Nasakoto.Yakata 5 #1 Публикувано 5 Ноември, 2007 Здравей Колега. Снощи до късно оправях инсталацията на елстъклата щото някой "мяйстор разбирач" я беше вързал към акумулатора и имам пресен спомен. Ако стъклата си бачкат и само задържането на шофьорската врата не е ОК значи ключа се е скапал. Там има едно реленце което вероятно се е прецакало. Не съм разглобявал моят ключ да дам повече подробности, но най-добре си вземи нов ключ, щото моя го хванах 2-3 пъти да не изключва и събаряше цялата инсталация като че съм включил електрожен към нея Друг вариант е крайният изключвател на машинката на стъклото. Отделен бушон за автоматичното вдигане и спускане няма, всяка врата си е с отделен предпазител (включително релето което подава + към предпазителите на елстъклата). В момента схемите не са пред мен, но утре ще пусна методика за разрешаване на проблама. днес след бачкане ще правя второто ел стъкло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 5 Ноември, 2007 Значи съветът ми е да потърсиш с търсачката някъде тук имаше описание защо се получава това и как се оправя. Мисля че трябваше няколко пъти да свалиш и пуснеш стъклата до долу и до горе и се оправяше... но не съм сигурен...потърси имаго някъде тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivan_m #3 Отговорено 6 Ноември, 2007 Машинката трябва да се превключи в автоматичен режим. Това става като държиш бутона натиснат докато прозореца се отвори до край и след това го държиш натиснат до пълно затваряне. Ако не стане от първия път, повтори, като задържаш допълнително по 1-2 секунди. При всяко сваляне на акумулатора контролера се разпрограмира и тази операция трябва да се повтаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurZz 0 #4 Отговорено 6 Ноември, 2007 Машинката трябва да се превключи в автоматичен режим. Това става като държиш бутона натиснат докато прозореца се отвори до край и след това го държиш натиснат до пълно затваряне. Ако не стане от първия път, повтори, като задържаш допълнително по 1-2 секунди. При всяко сваляне на акумулатора контролера се разпрограмира и тази операция трябва да се повтаря! Само да поясня - отваряш прозореца държейки копчето натиснато през цялото време и задържаш така 5-6 секумди след като е слязло до долу. Същата процедура и на обратно.Споко нищо не е изгоряло просто трябва да се обучават всеки път след като е разкачан акумулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurZz 0 #5 Отговорено 6 Ноември, 2007 Така са англичанките. Няма се пуашиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #6 Отговорено 6 Ноември, 2007 Виж ти, виж ти, разпрограмирало се е значи.Благодаря колеги!След работа веднага ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #7 Отговорено 6 Ноември, 2007 Така са англичанките. Няма се пуашиш Моят Сивик е японски, но автомата работи само за сваляне, а Акорда е английски и работи в двете посоки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #8 Отговорено 6 Ноември, 2007 Проработи със задържане.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurZz 0 #9 Отговорено 6 Ноември, 2007 (Редактирано) Аз говоря конкретно за английски сивик като от аватара на колегата който попита. Така че той ме разбра. Проработи със задържане.Благодаря! Редактирано 6 Ноември, 2007 от BurZz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #10 Отговорено 6 Ноември, 2007 Мерси колега разбрах точно! Е надявах се да е развалено нещо че да го оправя щото ме дразни честно казано ама кво пък, ша държа там като трябва ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове