Jump to content
asentchernaev

откъде се източва антифриза на D14a5

Recommended Posts

За да си долея концентрат, трябва да източа 3 литра. Колата е Цивик 96 с D14A5. Има ли пробка на радиатора. Колата е на платен паркинг, няма каско и не искам да я карам насам натам в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата предполагам е англичанка? Иначе най-лесно е да изкараш някой мъркуч който влиза в радиатора и оттам да източиш. Ако няма налягане в системата духай в отвора на разширителния съд да изкараш водата. Аз вчера "продухах" 10-ина бангии но все от Европейски произход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

Имаш кранче на радиатора. Намира се най доло посредата с крилчата винтова глава. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest asentchernaev

Мерси, събота ще поизточа, дано не стегнат студове, вчера се мъчих с маркуч но той не влиза изобщо по надолу от питата в радиатора, а там има съвсем малко вода. Затова ще се запозная с пробката :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да има и един болт за източване течността от блока иначе файда от цялата галимация нямам в ниската част на блока болт с по-голяма глава ама може и да е доста ръждясал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да има и един болт за източване течността от блока иначе файда от цялата галимация нямам в ниската част на блока болт с по-голяма глава ама може и да е доста ръждясал

Не ми се иска да барам по блока, но в краен случай. Иначе първо ще опитам с пробката на радиатора, да видим оттам колко ще изтече, дано 3 литра да успея да източа, самия радиатор е доста малкък та незнам дали събира толкова, май по-скоро не. Ако не успея от радиатора, може да откача някой от двата маркучи за парното, оттам също ще изтече си мисля...те горе долу са достъпни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да източиш максимално количество трябва двигателя ти да е напълно загрял... иначе ще източиш само радиатора, който е 1.5-2л максимум.разхлаби пробката за която ти казаха, загрей добре, ама наистина добре двигателя и още преди да си го изгасил отвий пробката. Само се пази от перката на вентилатора :rolleyes: развиваш и отиваш да гасиш двигателя. Така ще успееш да източиш всичко освен водните ризи в блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да източиш максимално количество трябва двигателя ти да е напълно загрял... иначе ще източиш само радиатора, който е 1.5-2л максимум.разхлаби пробката за която ти казаха, загрей добре, ама наистина добре двигателя и още преди да си го изгасил отвий пробката. Само се пази от перката на вентилатора :rolleyes: развиваш и отиваш да гасиш двигателя. Така ще успееш да източиш всичко освен водните ризи в блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да източиш максимално количество трябва двигателя ти да е напълно загрял... иначе ще източиш само радиатора, който е 1.5-2л максимум.разхлаби пробката за която ти казаха, загрей добре, ама наистина добре двигателя и още преди да си го изгасил отвий пробката. Само се пази от перката на вентилатора ;) развиваш и отиваш да гасиш двигателя. Така ще успееш да източиш всичко освен водните ризи в блока.

Искаш да кажеш, че така като се развива само пробката на радиатора ще се източи антифриза и от блока?И аз съм си купил антифриз и не мога да намера пробка на блока.
Оня ден ходих закарах колата и майстора отви и пробката на радиатора, която е пласмасова, и тази на блока. От него разбрах че втората може да създава проблеми, с много ситна резба а и може да е ръждясала, при мене тръгна. Другия начин само с радиатора, може и да работи, не съм го пробвал. Тази на блока е на много удобно място, то4но под изпускателните колектори, срещу радиатора. Опитай да я развиеш, и още нещо, ако колата ти след като напълниш, почне да дига и сваля оборотите, се откача една тръбичка дето нагрява нещо като смукач , и да се изчака да поте4е вода оттам, за да няма въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да източиш максимално количество трябва двигателя ти да е напълно загрял... иначе ще източиш само радиатора, който е 1.5-2л максимум.разхлаби пробката за която ти казаха, загрей добре, ама наистина добре двигателя и още преди да си го изгасил отвий пробката. Само се пази от перката на вентилатора :unsure: развиваш и отиваш да гасиш двигателя. Така ще успееш да източиш всичко освен водните ризи в блока.

Искаш да кажеш, че така като се развива само пробката на радиатора ще се източи антифриза и от блока?И аз съм си купил антифриз и не мога да намера пробка на блока.
Оня ден ходих закарах колата и майстора отви и пробката на радиатора, която е пласмасова, и тази на блока. От него разбрах че втората може да създава проблеми, с много ситна резба а и може да е ръждясала, при мене тръгна. Другия начин само с радиатора, може и да работи, не съм го пробвал. Тази на блока е на много удобно място, то4но под изпускателните колектори, срещу радиатора. Опитай да я развиеш, и още нещо, ако колата ти след като напълниш, почне да дига и сваля оборотите, се откача една тръбичка дето нагрява нещо като смукач , и да се изчака да поте4е вода оттам, за да няма въздух.
Благодаря колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pliushtadin

А някои пробвал ли е да си прочисти с-мата от боклуците като сложи някаква слабо киселинна течност (оцет примерно) повърти малко така и после да си сложи антифриза или сместа? Един познат разправя, че бая боклуци махнал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои пробвал ли е да си прочисти с-мата от боклуците като сложи някаква слабо киселинна течност (оцет примерно) повърти малко така и после да си сложи антифриза или сместа? Един познат разправя, че бая боклуци махнал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...