Stancho 4 #1 Публикувано 26 Октомври, 2007 вчера забелязах нещо, което ми се струва много тъпонезнам за другите но на 6ген. превключването от къси на дълги става като се дръпне лостчето все едно пресвяткаш на някой, само че по силно за да щракне (докато на други коли се бута на вътре, а се дърпа само за пресвяткане). надявам се ме разбрахте Та забелязах следното: когато дръпна леко лостчето във фаза "пресвяткане" светят хем къси, хем дългино в момента в който го дръпна по-силно и прещракне (фаза "дълги") и късите изгасват немога да си обясня що за щуротия е това ?!колеги с 6ген, пък и с други кажете при вас така ли е ?като държа лостчето да светят хем дълги хем къси направо става ДЕН. супер си еама немога постоянно да го държа пък... освен да го вържа с едно конче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 27 Октомври, 2007 братле,всеки един автомобил независимо от страната в която е произведен е по този начин.абсолютно нормално ти е всичко не го мисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #3 Отговорено 27 Октомври, 2007 братле,всеки един автомобил независимо от страната в която е произведен е по този начин.абсолютно нормално ти е всичко не го мисли аааа не, при мен и на рекса и на акорда си ми светят и къси и дълги при позиция (дълги светлени).но съм с двузонови фарове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gandalf #4 Отговорено 27 Октомври, 2007 При мен е така.Мисля си, че ако светят едновременно и двете жички ще се нагрява много фара и затова е направено така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #5 Отговорено 27 Октомври, 2007 Доколкото разбирам искаш H4 да свети и с двете светлини(къси и дълги), това няма как да стане, защото ще изгори за максимум 20 минути от прегряване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #6 Отговорено 27 Октомври, 2007 май взех да разбирамто цялата проблематика е в това че къси/дълги са на една крушка нали такащото на брат ми на примерата са на отделни и си светят едновременното това ли значи "двузонови" фарове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #7 Отговорено 27 Октомври, 2007 Къси и дълги светят едновременно само на фарове с отделни крушки за всяка една светлина, ако крушката е комбинирана с 2 жички и светят двете едновременно ще се стопи балона за отрицателно време от високата температура (както казаха колегите) спасението е допълнителни халогени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Benji #8 Отговорено 27 Октомври, 2007 май взех да разбирамто цялата проблематика е в това че къси/дълги са на една крушка нали такащото на брат ми на примерата са на отделни и си светят едновременното това ли значи "двузонови" фарове ?правилно си ме разбрал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #9 Отговорено 27 Октомври, 2007 А като се премине към двузонови фарове може ли да се направи когато се пуснат дългите късите и те да работят??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #10 Отговорено 27 Октомври, 2007 А като се премине към двузонови фарове може ли да се направи когато се пуснат дългите късите и те да работят???може .то и така трябва да бъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M_I_T_A_K_A 6 #11 Отговорено 28 Октомври, 2007 А като се премине към двузонови фарове може ли да се направи когато се пуснат дългите късите и те да работят???може .то и така трябва да бъде.Незнам но при мен не е така (светят си отделно) но може да се направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 28 Октомври, 2007 Според мен, като за начало почни с регулиране на фаровете в някой сервиз с апаратура, след това ако няма оправяне слагай крушки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #13 Отговорено 30 Октомври, 2007 за тези които са в моето полжение и се чудят кво да правят ще споделя моя напредък отидох да ми настроят фаровете, при което се оказа че преди са били много забити надолу след това си сложих нови крушки (благодарение на benji който ме снабди ) водят се +10% даже ако някой иска мога да намеря кутийката и да кажа точния модел та сега както се вика.. музиката-свадба, фаровете-ден а що се отнася до тия angel eyes като на колегата Manniakk те са с отделни крушки за къси и дълги и май можело да се направят при включване на дълги да светят и късите аз за сега съм добре и много доволен с новите крушки дано съм помогнал на някой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #14 Отговорено 30 Октомври, 2007 а що се отнася до тия angel eyes като на колегата Manniakk те са с отделни крушки за къси и дълги и май можело да се направят при включване на дълги да светят и късите Да не пускам нова тема ама ако някои знае как става това моля да каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Benji #15 Отговорено 30 Октомври, 2007 Да не пускам нова тема ама ако някои знае как става това моля да каже пусни си обратни кабели от дългите към късите и ще получиш ефекта.дано съм бил ясен.лесно е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #16 Отговорено 30 Октомври, 2007 (Редактирано) Не съм много убеден, че като си пуснеш по един кабел от дългите към късите ще стане:1. Като работят късите ще захранват дългите и обратното- винаги ще светят заедно, независимо на кои си2. Елктрическата система на колата ще се претовари- вместо 55W, ще трябва да захранва 2x55W=110W, което може да доведе до сериозни проблеми.