относно че е 4 месна се пак не съм такси да товаря сумати народ :plane: искъм надежна кола удобна за път по завой и стъбилна на сняг , и да е пъргава при изпреварване от 50-60км в час

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен именно задницата на акорда ми харесва най-много. даже трябва да ти кажа, че тя е едно ат най-характерните неща на колата ми. :( Стабилността на акорда е малко под въпрос. колата е сравнително висока, но доста стабилна все пак. С по-нископрофилни гуми и късо окачване обаче акордът ще е незаменим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а качиш ли се на акорд или прелюд-никога,ама никога няма да си помислиш даже и за секунда за който и да е сивик.вие хората сас сивици-те ми приличате малко на хората във филма Матрицата.живеете в някаква голяма заблуда и илюзия:)един път обаче да вкусите от реалността и ви става ясно за какво иде реч.

напълно ли си сигурен в думите си? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а качиш ли се на акорд или прелюд-никога,ама никога няма да си помислиш даже и за секунда за който и да е сивик.вие хората сас сивици-те ми приличате малко на хората във филма Матрицата.живеете в някаква голяма заблуда и илюзия;)един път обаче да вкусите от реалността и ви става ясно за какво иде реч.

напълно ли си сигурен в думите си? :D
да,сигурен съм.защо-не си ли съгласен?виж хората,които са били в двата лагера какво казват по въпроса,росто ей така- за справка. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Аз съм и в двата лагера - карам сивик 5ген и акорд купе 6ген. При целия комфорт на тролея, всеки път като си се кача обратно в сивика, изпитвам огромно облекчение и ми е далеч по-кеф да си го карам него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм и в двата лагера - карам сивик 5ген и акорд купе 6ген. При целия комфорт на тролея, всеки път като си се кача обратно в сивика, изпитвам огромно облекчение и ми е далеч по-кеф да си го карам него.

еее,Victor-e,ти изпорти работата нещо:Dсигурно защото не си отделил достатъчно време на Акорд-а.по принцип съм от хората,които обичат навиците си и с тях се чувствам най-добре.да не ти е станал навик сивик-а просто?между другото имам едни твои накладки при мен-какво ще им е бъдещето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм и в двата лагера - карам сивик 5ген и акорд купе 6ген. При целия комфорт на тролея, всеки път като си се кача обратно в сивика, изпитвам огромно облекчение и ми е далеч по-кеф да си го карам него.

Аве в кю-то друга песничка пееше, ама айде........ :guns: Няма спор, сивика си е много добър автомобил за класа си, все-още съм възхитен от качествата на тази кола и нямам и намерение да я продавам........но класата на гондолата си казва думата - страхотна е !!!Докато при сивика нямам желание да го продавам, то при акорда ми идва мерака да си купя още един :o Дано това обрисува картинката по-ясно :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм и в двата лагера - карам сивик 5ген и акорд купе 6ген. При целия комфорт на тролея, всеки път като си се кача обратно в сивика, изпитвам огромно облекчение и ми е далеч по-кеф да си го карам него.

:):) като стана на годините на спрайта или майна-та, може и аз да мина в отбора на гондолите, но за сега оставам в категория "Оса". (макар, че автомобила, с който разполагам за момента не е точно в тази група :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е Сивик ! По-лек => По-бърз. Е зависи си от двигателя, но за всеки случай и е по-евтин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Моето мнение е Сивик ! По-лек => По-бърз. Е зависи си от двигателя, но за всеки случай и е по-евтин :)

Trabant - 550кг => е най-бързия , и за 150 лв вземаш цял :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimy

бе ще си взема акорд , само да си разкарам сивиката ;-)айде заключвайте темата , че изби на спам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

(макар, че автомобила, с който разполагам за момента не е точно в тази група :) )

Мда, в категория Автобус е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, в категория Автобус е. :)

Чатиш, а ? Вместо наистина да затвориш темата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...