Jump to content
rusiq_81

Launch Control B16a2

Recommended Posts

Колеги на колко е най добре да се настрои Launch control на сивик 5ген хеч.Колата е само с колектор,сп. филтър и чип.Засега съм се спрял на 4500об/мин според няколко мои наблюдения но все пак ако някой си е правил експеримента с точни времена ще се радвам да сподели :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи много от настилката. Навсякъде различно. Или настройваш постоянно или намя да имаш най-добрия старт :cry:

Е да това е ясно че на мокро или на сняг ест че ще е различно но като общо на колко си го правят колеги,най практикувано е сякаш 4100 според чуждестранни форуми ама нз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да това е ясно че на мокро или на сняг ест че ще е различно но като общо на колко си го правят колеги,най практикувано е сякаш 4100 според чуждестранни форуми ама нз :unsure:

това на vti-ка ли ? че малко ниско ми се струва ... ако можеше и v-tec-а да пуска щеше да е екстра ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да това е ясно че на мокро или на сняг ест че ще е различно но като общо на колко си го правят колеги,най практикувано е сякаш 4100 според чуждестранни форуми ама нз :cool:

това на vti-ка ли ? че малко ниско ми се струва ... ако можеше и v-tec-а да пуска щеше да е екстра ...
Е то може и на 2000 да се пусне Втек ама под 5000 няма смисъл тя не се е развъртяла и ефект няма да има :lol:
абе то може и постоянно да е пуснат, но май принципно не бачка на място - трябва му доработване на програмата ( емо май имаше някви идеи по въпроса , но той да си каже ... ) сложи си изстрелването на 5К няма кирия да е на 4 май ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rusiq_81

Колеги на колко е най добре да се настрои Launch control на сивик 5ген хеч.Колата е само с колектор,сп. филтър и чип.Засега съм се спрял на 4500об/мин според няколко мои наблюдения но все пак ако някой си е правил експеримента с точни времена ще се радвам да сподели :devil:

Въпрос-Какво целиш с launch control?
Максимално добър старт,без забиване и без много пушак от гумите :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако не пушат гумите - пуши сединителя :cool: все някой трябва да пуши ... П.П. ако не пушат горепосочените две, значи пуши двигателя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако не пушат гумите - пуши сединителя :cool: все някой трябва да пуши ... П.П. ако не пушат горепосочените две, значи пуши двигателя ...

Не е въпроса в пушенето на каквото и да е а че когато се даде повече газ и запушат гумите колата не тръгва бързо аз се закопава а когато не дадеш достатъчно газ пък не се наема добре.Затова искам да разбера за тази кола кой е оптималния режим за старт,на кои обороти се тръгва най добре но май взех да се поодказвам вече от тази екстра :cool: Редактирано от rusiq_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрите обороти за тръгване са тези на , които се включва VTEC-а , но за да тръгнеш да тръгнеш на толкова високи обороти без да ти превъртят МНОГО гумите трябва да тренираш доста стартове на улицата докато не усетиш как да отпускаш съединителя :cool: Колегата 1нет мачкаше наред VTi-ки с негова д15-ка само защото собствениците не можеха да стартират правилно :cool: Според мен лънч контрола е екстра , от която можеш да се лишиш след повечко опити за оптимално тръгване :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрите обороти за тръгване са тези на , които се включва VTEC-а , но за да тръгнеш да тръгнеш на толкова високи обороти без да ти превъртят МНОГО гумите трябва да тренираш доста стартове на улицата докато не усетиш как да отпускаш съединителя :lol: Колегата 1нет мачкаше наред VTi-ки с негова д15-ка само защото собствениците не можеха да стартират правилно :cool: Според мен лънч контрола е екстра , от която можеш да се лишиш след повечко опити за оптимално тръгване :lol:

:cool: ти пък съвсем го отказа човека :lol:направи си 5 чипа през 500 оборота и пробвай с кой те кефи най-много ... после като видиш границата , може да скъсиш малко диапазона и да пробваш пак докато улучиш :dry: .... моя е сложен на 5К и си е екстра за мен , а двигателя ми въобще не е б16 ;) ... ае със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално погледнато и 16 различни настройки да направиш пак не са достатъчни. Всеки асвалт е различен. Като добавим и различното му моментно състояние ( мокър, влажен, пясък, наклон,....) о вариантите стават стотици.Още един минус на лаунч-контрола е, че учи хората да тръгват с газ до ламарината и дори да си играят със съединителя, в момента в който колата отлепи, лаунч-контрола вече не работи, а кракът ви е на земята.резулататът е, че пър вия половин метър стартът е перфектен, но след това пак опушваш гумите щото газта е до долу и лаунч-контрол няма :cool:ама на някои хора им е забавно, пък и много готино привлича погледите :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Ви едно обяснение от екстарата на МС

Launch Control

 

 

 

Launch control works when the input (JP1 Pin4 for V2.2 pcb's or JS11 for V3.0 pcb's) is switched low from a switch on the clutch or brake. See HERE for a suitable circuit diagram, but use JP1 pin 4 for V2.2 or JS11 for V3.0. It retards the ignition to the setpoint when the RPM reaches the first limit, this reduces power and helps to slow the engine down. Then it goes into Hard Limit when the RPM reaches the Hard Limit setpoint. The style of hard rev limit is set by the Rev Limiter Types.

The Launch Control also has the option of a Variable Launch hard cut rev limit point. If its selected to ON in the setting screen then the ECU stores the current engine RPM as soon as the input is switched and uses that as its Hard Cut RPM setpoint. The switch must remain down untill the launch has complete as it stores a new value every time the button is pressed.

This is to enable you to alter the setting at the track without having to get the laptop out. We wouldn't recommend this with a clutch switch, as every time you put your foot on the clutch it will take in the rpm and use that as the limit, I would use a thumb switch or something similar as the launch switch in this mode.

 

The flat shift settings are for use with a clutch switch and allow for different limits when changing gear, so you can keep the pedal down to maintain the power from the engine. If you press the clutch switch above the flat shift arming limit then the code uses the flat shift limits and retards the ignition and hard limits at the flat shift set points. Any lower than the arming rpm and it uses the launch limits. This is NOT recommended to be used when using the Variable Launch function. To disable, set the arming RPM above your maximum rpm.

Публикувано изображение

 

Някой хора вече са го пробвали и казват че не кой зне какво, но пък на момента на Тошето Дунев му слагаме на евридейката Мега и той ще каже как е ?

 

Според мен е въпрос на настройка и би трябвало да има огромен ефект стига да знаеш как да го ползваш. Най вече flat shift почели яко на писта, но тва е друга тема... :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000 пък са прекалено много.

Колега, от 6000 си е почти перфектно, само защо толкова дълго я държиш на 1-ва скорост? Иначе и 5500 ще е ОК, но 4000 определено са малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000 пък са прекалено много.

Колега, от 6000 си е почти перфектно, само защо толкова дълго я държиш на 1-ва скорост? Иначе и 5500 ще е ОК, но 4000 определено са малко.
Ами задържам я на първа понеже няма скорост за 2ра то показва около 70км но колата не се движи с толкова а върти гуми и чакам да се позасили за да поеме 2ра както трябва :P Ще си направя един на 4500-4700 и ще видя как е и може да пусна пак клипче :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най - просто казано да не вдигаш педала от газта при смяната на скоростите. Електрониката се грижи винаги да бъдеш в оптималните обороти на двигателя за определената предвака на скоросната кутия.Ето ти и малко теория на смяната на скорости:Тук А тези продават таквоз: тукА аконе знаеш тази година за подобна джаджа се разгоря скандала на рали България, ама там "българска му работа"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят VTEC се включва около 4500 об., ако не се лъжа, а lunch control е настроен за 4000 об., което според мен е логичната настойка, тъй като в този момент VTEC още не е включил и не се предава голям въртящ момент към колелата и респективно гумите по-трудно превъртат. Тази настройка все пак е съобразена с мощността на двигателя, теглото на автомобила, предавателно число и големината на гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят VTEC се включва около 4500 об., ако не се лъжа, а lunch control е настроен за 4000 об., което според мен е логичната настойка, тъй като в този момент VTEC още не е включил и не се предава голям въртящ момент към колелата и респективно гумите по-трудно превъртат. Тази настройка все пак е съобразена с мощността на двигателя, теглото на автомобила, предавателно число и големината на гумите.

VTEC не включва ли в различни моменти според контекста на карането ти? Пробвай мнооого бавно да катериш оборотите и виж кога ще усетиш дръпката, после пробвай с газ до ламарината. Мисля че в първия случай ми включва към 6000 дори, щото не вижда зор. А иначе около 5500, преди 5000 не съм го виждал.Е, мое и да се лъжа де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...