Според мен трябва да се разгледа внимателно ел. схема на колата и да се прецени как може да се модифицира, за да работи нормално без да се натоварва. Иначе на скоро доста подробно се запознах със ситемата за фаровете на Акорда и според мен е доста добре направена, но и доста сложна в сравнение с другите коли. Ако искаш изпозвай я за пример, при теб незнам как е, но начина на работа е следния при включване на фаровете се подава маса към едно нормално отворено реле, което от своя страна подава + към двете кружки от основнното захранване, от там се получава и резделянето на бушоните ляво/дясно, докато при повечето коли има разделяне къси/дълги. При включване на дългите сработва още едно нормално отворено реле, което подава маса на дългите и така светят заедно. Според мен може да се реализира с още едно реле което да се упрвлява от + на дългите и да подава директно на кружките на късите допълнителен +. Ще ти трябва само един по дебел кабел до релето за +, един бушон и две кабелчета до кружките на късите. За управленито на релето може да сложиш и тънки кабелчета. Сигурно има и по-лесна реализация, но за сега не се сещам, ако има някой които идея да казва. Дано съм бил полезен и успех. Редактирано 30 Октомври, 2007 от tiholov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #17 Отговорено 31 Октомври, 2007 Не съм много убеден, че като си пуснеш по един кабел от дългите към късите ще стане:1. Като работят късите ще захранват дългите и обратното- винаги ще светят заедно, независимо на кои си2. Елктрическата система на колата ще се претовари- вместо 55W, ще трябва да захранва 2x55W=110W, което може да доведе до сериозни проблеми.Според мен трябва да се разгледа внимателно ел. схема на колата и да се прецени как може да се модифицира, за да работи нормално без да се натоварва. Иначе на скоро доста подробно се запознах със ситемата за фаровете на Акорда и според мен е доста добре направена, но и доста сложна в сравнение с другите коли. Ако искаш изпозвай я за пример, при теб незнам как е, но начина на работа е следния при включване на фаровете се подава маса към едно нормално отворено реле, което от своя страна подава + към двете кружки от основнното захранване, от там се получава и резделянето на бушоните ляво/дясно, докато при повечето коли има разделяне къси/дълги. При включване на дългите сработва още едно нормално отворено реле, което подава маса на дългите и така светят заедно. Според мен може да се реализира с още едно реле което да се упрвлява от + на дългите и да подава директно на кружките на късите допълнителен +. Ще ти трябва само един по дебел кабел до релето за +, един бушон и две кабелчета до кружките на късите. За управленито на релето може да сложиш и тънки кабелчета. Сигурно има и по-лесна реализация, но за сега не се сещам, ако има някой които идея да казва. Дано съм бил полезен и успех. Както каза Бенджи, да пуснеш от дългите към късите, внасям уточнение -с по един диод, за да пропускат напрежение само в една посока и да не ти светят и дългите при включени къси, и разбира се -успоредно. А инсталацията няма да се претовари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #18 Отговорено 31 Октомври, 2007 А диодите на 4А с въздушно или с водно охлаждане ще ги направиш и според мен кабела за дългите ще почне да грее, но вие си знаете колите са си ваши и може да си правите по тях каквото си искате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #19 Отговорено 31 Октомври, 2007 добре бе, какъв е смисъла да светят къси+дълги?! Да се заслепяват околните?!Аз поне си мисля, че ако дългите са ти нормално регулирани няма да имаш никакъв проблем, проблемът е когато човек трябва да кара на къси и отсреща заслепяват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest batkosio #20 Отговорено 31 Октомври, 2007 (Редактирано) добре бе, какъв е смисъла да светят къси+дълги?! Да се заслепяват околните?!Смисъл има, когато при включени дълги остават да светят и късите-моите са двусекционни и се вижда по-добре. Обратното наистина е безмислено, т.е. при включени къси да светят и дългите. Затова предложих диоди при свързването, но може би не съм съобразил момента с нагряването. Редактирано 31 Октомври, 2007 от batkosio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda bassmbass 0 #21 Отговорено 31 Октомври, 2007 моите фарове са точно така дълги и къси светят заедно,ще потърся схемата и ще ви кажа как става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #22 Отговорено 1 Ноември, 2007 ами схемата е 10мин. да се заровиш под капака на колата и след тая схема тръгваш с къси и дълги заедно да светят.толка е просто,че не може и да бъде.незнам кво и каде ви грее и кви деоди ще слагате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest batkosio #23 Отговорено 2 Ноември, 2007 ами схемата е 10мин. да се заровиш под капака на колата и след тая схема тръгваш с къси и дълги заедно да светят.толка е просто,че не може и да бъде.незнам кво и каде ви грее и кви деоди ще слагате Идеята е късите да светят отделно, а дългите заедно с късите. Обясних защо са диодите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #24 Отговорено 2 Ноември, 2007 Както колегата tiholov писа по горе едно нормално отворено реле паралелно на ключа за късите решава генерално проблема по най железният начин. Прекарването на по дебели жици и слагането на допълнителни предпазители по този начин се избягва. С диоди е най лесен монтажа, но освен това всичко останало носи негативи -> нагряване, претоварване на кабелите на дългите а и като цена 2 хубави шотки няма да са по евтини от едно реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #25 Отговорено 2 Ноември, 2007 при положение,че на фасунгата има три кабела един+ за къси,един+за дълги и една маса,каде е проблема и защо трябва да нагрява кабелите при положение взима се от+ за дългите и масата и си на шест Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Benji #26 Отговорено 3 Ноември, 2007 за теорията съм съгласен ,но практиката показва друго.за обиждане и дума да не става.но съм го правил и не е имало проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове